اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخشش 3 برادر ایرانی در صنعت مد جهانی!


برادران گلکار توانسته‌اند در زمینه طراحی لباس تحصیل کرده و با راه اندازی برند خودشان در این صنعت فعالیت کنند.

مدآنلاین: برادران گلکار توانسته‌اند در زمینه طراحی لباس تحصیل کرده و با راه اندازی برند خودشان در این صنعت فعالیت کنند. و در صنعت مد جهانی خوش بدرخشند. بابک گلکار تحصیلات خود را در دانشگاه مد لندن «London College of Fashion» گذرانده و جایزه CPL در طراحی مد «CPL Aromas fashion design awards» را از آن خود کرده است.

 او همچنین به عنوان یک فینالیست در جوایز مد « Niquitin CQ» انتخاب شده است. هامان گلکار توانایی‌ها و دانش مد خود را از راه تحصیل در دانشکده مرکزی سنت مارتینز در لندن «Central Saint Martin's college in London» فراگرفته است. برادر سوم فرهان گلکار نیز تحصیلات خود را در رشته طراحی در دانشکده هنر چلسی «Chelsea college of art» گذرانده است.

درخشش 3 برادر ایرانی در صنعت مد جهانی!

به نوشته مجله فروردین، برادران گلکار در سال 2011 برای طراحی لباس‌های مردانه این برند «Emperor1688 » جایزه the prestigious Esquire Designer of the year» را از آن خود کرده و در سال 2012 دوباره نامزد دریافت همین جایزه شدند.

برند «Emperor1688 » تأسیس شده در سال 2007، برندی بسیار مبتکر و خلاق در طراحی لباس‌های لوکس مردانه است که همواره برای استفاده بهترین پارچه و متریال از کارخانجات اروپایی، معروف بوده است. بهترین و خالص‌ترین پارچه‌های نخی از ایتالیا، سوئیس و انگلیس، این لباس‌های لوکس را تشکیل می‌دهند.

درخشش 3 برادر ایرانی در صنعت مد جهانی!

 از طرحهای هرینگبون سنتی گرفته تا طرحهای معاصر و جدیدتر، هر یک از پارچه‌ها با علاقه و اهمیت خاصی انتخاب می شود. این برند هواداران زیادی دارد، از بازیگرها و ورزشکاران درجه یک گرفته تا خانواده‌های اشرافی و سلطنتی در سراسر جهان. « Emperor1688»  در حال حاضر در چندین کشور دارای بوتیک‌های معتبر برای عرضه محصولات خود بوده و روز به روز شاهد پیشرفت این برند هستیم.


ویدیو مرتبط :
مد جهانی چیست؟ - دکتر کشاورز - لباس ایرانی ۳

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مروری بر جوایز جهانی بازیگران ایرانی/ از درخشش عزت‌الله انتظامی در شیکاگو تا جایزه‌ شهاب حسینی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شهاب حسینی با دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن نخستین بازیگر ایرانی است که موفق به دریافت این جایزه شد‌ه است.

حضور سینمای ایران در جشنواره‌های بین‌المللی از دهه 60 میلادی آغاز شد و در این سال‌ها بازیگران موفق به دریافت جوایز مختلفی جشنواره‌های غیرایرانی شدند.

عزت الله انتظامی اولین بازیگری بود که موفق به دریافت جایزه از جشنواره‌های جهانی شد. این بازیگر برای بازی در فیلم «گاو» جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم شیکاگو گرفت.

بهروز وثوقی در سال 1351 جایزه بازیگری جشنواره فیلم تاشكند را برای بازی در فیلم «داش آكل» به کارگردانی مسعود كیمیایی دریافت کرد و سه سال بعد با بازی در فیلم «تنگسیر» ساخته امیر نادری بازیگر برگزیده جشنواره فیلم دهلی‌‏نو شد.

بازی گیتی پاشایی در فیلم «سفر سنگ» مورد توجه هیئت داوران در جشنواره قاهره قرار گرفت و این هنرمند جایزه بازیگری این جشنواره را از آن خود کرد.

سال 1356 مری آپیک که در فیلم «بن بست» بازی کرده بود جایزه بازیگری جشنواره فیلم مسکو را گرفت. 26 سال بعد فرامرز قریبیان با بازی در فیلم «رقص در غبار» ساخته اصغر فرهادی جایزه مسکو را از آن خود کرد. جایزه ای که دو سال بعد نصیب حمید فرخ‌نژاد برای بازی در فیلم «طبل بزرگ زیر پای چپ» به کارگردانی کاظم معصومی شد.

فرخ نژاد در سال 1379 جایزه معتبر بهترین بازیگری جشنواره فیلم کارلووی‌واری جمهوری چک را برای بازی در فیلم «عروس آتش» ساخته خسرو سینایی گرفته بود.

سال 1381 لیلا حاتمی برای بازی در فیلم «ایستگاه متروک» ساخته علیرضا رییسیان جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم مونترال گرفت.

و اما بازیگران ایرانی در جشنواره برلین هم خوش درخشیده‌اند. رضا ناجی در سال 1386 با بازی در فیلم «آواز گنجشک ها» به کارگردانی مجید مجیدی خرس نقره‌ای گرفت و سه سال بعد این جایزه نصیب گروه بازیگران فیلم «جدایی نادر از سیمین» شد.

سال 1389 ژولیت بینوش برای بازی در فیلم «کپی برابر اصل» ساخته عباس کیارستمی جایزه بهترین بازیگری جشنواره فیلم کن را گرفت و همین جایزه سه سال بعد به برنیس بژو برای فیلم «گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی تعلق گرفت.

در سال 1372 نیکی کریمی با بازی در فیلم «سارا» به کارگردانی داریوش مهرجویی موفق به دریافت صدف نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم سن سباستین اسپانیا شد. این بازیگر در همین سال یک جایزه دیگر هم در جشنواره فیلم سه قاره نانت برای بازی در فیلم مهرجویی گرفت.

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین