اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست تحریم هتل احمدی نژاد در نیویورک!



آغاز جنجال در مورد هشتمین سفر احمدی نژاد به نیویورک

درخواست تحریم هتل احمدی نژاد در نیویورک!/ "این یک بی حرمتی است که از پول آمریکایی ها برای حفظ امنیت احمدی نژاد هزینه شود"

یک گروه از فعالان سیاسی خواهان تحریم هتلی شدند که قصد دارد خدمات لوکس به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی به هنگام اقامت دراین شهر ارائه نماید.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب : شهریو ماه هر سال ، گره خورده به سفر هیات ایرانی و در راس آن محمود احمدی نژاد به نیویورک جهت شرکت در نشست سالانه سازمان ملل، اما سفر هر ساله او  همواره با جنجال های متعددی رو به رو بوده است ، اما یکی از مسائل هر ساله حضور رییس جمهور در نیویورک ، تلاش برخی گروه های و جریان های ضد ایرانی جهت ایجاد مزاحمت برای هیات ایرانی است.

روزنامه آمریکائی «یویورک پست» گزارش داد که فعالان مخالف دولت ایران از هم اکنون در فعالیتند تا از دست‌یابی هیئت ایرانی همراه محمود احمدی‌نژاد به هتل‌های نیویورک ممانعت کنند.

یک گروه از فعالان سیاسی خواهان تحریم هتلی شدند که قصد دارد خدمات لوکس به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران به هنگام اقامت دراین شهر ارائه نماید.

به نوشته این روزنامه، دفتر ریاست جمهوری ایران هتل مجلل وارویک را درخیابان ششم نیویورک برای مدت برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل ذخیره کرده است.

یک عضو گروه «اتحاد علیه ایران اتمی» دراین باره گفته است که این دومین سال در این نزاع است که احمدی نژاد درهتل وارویک نیویورک اقامت می گزیند.

وی گفت: اینکه سرویس های امنیتی آمریکا ازپول مالیات دهندگان آمریکائی برای حفظ امنیت احمدی نژاد هزینه می کنند یک بی حرمتی واقعی است!او افزود: گروه اتحاد علیه ایران اتمی درنظردارد به هنگام اقامت احمید نژاد دراین هتل درمقابل آن دست به تظاهرات بزنند.

به گزارش «انتخاب» ؛ قابل ذکر است ، سفر آتی احمدی نژاد به نیویورک ، هشتمین سفر وی به نیویورک برای شکرت در نشست سازمان ملل است و پیش بینی می شود ، این سفر ، آخرین سفر او به نیویورکب اشد./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد در نیویورک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد از درخواست افزایش...



 

 هدفمند کردن یارانه ها به ۴۰ هزار میلیارد تومان عقب‌نشینی کرد

 

 

احمدی‌نژاد از درخواست افزایش اعتبار هدفمند کردن یارانه ها به ۴۰ هزار میلیارد تومان عقب‌نشینی کرد.

 

 

رئیس‌جمهور در دیداری با نایب‌رئیس مجلس اعلام کرد که نه لایحه اصلاح هدفمندکردن یارانه‌ها را ارائه می‌دهد و نه پیگیر طرح نمایندگان در این‌باره می‌شود.

 


به گزارش خبرآنلاین، محمدحسن ابوترابی‌فرد صبح امروز در نطق خود به دیدارش با محمود احمدی‌نژاد همراه با رضا عبدالهی و علی اصغر زارعی اشاره کرد و گفت: این دیدار در فضایی شفاف که گویای همکاری دولت و مجلس بود، برگزار شد و ما اعلام کردیم که برای همکاری با دولت جهت این تحول اقتصادی آمادگی کامل داریم.

 


به گفته وی رئیس‌جمهور در این دیدار ابراز آمادگی کرد که با تبادل نظرات و گفت‌وگو حتی المقدور بدون نیاز به طرح همکاران در مجلس و یا لایحه بتواند مسیر اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها هموار کند.

 


نایب رئیس مجلس با ابراز امیدواری از اینکه مجلس و دولت با همدلی گفت‌وگو و همراهی مسیر پرفراز نشیب اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها را پیش برند، اظهارداشت: امیدواریم با اجرای درست این قانون، راه برای رشد و توسعه سیاسی و اقتصادی کشور هموار شود و به یاری خداوند در سال‌های اجرای قانون برنامه پنجم توسعه شاهد یک حرکت پرشتاب در راستای تحقق اهداف چشم انداز بیست ساله کشور باشیم.... /  خبر آنلاین