اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درآمد میلیاردی آمریکا از صنعت بازی سازی


فروش فیزیکی بازی ها در سال گذشته با یک درصد کاهش به 13.13 میلیارد دلار رسید اما وقتی فروش دیجیتالی بازی ها را با آن ترکیب کنیم، شاهد پیشرفت 5 درصد از 22.4 میلیارد به 23.5 میلیارد دلار خواهیم بود.

وب‌سایت دیجیاتو - محسن وفانژاد: یکی از مشکلاتی که در مورد آمار ارائه شده توسط گروه NPD همیشه مطرح بوده، نقص در شمارش میزان فروش بازی ها است. در واقع، NPD فقط فروش فیزیکی از طریق فروشگاه ها را بررسی می کند و میزان فروش دیجیتالی که روز به روز وسعت و محبوبیت بیشتری پیدا می کند را از قلم می اندازد.

درآمد میلیاردی آمریکا از صنعت بازی

اما امروز، دو سازمان و گروه ESA و NPD، بیانیه مشترکی منتشر کردند که هم بازار فیزیکی و هم بازار دیجیتالی را پوشش می دهد و برخلاف گزارش های پیشین که ماهانه بود، این بار گزارشی از سال 2015 را خواهیم خواند.

فروش فیزیکی بازی ها در سال گذشته با یک درصد کاهش به 13.13 میلیارد دلار رسید اما وقتی فروش دیجیتالی بازی ها را با آن ترکیب کنیم، شاهد پیشرفت 5 درصد از 22.4 میلیارد به 23.5 میلیارد دلار خواهیم بود.

فروش بازی ها به تنهایی (فیزیکی، دانلودی، موبایل، بسته های الحاقی و اشتراک ها) 16.5 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده که نسبت به سال پیشین با 7 درصد رشد همراه بوده است. باقی مربوط به فروش کنسول ها و سخت افزار است.

ESA مدعی شده که صنعت بازی های ویدیویی در سال 2012، مبلغ 6.2 میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده آمریکا کمک کرده است و آمار مستحکم و مطمئنی پس از این تاریخ در دسترس نیست. همچنین بیان شده که اشتغال زایی در این بخش بین سال های 2009 تا 2012 با 9 درصد رشد همراه بوده، ده برابر سریع تر از بازار کار کلی کشور. در همان سال 2012، بازی سازها سالانه حقوق 95 هزار دلاری دریافت کرده اند که 5 هزار دلار نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.


ویدیو مرتبط :
کسب درآمد میلیاردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صنعت نفت با سه غایب مقابل شاهین بوشهر بازی می كند



 

 

 

صنعت نفت با سه غایب مقابل شاهین بوشهر بازی می كند

 

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مصدومیت سه بازیکن این تیم خبر داد و گفت: سه بازیکن ما به علت مصدومیت در تمرینات حاضر نیستند و با سه غایب مقابل شاهین بازی می کنیم.

''احمد پارو'' گفت: روز جمعه در یک بازی حساس میزبان شاهین بوشهریم که در این دیدار سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
وی از ''ضیاءالدین نیک نفس''، ''شعبان اسدی'' و ''دانیال عزیزی'' به عنوان سه غایب صنعت نفت مقابل شاهین بوشهر یاد کرد.
وی ادامه داد: نیک نفس با آسیب دیدگی مقابل فولاد خوزستان از ناحیه پا، هنوز شرایط تمرین کردن گروهی و حضور در مسابقات را ندارد.
پارو گفت: عزیزی مهاجم جوان تیم هنوز شرایط آرمانی خود را پیدا نکرده و مقابل شاهین بوشهر یکی از غایبین ما است.
وی افزود: اسدی نیز از ناحیه کتف آسیب دیده و شرایط قرار گرفتن در ترکیب تیم را ندارد.
سرپرست تیم نفت گفت: البته غیبت این سه بازیکن مقابل شاهین برای تیم گران تمام نمی شود زیرا بازیکنان خوبی روی نیمکت هستند که جای خالی آنان را پر کنند.
گفتنی است، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز جمعه هفته جاری و از هفته هجدهم لیگ برتر کشور در ورزشگاه تختی آبادان میزبان شاهین بوشهر است.