اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر 24 ساله، طراح دستبرد به خانه مرد عتیقه‌ فروش


دو خواهر و دو برادر كه به خانه مرد ثروتمندی دستبرد زده بودند بعد از دستگیری دختری 24ساله را به عنوان سردسته باند معرفی كردند.

شرق: دو خواهر و دو برادر كه به خانه مرد ثروتمندی دستبرد زده بودند بعد از دستگیری دختری 24ساله را به عنوان سردسته باند معرفی كردند.

مردی اواخر ماه گذشته با مراجعه به كلانتری نیاوران از دستبرد به منزلش خبر داد و به ماموران گفت: «دو مرد و دو دختر جوان ساعت 16 روز 20 تیر، به بهانه خرید وسایل قدیمی - تزیینی وارد منزلم شدند، با تهدید چاقو و قمه دست و پایم را بستند و مرا در یكی از اتاق‌ها زندانی كردند.

آنها پس از سرقت خودرو پژو 206 و همچنین اموال داخل گاوصندوقم شامل دو قاب ساعت مچی طلا، وجه نقد، دلار، یورو، اسناد مالكیت سه باب منزل مسكونی، دفترچه حساب‌های بانكی، تعدادی سكه طلا و نقره و همچنین چند تخته قالیچه دستباف، فرار كردند.»


بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه یك تهران بعد از اینكه در جریان این دزدی قرار گرفت به كارآگاهان پایگاه یكم پلیس آگاهی دستور داد در این رابطه تحقیق كنند. مالباخته پس از حضور در پایگاه پلیس آگاهی توضیح داد: «شغل من خرید و فروش اجناس قدیمی و تزیینی خانگی است و مغازه‌ای در محدوده میدان تجریش دارم.

 چند روز پیش از سرقت، دو دختر جوان با مراجعه به مغازه خواستار تعدادی وسایل تزیینی قدیمی شدند و قرار شد برای دیدن تعدادی از وسایل به خانه‌ام بیایند. آن دو روز حادثه همراه دو مرد حدودا 25 و 30ساله كه به عنوان نامزدهایشان معرفی كردند، وارد خانه من شدند و به محض ورود با تهدید چاقو و قمه مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند و مجبورم كردند داخل یكی از اتاق‌ها بروم.

آنها كلید گاوصندوق را خواستند و من نیز از ترس جان خود محل كلید گاوصندوق را گفتم و آنها دزدی را انجام دادند. پس از گذشت نزدیك به یك شبانه‌روز، اعضای خانواده‌ام كه از چند روز قبل به سفر رفته بودند، به خانه آمدند و مرا با دست و پای بسته در اتاق پیدا كردند.»

كارآگاهان با توجه به شیوه و شگرد سارقان اطمینان یافتند آنها از موضوع مسافرت اعضای خانواده مالباخته خبر داشتند و با استفاده از اطلاعات دقیق درخصوص محل كار و همچنین وجود اموال باارزش در خانه طعمه‌شان این دزدی را انجام داده‌اند.


ماموران در ادامه رسیدگی به پرونده، با انجام تحقیقات از اعضای خانواده فروشنده عتیقه اطلاع پیدا كردند یكی از دختران مالباخته از حدود یك سال پیش با دختری به نام «شقایق» ارتباط دوستانه پیدا كرده و طی این مدت، شقایق به محل سكونت آنها مرتب تردد داشته اما در طول چند روز گذشته و برخلاف قراری كه با دختر مالباخته داشت، به خانه او نرفته و پس از زمان سرقت نیز پاسخگوی تماس‌های مكرر دختر مالباخته نبوده است.

محل سكونت شقایق در غرب تهران شناسایی و این دختر 24ساله در اولین روز مرداد دستگیر شد. او كه ابتدا ادعا می‌كرد از ماجرای دزدی بی‌اطلاع است در ادامه دو خواهر به اسامی مرضیه (24ساله) و مریم (22ساله) را به عنوان دو نفر از سارقان معرفی كرد و مالباخته با دیدن عكس‌های دو خواهر آنها را به عنوان سارق مورد شناسایی قرار داد. به این ترتیب سه روز بعد آن دو در شهرك قدس بازداشت شدند و پس از مواجهه حضوری با شاكی پرونده به جرم‌شان اقرار كردند و گفتند پیشنهاد سرقت توسط شقایق مطرح شد.

