اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخشش منتظری برابر رائول


تیم فوتبال ام صلال با حضور 90 دقیقه‌ای پژمان منتظری موفق شد در هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر تیم السد را شکست بدهد. این پنجمین پیروزی متوالی تیم ام صلال در لیگ قطر است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ام صلال با حضور 90 دقیقه‌ای پژمان منتظری موفق شد در هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر تیم السد را شکست بدهد. این پنجمین پیروزی متوالی تیم ام صلال در لیگ قطر است.

در ادامه مسابقات هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال ام صلال به مصاف تیم السد رفت و موفق شد این تیم قدرتمند را با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد و به پنجمین پیروزی متوالی خود دست یابد.

در حالیکه پژمان منتظری مدافع ایرانی ام صلال برای این تیم 90 دقیقه بازی کرد، "رائول گونزالس" در این مسابقه روی نیمکت بود و در نیمه دوم برای تیمش به میدان رفت. "کابوری" و "اولیویرا" برای ام صلال و "جونگ سو لی" برای السد گلزنی کردند.

تیم السد یکی از حریفان تیم سپاهان در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست.

در دیگر مسابقات این هفته، تیم الریان یکی از حریفان استقلال در لیگ قطر، برابر تیم السیلیه با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تیم قطر هم با نتیجه 2 بر یک بر الغرافه غلبه کرد.

پیش از این تیم الاهلی با حضور مجتبی جباری موفق شده بود با نتیجه 6 بر 3 تیم العربی را از پیش رو بردارد.

جدول لیگ ستارگان قطر به این شرح است:

1- لخویا  37 امتیاز - 18 بازی

2- الجیش 30 امتیاز - 18 بازی

3- الاهلی 28 امتیاز - 17 بازی

-------------------------------

12- ام صلال 20 امتیاز - 17 بازی

13- الریان 14 امتیاز - 17 بازی

14- المعیذر 11 امتیاز - 17 بازی


ویدیو مرتبط :
گلی که رائول را مشهور کرد.گل كنج رائول !!!از این زیبا تر نمیشه.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی ام صلال با درخشش منتظری


ام صلال با حضور مدافع ایرانی خود در لیگ قطر به پیروزی رسید.

ایسنا: هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر با دو دیدار برگزار شد که طی آن ام صلال موفق شد با حضور پژمان منتظری مدافع ایرانی خود، به پیروزی برسد.

ام صلال امشب برابر الوکره به میدان رفت که در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد و جایگاه خود را در رده دوازدهم جدول استحکام بخشد. پژمان منتظری در این دیدار 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت.

در دیگر دیدار، الریان برابر الخبر به تساوی بدون گل رسید.