اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست اعدام در ملأعام عامل حادثه گلابدره


عامل جنایت محله گلابدره در حالی دیروز به تشریح سه جنایت خود پرداخت که اولیای دم مقتولان با طرح شکایتی خواستار قصاص قاتل در ملأعام شدند.

جام جم آنلاین: عامل جنایت محله گلابدره در حالی دیروز به تشریح سه جنایت خود پرداخت که اولیای دم مقتولان با طرح شکایتی خواستار قصاص قاتل در ملأعام شدند.
 
در این پرونده مهدی متهم است، دوشنبه هفته گذشته سه نفر از اعضای خانواده ای به نام های حلیمه، مینا و علیرضا را در محله گلابدره تهران به قتل رسانده است.

ماموران پلیس پس از حضور در محل قتل، متوجه حضور مشکوک متهم در آن محل شده و او را دستگیر کردند. متهم ابتدا منکر قتل شد، اما پس از کشف آثار خراش و درگیری روی بدنش، لب به اعتراف گشود.

روز گذشته عامل جنایت برای تحقیقات قضایی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و این در حالی بود که اولیای دم قربانیان نیز با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرا اعلام کردند از عامل این جنایت هولناک شکایت دارند و از مسئولان قضایی می خواهند او هر چه زودتر محاکمه و در ملأعام قصاص شود.

مهدی، متهم سی ساله این پرونده که خیاط است، در تشریح جنایت گفت: مینا زن مهربانی بود. چند سالی با این خانواده رفت و آمد داشتیم تا این که وسوسه شدم مینا را فریب دهم. روز حادثه به خانه مینا رفتم. همسرش به محل کارش رفته بود و قصد داشت ظرف ها را بشوید. به او گفتم با همسرم دعوا کردم و نمی دانم باید چه کاری انجام دهم. از او خواستم با همسرم صحبت کند. با این دروغ ها به حرف زدن با وی ادامه دادم. زمانی که او می خواست به سمت آشپزخانه برود تصمیم گرفتم نیت شیطانی ام را اجرا کنم. زن جوان متوجه موضوع شد و فریاد زد. او را به سمت کمد پرت کردم که سرش به در کمد اصابت کرد و بی هوش شد.

متهم به قتل ادامه داد: بعد با دستانم خفه اش کردم و در ادامه سیم شارژر تلفن را به دور گردنش انداختم. یک ساعتی آنجا ماندم و همه جای خانه را به هم ریختم. بعد هم با برداشتن کارد آشپزخانه آن را در میان لباسم پنهان کردم و از خانه مینا خارج شدم. مادر شوهرش در راه پله مرا دید و علت حضورم را پرسید که مدعی شدم با همسرم قهر کرده ام و برای آشتی به خانه مینا آمده بودم. حلیمه مرا به خانه اش دعوت کرد تا شاید راه حلی برای مشکلم پیدا کند. دقایقی از حضورم در آنجا نگذشته بود که تصمیم گرفتم او را بکشم تا ردی از خودم برجای نگذارم.

مهدی افزود: او به من شک کرده بود و قصد داشت سراغ عروس اش برود که با گلدان ابتدا ضربه ای به سرش زدم و بعد با کارد آشپزخانه او را کشتم. وسایل را به هم ریختم و از کیف مقتول سه چک پول سرقت کردم. پس از صحنه سازی خواستم فرار کنم که صدای علیرضا آمد. در را باز کردم و به محض ورود به خانه مادربزرگش، کودک شش ساله را هم بی رحمانه با ضربه های چاقو کشتم و شیر گاز را باز گذاشتم تا خانه منفجر شود. با بخشی از پول سرقتی برای خودم لباس خریدم و پس از عوض کردن لباسم به محل جنایت بازگشتم تا اگر ردی برجای گذاشته ام از بین ببرم که دستگیر شدم.

پس از بازجویی، متهم در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا با پایان تحقیقات بزودی صحنه جنایت را بازسازی کند.


ویدیو مرتبط :
اعدام پسر جوان در ملأعام...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تكمیلی/سحرگاه امروز در محل حادثه عامل قتل قویترین مرد ایران اعدام شد



 

 

تكمیلی/سحرگاه امروز در محل حادثه عامل قتل قویترین مرد ایران اعدام شد

سحرگاه امروز عامل قتل قویترین مرد ایران در مقابل چشمان انبوه صدها تن از شهروندان كرجی در خیابان پونه شرقی واقع در ۴۵ متری گلشهر كرج كه محل حادثه بود به دار مجازات آویخته شد.

 

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، متهمان این پرونده سه پسر به نام های علیرضا، ناصر و علیرضا ۱۷ و ۱۸ ساله هستند. آنها شامگاه ۲۵ تیر سال جاری هنگام تردد با خودروی پراید در ۴۵ متری گلشهر خیابان پونه كرج با خودروی روح الله داداشی قویترین مرد ایران و سرنشین همراه وی به صورت جزئی تصادف كردند.

در این حادثه ، سه پسر جوان با قویترین مرد ایران درگیر شدند و پس از فحاشی به وی یكی از متهمان كه «علیرضا . م» نام داشت با چاقو سه ضربه به گردن و چند جای دیگر از بدنش وارد كرده و سپس به همراه دوستانش از محل حادثه متواری شد. اما قویترین مرد ایران در راه انتقال به بیمارستان مدنی به علت شدت جراحات درگذشت.

با تشكیل پرونده در شعبه بیست و یكم دادسرای جنایی كرج دستورات ویژه ای برای دستگیری عاملان حادثه آغاز شد.

هر سه متهم با گذشت ۳۰ ساعت از وقوع حادثه در محله باغستان در مهرشهر كرج شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و یكی از آنها به نام علیرضا كه ۱۷ ساله بود خود را به عنوان عامل اصلی حادثه معرفی كرد.

متهمان پس از بازسازی صحنه حادثه روانه زندان شدند. پرونده آنها با صدور كیفرخواست دادگاه كیفری استان البرز ارسال شد.

روز ۱۵ مرداد سال جاری علیرضا عامل جنایت با انتقال به شعبه اول دادگاه كیفری استان البرز پای میز محاكمه نشست.

اولیای دم مقتول كه ۱۱ خواهر و برادر بودند برای قاتل برادرشان تقاضای اعدام در محل حادثه را كردند.

علیرضا – متهم – در دفاع از خود در دادگاه گفته بود من قصد كشتن روح الله را نداشتم شب حادثه من و دوستانم ابتدا در حوالی خیابان قلم واقع در شاهین ویلای كرج با خودروی یك فرد برخود كرده و در پی سبقت گرفتن از وی درگیر شده و وقتی راننده خودرو را متوقف كرد به سویش حمله و او را بشدت كتك زده و با عربده كشی از محل، فرار كردیم.

متهم اضافه كرد: در طول مسیر كه قصد داشتم دوستانم را به منازلشان منتقل كنم مقتول و یك مرد جوان كه سرنشینان یك خودروی آزرا بودند پشت سرمان حركت می كردند. چند بار چراغ خودرویشان را روشن و خاموش كردند و از ما خواستند سریعتر حركت كنیم. به دلیل داشتن سرعت بالا و وجود سرعت گیر ، سرعت خود را كاهش دادم در همین موقع مشاجره لفظی میان ما و یكی از سرنشینان خودرو رخ داد. با نزدیك شدن به خیابان پونه با آنها مشاجره كرده و دعوایمان شد. در جریان درگیری داداشی از خودرو بیرون آمد و چند بار گفت مرا می شناسی ولی توجهی به حرف های او نكردم. با دیدن او كه مردی قوی هیكل بوده وحشت كرده و ترسیدم. تصور می كردم كه شاید اگر چاقویی همراه داشته باشد مرا بزند. در همین موقع چاقویی كه همراه داشتم رابه مرد قوی هیكل و دوستش نشان دادم تا شاید صحنه را ترك كنند. وقتی اینگونه نشد، ترسیده و در حالیكه عقب عقب به سمت خودرو می رفتم ضرباتی به او زدم كه باعث مرگش شد. او را نمی شناختم و بعد از فرار متوجه شدم كه قویترین مرد ایران را كشتم.

 

 

 

 

تكمیلی/سحرگاه امروز در محل حادثه عامل قتل قویترین مرد ایران اعدام شد

متهم از سوی قاضی رنجبر رئیس شعبه اول دادگاه كیفری استان البرز و چهار قاضی مستشار وارد شور شدند و حكم به قصاص متهم در محل حادثه دادند.

 

با ابلاغ حكم به اولیای دم و عامل جنایت پرونده به دیوان عالی كشور ارسال و پس از تایید به واحد اجرای احكام دادگستری استان البرز ابلاغ شد، در ضمن متهم ردیف دوم پرونده به اتهام معاونت در درگیری خیابانی منجر به قتل و همچنین شرب خمر به سه سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق و متهم سوم به اتهام شرب خمر به تحمل ۷۴ ضربه شلاق از سوی قاضی شعبه ۱۰۱ استان البرز محكوم شدند.

از شامگاه سه شنبه مردم از شهرهای دور و نزدیك و مناطق مختلف كرج برای اینكه شاهد اجرای حكم اعدام قاتل قویترین مرد ایران باشند در محل اجرای حكم حاضر شده بودند و هر لحظه بر تعداد این جمعیت اضافه می شد.

اكثر مردم حاضر در محل اجرای حكم خواستار آن بودند كه این حكم هر چه سریعتر اجرا شود.

 

 

 

 

تكمیلی/سحرگاه امروز در محل حادثه عامل قتل قویترین مرد ایران اعدام شد

سحرگاه امروز متهم تحت تدابیر شدید امنیتی ساعت ۵:۱۸ دقیقه در حالیكه درون یك ون نیروی انتظامی نشسته بود به محل اعدام منتقل شد.

 

وقتی متهم بالای محوطه اجرای حكم رفت و در حالیكه چشمانش با چشم بند بسته شده و قادر به دیدن جمعیت كثیری كه در میدان جمع شده بودند، نبود اما با شنیدن فریادهای آنها كه خواستار مجازات وی بودند، با التماس تقاضای بخشش از اولیای دم می كرد و فریاد می زد من از مرگ می ترسم كه عقربه های ساعت بر روی ۵:۱۸ متوقف و توسط جرثقیل به بالا كشیده شد و ناله و درخواست بخشش های متهم خاموش شد.

با تایید مرگ متهم، جسد وی به پزشكی قانونی منتقل شد...../ جام جم آنلاین