اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست بمباران اتمی «استانبول» از پوتین!


ولادیمیر ژیرینفسکی، سیاستمدار روس از پوتین خواست استانبول را با بمب اتمی ویران کند.

باشگاه خبرنگاران جوان: ولادیمیر ژیرینفسکی، سیاستمدار روس از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه خواست با یک بمب اتمی در استانبول، انتقام روسیه را از ترکیه به علت سرنگون کردن جنگنده این کشور بگیرد.

ولادیمیر ژیرینفسکی در یک مصاحبه رادیویی گفت: تنها یک بمب اتمی می تواند نه میلیون ساکن شهر استانبول ترکیه را از بین ببرد.

وی گفت با انفجار یک بمب هسته ای در تنگه استانبول می توان استانبول را نابود کرد.

این اولین باری نیست که یک سیاستمدار روسی چنین اظهارات تندی را برعلیه ترکیه مطرح می کند. گفته می شود ولادیمیر پوتین برای اقدام علیه ترکیه شدیدا در داخل تحت فشار است.


ویدیو مرتبط :
فاجعه بمباران بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست سیاستمدار روس از پوتین برای حمله‌ هسته‌ای به استانبول



اخبار,اخبار بین الملل , روابط میان مسکو و آنکارا

به دنبال بالاگرفتن تنش میان مسکو و آنکارا در پی سقوط یک فروند جنگنده روسی توسط ترکیه، یکی از سیاستمداران روس از پوتین خواست برای انتقام گرفتن از ترکیه شهر استانبول را با بمب هسته‌ای هدف قرار دهد.

به گزارش  (ایسنا)، به نقل از روزنامه "میرر" انگلیس، ولادیمیر ژرنوفسکی، رئیس حزب "لیبرال دموکرات" روسیه ضمن درخواست از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری این کشور برای ویران کردن شهر استانبول ترکیه گفت: حمله با بمب هسته‌ای می‌تواند به راحتی استانبول را با خاک یکسان کند، یک بمب هسته‌ای کافی است تا این شهر از روی زمین محو شود.

بحران میان مسکو و آنکارا پس از آن بالا گرفت که ترکیه یک جنگنده روسیه را در آسمان سوریه سرنگون کرد که به دنبال آن یک خلبان روسی و یک سرباز روس کشته شدند.

روسیه پس از این اقدام ترکیه، سامانه دفاعی ضد موشکی خود را در سوریه تقویت و تغییراتی را در روابط اقتصادی خود با ترکیه ایجاد کرد.

در همین راستا، رئیس کمیته روابط بین الملل در دومای روسیه در صفحه رسمی خود در پایگاه اجتماعی "فیس‌بوک" اظهارات یکی از نمایندگان کنگره آمریکا را منتشر کرد که در آن تاکید کرده "ترکیه نباید عضو ناتو باشد."

وی به نقل از این نماینده نوشت: باید برای روسیه دست زد اما در مقابل می‌بینیم که به شدت از کاری که کرده و به خاطر اقدامی که دولت ما خواهان اتخاذ آن نیست یعنی مقابله با تروریست‌هایی که مردم آفریقا، خاورمیانه و پاریس را می‌کشند، از مسکو انتقاد می‌کنند. اگر عضویت ناتو به معنای دفاع از رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه است، پس در این صورت نباید عضو ناتو باشد یا اینکه ما نیز نباید عضو آن نباشیم.

رئیس کمیته روابط بین الملل در دومای روسیه به نقل از این نماینده گفت: بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه خطری علیه آمریکا و جهان غرب نیست. در صورت برکناری اسد در نهایت یک تروریست جای او را خواهد گرفت و اندیشه نابودی کشورهای غربی را در سر خواهد پروراند.


اخبار  بین الملل  -  ایسنا