اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست حدادعادل از نامزد خارج لیست


سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: از دیگر نامزدهای اصولگرایی که در لیست ائتلاف نیستند، می‌خواهیم تا برای حفظ وحدت به نفع لیست واحد تهران انصراف دهند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: از دیگر نامزدهای اصولگرایی که در لیست ائتلاف نیستند، می‌خواهیم تا برای حفظ وحدت به نفع لیست واحد تهران انصراف دهند.

غلامعلی حدادعادل با اشاره به برگزاری دهمین جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: دهمین جلسه شورای ائتلاف امشب به ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی برگزار شد و در این جلسه ضمن تایید مجدد فهرست واحد اصولگرایان و نیز تشکر از کسانی که با درک شرایط موجود انصراف دادند، از دیگر نامزدهای اصولگرایی که در لیست نیستند، خواسته شد تا برای حفظ وحدت به نفع لیست واحد تهران انصراف دهند.

وی افزود: همچنین مقرر شد در شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها که شوراهای اصولگرایان بر اساس معیارها و ضوابط موردنظر به وحدت رسیده‌اند، اسامی خود را به تهران اعلام کنند تا پس از تایید نهایی به عنوان نامزد ائتلاف معرفی شوند.

حدادعادل ادامه داد: در این جلسه برنامه‌های مربوط به هفته تبلیغات مطرح و تصویب شد و نیز گزارشی از جلسات هماهنگی که میان نامزدهای لیست واحد برگزار شده بود هم به اطلاع اعضا رسید.


ویدیو مرتبط :
بروزرسانی بزرگ کلش : لیست جدید درخواست نیرو کمکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حدادعادل از لیست 30 نفره خارج شد؟


برخی منابع مدعی شده اند كه شنیدها حاكى از این است با شمارش اراى صندوق هاى شمال تهران حداد عادل هم از لیست سى نفره تهران جا ماند.

پایگاه خبری انتخاب: برخی منابع مدعی شده اند كه شنیدها حاكى از این است با شمارش اراى صندوق هاى شمال تهران حداد عادل هم از لیست سى نفره تهران جا ماند.

این در حالیست كه پیشتر او در لیست ده نفر نخست و سپس بنابرادعای برخی منابع، در رتبه ٢٢ حضور داشت.

این خبر هنوز توسط منابع رسمی تایید نشده است.