اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست سایپا گرانی 15 درصدی خودرو بود


معاون بازاریابی سایپا با بیان اینکه با وضعیت ضرر دهی فعلی خودروسازان، پاسخی برای سهامداران نداریم، گفت: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های تولید درخواست افزایش قیمت 15 درصدی با ارز آزاد و 10 درصدی با ارز مبادله ای را تقدیم شورای رقابت كردیم ولی با افزایش 5.5 درصدی موافقت شد.

خبرگزاری مهر: معاون بازاریابی سایپا با بیان اینکه با وضعیت ضرر دهی فعلی خودروسازان، پاسخی برای سهامداران نداریم، گفت: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های تولید درخواست افزایش قیمت 15 درصدی با ارز آزاد و 10 درصدی با ارز مبادله ای را تقدیم شورای رقابت كردیم ولی با افزایش 5.5 درصدی موافقت شد.

محمدعلی قادری گفت: با توجه به افزایش قیمت نهاده های تولید، خودروسازان درخواست افزایش قیمت 15 درصدی با ارز آزاد و 10 درصدی با ارز مبادله ای را تقدیم شورای رقابت كردند ولی با افزایش میانگین 5.5 درصدی موافقت شد و با توجه به دستوری كه دادند، ما نیز قبول می كنیم ولی هنوز با توجه به گزارشات مالی در سودآوری مشكل داریم و در حال ضرر هستیم و با این وضعیت چگونه باید پاسخ سهامداران خود را بدهیم .

معاون بازاریابی گروه خودروسازی سایپا افزود: در عین حال باید به این سوال پاسخ گفت که سال گذشته كه ركورد واردات خودرو در كشور شكسته شد، چه میزان خودرو با كیفیت‌تر از خودروهای ساخت داخل وارد کشور شده است و آیا صف های انتظار دریافت خدمات برای خودروهای بدون مرجع، حاصل تلاش طرفداران واردات نیست .

وی تصریح کرد: در راستای همراهی با مشتریان، افرادی که پیش از مصوبه جدید شورای رقابت برای دریافت خودرو ثبت نام کرده و زمان تحویل خودروی آنها تا 31 تیرماه است، خودرو خود را با قیمت قبلی دریافت خواهند و افزایش قیمت‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.


ویدیو مرتبط :
رشد 24 درصدی صادرات غیر نفتی و 61 درصدی تولید خودرو در

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست سایپا گرانی 15 درصدی قیمت خودرو بود



اخبار ,اخبار اقتصادی ,سایپا

 

اخبار اقتصادی - درخواست سایپا گرانی 15 درصدی قیمت خودرو بود

معاون بازاریابی سایپا با بیان اینکه با وضعیت ضرر دهی فعلی خودروسازان، پاسخی برای سهامداران نداریم، گفت: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های تولید درخواست افزایش قیمت 15 درصدی با ارز آزاد و 10 درصدی با ارز مبادله ای را تقدیم شورای رقابت کردیم ولی با افزایش 5.5 درصدی موافقت شد.

به گزارش نامه نیوز به نقل از مهر، محمدعلی قادری گفت: با توجه به افزایش قیمت نهاده های تولید، خودروسازان درخواست افزایش قیمت 15 درصدی با ارز آزاد و 10 درصدی با ارز مبادله ای را تقدیم شورای رقابت کردند ولی با افزایش میانگین 5.5 درصدی موافقت شد و با توجه به دستوری که دادند، ما نیز قبول می کنیم ولی هنوز با توجه به گزارشات مالی در سودآوری مشکل داریم و در حال ضرر هستیم و با این وضعیت چگونه باید پاسخ سهامداران خود را بدهیم .

معاون بازاریابی گروه خودروسازی سایپا افزود: در عین حال باید به این سوال پاسخ گفت که سال گذشته که رکورد واردات خودرو در کشور شکسته شد، چه میزان خودرو با کیفیت‌تر از خودروهای ساخت داخل وارد کشور شده است و آیا صف های انتظار دریافت خدمات برای خودروهای بدون مرجع، حاصل تلاش طرفداران واردات نیست .

وی تصریح کرد: در راستای همراهی با مشتریان، افرادی که پیش از مصوبه جدید شورای رقابت برای دریافت خودرو ثبت نام کرده و زمان تحویل خودروی آنها تا 31 تیرماه است، خودرو خود را با قیمت قبلی دریافت خواهند و افزایش قیمت‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.
اخبار اقتصادی - مهر