این دو خواهر پس از اعترافات خود اظهار داشتند شقایق به آنها اطمینان داده بود آنها فقط با یك‌بار سرقت به پول زیادی دست پیدا خواهند كرد و با این وسوسه آنها را راضی كرد تا با همدستی دو برادر به اسامی عسگر (30ساله) و حسن (27ساله) كه از مدتی پیش با آنها آشنا شده بودند، دزدی را انجام بدهند.

كارآگاهان با شناسایی هویت دو برادر محل‌های تردد آنها را در منطقه سعادت‌آباد زیر نظر گرفتند و روز ششم ماه جاری آن دو را مشاهده كردند. متهمان با وجود دستور ایست كارآگاهان قصد فرار از محل را داشتند كه ماموران با رعایت قانون به كارگیری سلاح، حسن را از ناحیه پا هدف گلوله قرار دادند و برادر وی را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل كردند و معلوم شد اموال مسروقه در مخفیگاه عسگر واقع در رودهن نگهداری می‌شود به همین دلیل آنجا مورد بازرسی قرار گرفت و اموال دزدی پیدا شد.

تمامی متهمان این پرونده فعلا در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.   


ویدیو مرتبط :
ازدواج بازیگر مشهور 84 ساله با دختر 24 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز گروهی 3 مرد شیطان صفت به دختر 16 ساله/ جسد سوخته قربانی در انبار متروکه خانه مادربزرگ کشف شد + تصاویر



عوامل تجاوز گروهی دختر نوجوان در پالتیمور آمریکا شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش   باشگاه خبرنگاران، سه مرد متجاوز در اقدامی وحشیانه "آرنش باورز" 16 ساله را پس از تعرض جنسی گروهی، به قتل رساندند.

بنابر این گزارش، "آدونی دکسیون"  ساله 23، "جان چیلد" 20 ساله و "راشان ریور" 14 ساله پس از انجام چهره نگاری به دست پلیس شناسایی و به اتهام قتل عمد و تجاوز گروهی دستگیر شدند. 

اخبار,اخبارحوادث تجاوز جنسی


در روز حادثه پس از ورود غیر قانونی این سه مرد به منزل مسکونی "آرنش" وی را در حالی که تلاش می‌کرد از خانه‌ متواری شود، ابتدا مورد ضرب و شتم قرار گرفت و سپس او را تسلیم خواسته‌های بی شرمانه‌شان کردند.

آنان پس از خفه کردن قربانی‌شان، صورت وی را برای شناسایی نشدن سوزاندند و جسدش را در نزدیکی منزل مسکونی مادر بزرگش در حالی رها کردند که از ارتباط خانوادگی آنان بی اطلاع بودند و قبل از متواری شدن، خانه "آرنش" را سوزاندند.

پس از حضور مامورین آتش نشانی برای مهار شعله‌های آتش، مادربزرگ "آرشن" که در همسایگی وی زندگی می‌کرد، ادعا کرد که نوه 16 ساله‌اش در خانه تنها بوده است.

تلاش مامورین آتش‌نشانی و پلیس برای یافتن جسد در منزل مسکونی‌اش بی نتیجه ماند.

در نهایت پلیس موفق به یافتن جسد قربانی 16 ساله شد که قاتلین متجاوز، جسد "آرشن" را با صورت سوخته در کنار یک انبار متروکه در  منزل مسکونی مادر بزرگش رها کرده بودند.

  اخبار,اخبارحوادث تجاوز جنسی

مادر بزرگ "آرشن" پس از دیدن جسد، توانست هویت نوه‌اش را با دیدن خالکوبی‌هایی که وی بر روی بدنش طراحی کرده بود، شناسایی کند.

پلیس هرسه عامل این تجاوز گروهی را پس از بازبینی فیلم یکی از دوربین‌های ترافیکی که درست در مقابل درب ورودی منزل مسکونی "آرشن" قرار داشت، شناسایی و دستگیر کرد.

در جلسه دادگاهی که روز گذشته در بالتیمور مریلند برگزار شد، بنابر اظهارات دو همدست دیگر "آدونی دیکسون" به عنوان متهم اصلی معرفی شد که این ادعا از جانب دیکسون رد شد و گفت همه ما در انجام این کار شریک بودیم.

هر سه متهم این پرونده به اتهام قتل عمد، تعرض جنسی و سرقت به دلیل ورود غیر قانونی محاکمه خواهد شد.

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران