اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر 3 ساله، سرنخ قتل مادرش را فاش کرد


ساعت 13 روز دهم دی ماه سال گذشته در شهرستان چناران «آتنا» 3ساله کنار مادرش فاطمه در خانه مشغول بازی بود.

روزنامه ایران: ساعت 13 روز دهم دی ماه سال گذشته در شهرستان چناران «آتنا» 3ساله کنار مادرش فاطمه در خانه مشغول بازی بود.

او به چشم خود فردی را دید که با ضربات پی در پی چاقو  مادرش را به قتل رساند و طلاهای زن 22 ساله  را با خود به سرقت برد.

 او دچار شوک و وحشت عجیبی شده بود و نمی‌توانست به عنوان تنها شاهد قتل در باره مشخصات ظاهری عامل جنایت حرفی بزند.

کارآگاهان تحقیقات پرونده را از احمد، شوهر این زن جوان که می‌گفت در زمان وقوع قتل خانه نبوده است، ادامه دادند.

پس از گذشت چند ماه، مأموران پلیس آگاهی شهرستان چناران با  توجه به بهبود نسبی حال دختر خردسال تحقیقات را از سر گرفتند و اظهارات‌ آتنا کوچولو سرنخ‌هایی به دست پلیس داد که منجر به شناسایی  متهم به قتل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در این باره به شوک گفت: پلیس در اقدامی غافلگیرانه  متهم پرونده  را در مخفیگاهش واقع در شهر مشهد دستگیر کرد.

سرهنگ صنعتی افزود: متهم در تحقیقات اولیه  با وجود اعتراف به قتل با انگیزه سرقت طلا و جواهرات، اظهارات ضد و نقیضی   داشته و تحقیقات پرونده با دستورات تخصصی بازپرس گلقندشتی برای کشف راز این جنایت هولناک ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
سرنوشت دختر 8 ساله ایرانی که در راه مهاجرت به استرالیا مادرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر 5 ساله راز قتل مادرش را فاش کرد




 اخبار حوادث - دختر 5 ساله راز قتل مادرش را فاش کرد

 دختر 5 ساله راز قتل مادرش را پس از 25 روز فاش کرد.

30 اردیبهشت ماه امسال آتش سوزی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شاهرود به پلیس اطلاع داده شد. در ادامه تیمی از ماموران در محل حادثه حاضر شده و در بررسی های خود متوجه شدند در این آتش سوزی زن 30 ساله ای به نام مریم دچار سوختگی شدید شده است.

بلافاصله مریم به بیمارستان منتقل شد که 15 روز بعد بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

20 خرداد ماه امسال خانواده مریم با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شدند دخترشان به قتل رسیده است. با طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و در نخستین گام به تحقیق از همسر 32 ساله مقتول به نام میثم پرداختند که وی مدعی شد مریم به دلیل مشکلات روحی با ریختن بنزین بر روی خود اقدام به خودکشی کرده بود.

از سوی دیگر ماموران دریافتند همزمان با این حادثه میثم اجازه نداده خانواده همسرش با دختر 5 ساله اش دیداری داشته باشند.

با کشف این سرنخ ماموران سراغ دختر 5 ساله رفته که وی در جریان تحقیقات گفت: شب حادثه پدر و مادرم با هم درگیر شدند که پدرم یک ظرف بنزین را روی مادرم ریخت و او را آتش زد.

سردار محمد رضا میرزایی، فرمانده انتظامی استان سمنان در این رابطه گفت: با این اظهارات پرونده وارد مرحله تازه ای شد و میثم پس از 48 ساعت سکوت لب به اعتراف گشود و گفت من به مواد مخدر اعتیاد داشته و بیکار بودم، شب حادثه با همسرم بر سر این موضوع درگیر شده که در یک لحظه کنترلم را از دست داده و او را به قتل رساندم.

متهم پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.
 اخبار حوادث - مهر