اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر23ساله آلمانی،جانش را یر سر نجات دو دختر از دست اراذل و اوباش گذاشت



  اخبار حواد ث - دختر23ساله آلمانی،جانش را یر سر نجات دو دختر از دست اراذل و اوباش گذاشت

دختر جوان آلمانی که دو دختر نوجوان را از دست مردان مزاحم نجات داده بود در حمله این افراد شرور به حال کما فرو رفت و تسلیم مرگ شد.

 «توگسه آلبایاک» دختر 23 ساله که ملیتی آلمانی – ترکیه‌ای داشت، صبح روز حادثه در یکی از خیابان‌های «اوفنباخ» در نزدیکی «فرانکفورت» آلمان با به خطر انداختن جانش دو دختر نوجوان را از دست دو مرد شرور نجات داد و چند ساعت بعد حوالی ظهر در حالی که با دوستانش در پارکینگ مک‌دونالد بود، هدف حمله همان دو مرد شرور قرار گرفت و تا حد مرگ کتک خورد به‌طوری که به حال کما افتاد.

در این حمله که در برابر دوربین‌های مداربسته یک رستوران رخ داد فیلم ضبط شده چهره ضاربان را بخوبی نشان می‌داد. دختر جوان که در این حمله آسیب جدی دیده بود در حال بیهوشی به بیمارستان انتقال یافت. یک روز پس از بستری شدن این دختر، پزشکان بهبودی او را غیرممکن دانستند و خانواده او اجازه قطع دستگاه‌های حیاتی را دادند.

مرگ این دختر که با دستگیری ضارب 18 ساله صربستانی و دوست نوجوانش همزمان شد، مردم بسیاری را برای اعتراض به ناامنی شهر و همدردی با خانواده دختر به خیابان‌ها کشاند.

 

پس از انتشار خبر درگذشت این دختر تعدادی از مردم با گل و شمع به محل حادثه آمدند و با حمایت از اقدام انساندوستانه این دختر، خواستار مجازات عاملان این حادثه هولناک شدند و خانم مرکل نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانی، این دختر را به عنوان یک الگوی فداکاری معرفی کرد. عوامل دستگیر شده دو پسر صربستانی هستند که هویتشان هنوز فاش نشده است. پسر 18 ساله دستگیر شده به 15 مورد خشونت متهم شده است.

 

 اخبار حوادث  - ایران


ویدیو مرتبط :
دست گیری دو باند اراذل و اوباش در کرج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات دختر جوان از چنگال اراذل و اوباش


دختر جوانی كه توسط یكی از اراذل و اوباش اغفال شده و به یك خانه متروكه كشانده شده بود پس از 6 ساعت توسط ماموران سركلانتری چهارم نجات پیدا كرد.

روزنامه اعتماد: دختر جوانی كه توسط یكی از اراذل و اوباش اغفال شده و به یك خانه متروكه كشانده شده بود پس از 6 ساعت توسط ماموران سركلانتری چهارم نجات پیدا كرد.

 هفته گذشته مردی 45 ساله به نام مهدی با مراجعه به سركلانتری چهارم اعلام كرد كه دخترش ربوده شده است.

وی به ماموران گفت: بعد از ظهر امروز دخترم به نام آیدا به كلاس زبان رفت و الان چهار ساعت از زمان همیشگی بازگشتش به خانه می‌گذرد كه هنوز مراجعت نكرده است و من احتمال می‌دهم كه ربوده شده است.

سرهنگ علی احمد نادری، سركلانتر چهارم پلیس پایتخت در این رابطه گفت: ماموران اطلاعات سركلانتری چهارم با توجه به حساسیت موضوع سریعا اقدامات گسترده خود را آغاز كردند و در تحقیق از مسوولان كلاس زبان و دوستان دختر مفقود شده متوجه شدند كه آیدا با پسری به نام امیر 25 ساله معروف به ماك كه یكی از اراذل و اوباش بنام منطقه نارمك است رابطه دارد و آخرین بار سوار بر خودروی وی شده است.

وی در ادامه افزود: با استفاده از بانك اطلاعات مجرمین و جمع‌بندی اطلاعات ماموران سریعا آدرس مخفیگاه امیر را پیدا كرده و در ساعت چهار صبح با اكیپ كامل عملیاتی به مخفیگاه متهم اعزام شدند كه ماموران وارد منزل شدند و با دستگیری امیر ماك، دختر جوان را از دستان این اوباش نجات دادند.

آیدا پس از رهایی از دستان امیر ماك به ماموران درباره علت واقعه بیان داشت كه در حال بازگشت به خانه از كلاس زبان بودم كه امیر با من تماس گرفت و گفت كه می‌خواهد مرا تا خانه برساند، من نیز به او اعتماد كردم و او من را به زور به منزل مجردی اش كشاند و قصد آزار مرا داشت كه ماموران سر رسیدند.