اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر 24 ساله به خاطر دعوای لفظی با مادرش خودکشی کرد



دختر 24 ساله به خاطر دعوای لفظی با مادرش خودکشی کرد

دختر جوان انگلیسی پس از دعوای لفظی با مادرش خود را از طبقه ششم ساختمان یک هتل در جزیره «مایورکا» به پایین پرت کرد.

ایسنا:  به گفته پلیس جزیره «مایورکا» در شرق اسپانیا، این دختر 24 ساله که به همراه مادر و خواهرش برای گذراندن تعطیلات در یکی از هتل‌های این جزیره اقامت داشتند،‌ با یکدیگر درگیر شده و این حادثه رخ داد.

نیروهای امداد پس از انتقال این دختر به بیمارستان اعلام کردند که وضعیت جسمانی‌اش کاملا مساعد نیست و از ناحیه استخوان پا و سر نیز دچار شکستگی شده است.

شاهدان حادثه به پلیس گفتند: «این دختر پس از درگیری با مادرش به بالکن رفت و پس از بالارفتن از حفاظ جلوی آن تعادل خود را از دست داد و به پایین سقوط کرد.»

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، پلیس محلی جزیره «مایورکا» با اعلام اینکه تاکنون مشخص نشده است آیا این دختر به عمد خود را به پایین پرت کرده است، بیان کرد: طی چند ماه گذشته سه انگلیسی به دلیل سقوط از بلندی کشته شده‌اند./ایسنا


ویدیو مرتبط :
خودکشی دختر به خاطر آبرویش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی دختر 14 ساله به خاطر بیرون نرفتن!


در شهر سیواس ترکیه یک دختر 14 ساله پس از اینکه مادرش به او اجازه نداد با دوستانش بیرون برود، در دستشویی خانه خود را حلق آویز کرد.

عصر ایران: در شهر سیواس ترکیه یک دختر 14 ساله پس از اینکه مادرش به او اجازه نداد با دوستانش بیرون برود، در دستشویی خانه خود را حلق آویز کرد.

" الیف گولمز " دختر 14 ساله پس از اینکه مادرش او را از بیرون رفتن با دوستانش منع کرد ، شب هنگام در دستشویی خانه خود را حلق آویز کرد.

مادر این دختر پس از گذشت مدت ها از حضور او در دستشویی وقتی وارد دستشویی می شود دختر خود را حلق آویز شده می بیند.

پس از تماس با نیروهای امداد پیکر نیمه جان این دختر به بیمارستان منتقل می شود اما پزشکان قادر به احیای او نمی شوند و او جان می سپارد.

پلیس اعلام کرده که تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کرده است.