اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست بازیکن مازاد پرسپولیس از ویسی


تماس آنها با جمله «برو بابا» از سوی ویسی ادامه پیدا کرد! او به بازیکن مازاد پرسپولیسی ها اعلام کرد باشگاه پیکان حداکثر 90 میلیون تومان برای نیم فصل به او می دهد که تفاوت فاحش پیشنهادهای طرفین موضوع را به طور کلی منتفی کرد.

تماشا: سامان آقازمانی به عنوان یکی از خروجی های قطعی پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل در این مدت فقط یک مشتری درست و حسابی داشته که آن هم تیم پیکان بوده. عبدالله ویسی چند بار به نزدیکانش گفته بود که به سبک بازی آقازمانی علاقه دارد و چنین بازیکنی می تواند در نیم فصل دوم به پیکان کمک کند.

او بعد از بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی و پایان رسمی مسابقات نیم فصل، با هافبک پرسپولیس تماس گرفت و از او درباره علاقه اش به حضور در پیکان پرسید. پاسخ آقازمانی به سرمربی پیکان جالب بود: «می آیم اما 250 میلیون برای نیم فصل می گیرم.»

تماس آنها با جمله «برو بابا» از سوی ویسی ادامه پیدا کرد! او به بازیکن مازاد پرسپولیسی ها اعلام کرد باشگاه پیکان حداکثر 90 میلیون تومان برای نیم فصل به او می دهد که تفاوت فاحش پیشنهادهای طرفین موضوع را به طور کلی منتفی کرد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه ویسی قبل بازی با پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست 12 بازیکن پرسپولیس در منزل ژوزه: کریمی را برگردان



شماره 8 برمی‌گردد؟

درخواست 12 بازیکن پرسپولیس در منزل ژوزه: کریمی را برگردان

 ۱۲ بازیکن پرسپولیس امروز به منزل مانوئل ژوزه رفتند و از وی خواستند شرایط بازگشت کریمی را فراهم کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، علی کریمی مدتی است که از سوی مانوئل ژوزه به دلیل اظهارنظرها و رفتارهایش کنار گذاشته شده است.

در این مدت افراد زیادی سعی کردند ژوزه را متقاعد کنند تا کریمی را به پرسپولیس بازگرداند اما این مربی پرتغالی با این موضوع مخالفت کرده است. اعضای کمیته فنی نیز رأی دادند کریمی به تمرینات پرسپولیس برای دیدار مقابل پیکان بازگردد اما سرمربی قرمزپوشان مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد و گفت تا زمانی که در پرسپولس است کریمی جایی در این تیم ندارد. 

همین موضوع باعث شد 12 بازیکن پرسپولیس امروز به منزل ژوزه بروند و رسما درخواست خود را برای بازگشت کریمی اعلام کنند. در بین این بازیکنان نفراتی مانند پولادی، ماهینی، بنگر، مهدوی‌کیا، انصاری‌فرد، معدنچی، حسینی و کاظمیان دیده می‌شدند. این عده به منزل ژوزه رفتند و از وی خواستند بستری آماده شود تا علی کریمی پس از بازی فردا با پیکان به تمرینات بازگردد.

ژوه در این جلسه دلایلی را برای کنار گذاشتن کریمی مطرح کرد اما بازیکنان با این وجود خواستار بازگشت کریمی به پرسپولیس شدند.

ژوزه نیز که دید بازیکنان تأکید زیادی بر این موضوع دارند اعلام کرد به زودی در این باره تصمیم خواهد گرفت.

این در شرایطی است که حمید استیلی نیز موافقت علی کریمی را برای بازگشت به پرسپولیس گرفته است./فارس