اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر 20 ساله قربانی تفریح و آب تنی



دختر 20 ساله قربانی تفریح و آب تنی

دختر 20 ساله‌ ای که به همراه اعضای خانواده ‌اش برای تفریح و آب تنی به ساحل شهر 'گروک' رفته بود که به علت بالا آمدن آب دریا جان باخت.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، دکتر بختیار، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک در این باره گفت: «سه غرق ‌شده که مردم آنان را نجات داده بودند به این مرکز درمانی منتقل و پس از درمان اولیه به بیمارستان میناب انتقال داده شدند.»

بر اساس این گزارش، سال گذشته چهار نفر در شهرستان "سیریک" به علت غرق‌ شدن در دریا جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، شهرستان سیریک در همسایگی خلیج فارس واقع شده است./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
یک تفریح عجیب؛ آب تنی هیجان انگیز با بیل مکانیکی!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر 20 ساله طعمه ای برای زورگیری/3 روز اسارت قربانی در مخفیگاه زورگیران



اخبار حوادث - دختر 20 ساله طعمه ای برای زورگیری/3 روز اسارت قربانی در مخفیگاه زورگیران

زورگیرانی که 3 روز قربانی خود را در خانه اسیر کرده بودند، توسط شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دو روز پیش مرد جوانی به نام قاسم به کلانتری 116 مولوی مراجعه کرد و اظهار داشت: 4 روز گذشته در حال تردد در خیابان بودم که دختر جوانی را به عنوان مسافر سوار کردم، در همین میان دو تن به سمت من حمله ور شده و به دلیل مزاحمت مرا مورد ضرب و شتم قرار داده و به مکانی نامعلوم بردند.
 
شاکی ادامه داد: وقتی چشمم را توانستم باز کنم دیدم در یک خانه ای قدیمی هستم و دست و پاهایم بسته شده است. بعد از 3 روز سارقان زورگیر مرا آزاد کرده تا برایشان مقداری پول تهیه کنم تا آن ها دیگر با من کاری نداشته باشند.
 
به دنبال اظهارات شاکی و بنا بر دستور قضایی اکیپی از ماموران کلانتری به آدرس مخفیگاه زورگیران خشن در دروازه غار مراجعه کرده و 5 پسر را به همراه دختر 20 ساله ای به نام سحر دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.
 
سرهنگ سیف اله نوایی رئیس کلانتری 116 مولوی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: بازجویی از متهمان کماکان ادامه دارد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران