اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست امیر قلعه نویی از مردم


امیر قلعه نویی از همه مردم ایران خواست تا دقایقی از وقت شان را پای اینترنت بگذارند تا سهم کوچکی داشته باشند برای ورود مجامع بین المللی در پرونده گروگان گیری مرزبانان ایرانی.

خبرآنلاین: امیر قلعه نویی از همه مردم ایران خواست تا دقایقی از وقت شان را پای اینترنت بگذارند تا سهم کوچکی داشته باشند برای ورود مجامع بین المللی در پرونده گروگان گیری مرزبانان ایرانی.
 
 امیر قلعه نویی سرمربی استقلال با حضور روی خط برنامه ورزش و مردم از بینندگان این برنامه خواست تا به کمپین جمع آوری یک میلیون امضاء برای آزادی مرزبانان دربرند ایرانی بپیوندند. قلعه نویی که خود یکی از امضاء کنندگان این درخواست از سازمان ملل است ، در سخنان کوتاه خود گفت:« بیایید کمک کنیم تا انشاالله هرچه زودتر این سربازان عزیز وطن به جمع خانواده های شان برگردند.»

شما کاربران محترم می توانید با رفتن به سایت: http://www.tehranpeacemuseum.org/index.php/fa/ به حامیان آزادی این مرزبانان بپیوندید.


ویدیو مرتبط :
درخواست حمایت قلعه نویی و تیم استقلال از هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست استقلالی‌ها از امیر قلعه‌نویی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

در حالی که تنها 2 هفته تا پایان بازی های لیگ برتر باقی مانده است از حالا هواداران سه تیم استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان دست به هر راهی می زنند تا در پایان فصل تیم هایشان قهرمان لیگ برتر بشود.

به گزارش ورزش سه، در این بین طرفداران استقلال به نظر می رسد فعال تر از سایر تیم ها هستند تا بتوانند به هر راهی که هست تیم شان را قهرمان لیگ برتر کنند. طرفداران استقلال بعد از بازی با سایپا به صفحه شخصی امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی هجوم برده اند و از او خواسته اند که اجازه بدهد استقلال قهرمان لیگ برتر شود.

البته در این بین تماشاگران پرسپولیس هم بیکار ننشسته اند و امیرقلعه نویی را مرد بزرگی خوانده اند که هرگز منافع تیمی که سال ها در آن زحمت کشیده است را در نظر نمی گیرد و با تمام وجود روبروی آبی های پایتخت قرار می گیرد.

هرچه که هست بدون تردید امیرقلعه نویی کوه انگیزه است تا با شکست استقلال شکست در نیمه نهایی جام حذفی را جبران کند و ثابت کند که هنوز هم یکی از بزرگترین مربیان فوتبال ایران است.