اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخشش صمد و حامد مانع شکست نشد


در شبی که ملی پوشان بسکتبال ایران در لیگ چین درخشیدند فوجیان و سیشوان برابر حریفان خود تن به شکست دادند.

ایسنا: در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین، دو تیم فوجیان و سیشوان که ملی پوشان بسکتبال ایران را در اختیار دارند در شب درخشش این دو بسکتبالیست ایرانی برابر حریفان تن به شکست دادند. فوجیان که صمد نیکخواه بهرامی را دارد پس از شکستی که برابر سیشوان در نبرد ایرانی‌های لیگ چین داشت به مصاف شانگهای تیم پنجم رقابت‌ها رفت و با نتیجه 113 بر 95 تن به شکست داد.

صمد نیکخواه بهرامی که در ترکیب نخستین تیمش بود 45 دقیقه و 49 ثانیه در میدان بود و کارش را با 31 امتیاز، 3 ریباند و 6 پاس منجربه گل به پایان برد و شبی درخشان را پشت سر گذاشت اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. او امتیازآورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. فوجیان هم اکنون در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.

در دیگر مسابقه سیشوان به مصاف دانگوان تیم چهارم لیگ رفت و با نتیجه نزدیک 137 بر 135 تن به شکست داد. حامد حدادی که در این بازی 21 دقیقه در میدان بود کارش را با 9 امتیاز، 14 ریباند، یک پاس منجربه گل و 3 توپ ربایی به پایان رساند. او بهترین ریباندر این مسابقه بود. سیشوان هم اکنون پانزدهم است.


ویدیو مرتبط :
دیواردفاعی عجیب هم مانع گلزنی حریف نشد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشش صمد مانع شکست فوجیان نشد


تیم بسکبال فوجیان با وجود درخشش بازیکن ایرانی‌اش مغلوب ژیلین در لیگ چین شد.

خبرگزاری فارس: تیم بسکبال فوجیان با وجود درخشش بازیکن ایرانی‌اش مغلوب ژیلین در لیگ چین شد.

 لیگ بسکتبال چین پس از حدود دو هفته تعطیلی از سر گرفته شد و روز گذشته تیم بسکتبال فوجیان که صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی ایران را در اختیار دارد، به مصاف ژیلین رفت.

در این بازی که به میزبانی ژیلین برگزار شد فوجیان در نهایت 117 بر 97 بازی را به حریف خود واگذار کرد.

صمد در این مسابقه 40 دقیقه در ترکیب فوجیان فرار گرفت که در این مدت 11 امتیاز، 11 ریباند و 7 پاس منجر به گل را در کارنامه آماری خود ثبت کرد.

در دیگر بازی روز گذشته سیچوان در حالی که حامد حدادی را در اختیار نداشت، مقابل بایی به برتری 119 بر 115 دست یافت.