اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست جدایی از زنی که دست بزن دارد



مرد جوان زمانیکه دید همسرش او را کتک زد، راهی دادگاه خانواده شد و دادخواست جدایی داد.

به گزارش مردم سالاری، چندی پیش مرد جوانی به دادگاه خانواده مراجعه کرد و در خواست طلاق داد. وی در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم زن خیلی خشنی است و مرتب با من رفتارهای خطرناکی دارد. از روز اولی که با هم ازدواج کردیم هر بار سر یک موضوعی دعوا به راه می‌اندازد و آنقدر داد و فریاد می‌کند و ناسزا می‌گوید که واقعا از او می‌ترسم. برای همین همیشه سعی می‌کنم خیلی با او درگیر نشوم و کاری نکنم که موضوع بحث و دعوا شود. با اینحال او هر طور شده موضوعی برای دعوا پیدا می‌کند و مثل دیوانه‌ها فریاد می‌کشد.

وی افزود:آبرویی برایمان نمانده و تمام همسایه‌ها مسخره مان می‌کنند، همسرم یک زن بیمار است و فقط دوست دارد فریاد بزند و ناسزا بگوید. حالا اینکارهایش به کنار، چند شب پیش باز هم همسرم دعوا به راه انداخت و اینبار مرا به باد کتک گرفت. او به سمتم حمله کرد و کتکم زد و من برای اینکه دست رویش بلند نکنم، تنها سعی کردم از دستش فرار کنم.

مرد جوان ادامه داد:از آن شب به بعد تصمیم به جدایی از این زن خطرناک گرفتم. زندگی در کنار زنی که دست به زدن دارد هیچ آینده‌ای برایم ندارد. بعد از صحبت‌های این مرد، همسرش نیز به دادگاه احضار شد تا قاضی صحبت‌هایش را بشنود.‎


  اخبار حوادث  - مردم سالاری


ویدیو مرتبط :
آهنگ مازندرانی به نام بی وفا سازه جدایی زنی همش حرف بی وفایی زنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست طلاق ۳۰ سال بعد از جدایی



 

 

درخواست طلاق ۳۰ سال بعد از جدایی

 

زنی كه ۳۰ سال قبل شوهرش از كشور فرار كرده بود ، با مراجعه به دادگاه تقاضای ثبت طلاق داد.

 

زن میانسالی با حضور در شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده ، بعد از ۳۰ سال جدایی از همسرش ، درخواست طلاق داد.



زن میانسال به قاضی عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده گفت: ۳۲ سال قبل با مردی كه پزشك هسته‌ای پاكستانی بود و برای مسافرت به ایران آمده بود ، آشنا شدم.



مدتی بعد از آشنایی، وی به خواستگاری آمد و با توجه به شغل مناسب وی و همچنین داشتن مذهب مشترك ، پدرم با این ازدواج موافقت كرد و من با مهریه ۳۰۰ سكه مهریه به عقد او درآمدم.

زن میانسال در ادامه اظهاراتش گفت: ۲ سال از ازدواج ما گذشته بود كه عراق به ایران حمله و جنگ را آغاز كرد. شوهر من هم با توجه به وضع پیش آمده بدون من و به صورت غیرقانونی از كشور گریخت.



۲ سال بعد از جنگ به همراه ۲ فرزندم برای مسافرت به كشور سوئد رفته بودیم كه متوجه شدم شوهرم هم در آن كشور اقامت دارد.



با زحمت فراوان او را پیدا كردم و از او خواستم كه به ایران بیاید و به صورت رسمی از هم جدا شویم اما او قبول نكرد و من هم به ناچار در همان كشور و با قوانین موجود در آنجا، از شوهرم جدا شدم. مدتی بعد هم شنیدن كه با زنی مكزیكی ازدواج كرده است.



زن میانسال با بیان اینكه چند سال است برای زندگی به آمریكا مهاجرت كرده است، گفت: برای رفت‌وآمد به ایران و به دلیل اینكه طلاق ما به صورت شرعی و طبق قوانین ایران ثبت نشده است، دچار مشكل هستم و تقاضای صدور حكم طلاق دارم. تمام حقوق خود را می بخشم و تنها خواهان صدور حكم طلاق هستم.



قاضی عموزادی نیز بعد از شنیدن اظهارات زن میانسال، اعلام نظر درباره این پرونده را به آینده موكول كرد..../جام‌جم آنلاین