اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر 18 ساله پس از 17 سال ازدواجش را باطل کرد!!+ عکس



دختر 18 ساله پس از 17 سال ازدواجش را باطل کرد!!+ عکس

دختر هندی که در سن یک سالگی با یک پسر سه ساله ازدواج کرده بود، توانست پس از 17 سال این ازدواج را باطل کند.

 

 , ازدواج باطل,باطل کردن ازدواج,ازدواج در هند

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز،‌ والدین "سارگارا" که ساکن یکی از مناطق راجستان هستند، زمانی که او تنها یک سال داشت به عقد یک پسر سه ساله درآوردند.

سارگارا تنها چند روز پیش و زمانی که به او گفته شد باید به خانه همسرش برود به این واقعیت پی برد و تلاشش را برای لغو این ازدواج آغاز کرد.

خانواده این دختر و پسر تصمیم گرفته بودند،‌ فرزندانشان پس از بزرگ ‌شدن زندگی مشترکشان را آغاز کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، اگرچه از سال 1929 میلادی ازدواج کودکان از نظر قانونی در هند ممنوع اعلام شده اما همچنان در بسیاری از مناطق این کشور بخصوص در مناطق فقیرنشین امری رایج است./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
عشق ورزی پسر ده ساله به دختر 18 ساله((دكتر انوشه))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایتکاران مخوف 17 ساله فقط به 10 سال زندان محکوم شدند/ تعرض جنسی به دختر نوجوان پس از شکنجه مرگبار +عکس



به گزارش پلیس نیویورک باند 3 نفره تجاوز گروهی که وحشیانه و بی‌شرمانه دختر نوجوان 16 ساله را مورد سوء استفاده جنسی قرار دادند محاکمه شدند.

 اخبار,اخبارحوادث تجاوز جنسی

به گزارش خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عوامل باند سه نفره تجاوز گروهی که دختر 16 ساله را پس از ربودن و انتقال به یک زمین گلف در دونگ آیلند در نیویورک بی‌شرمانه و وحشیانه مورد تعرض جنسی قرار دادند پس از یک ماه بازداشت موقت محاکمه شدند.

دادستان این پرونده در جلسه دادگاهی که روز گذشته در دادگاه محلی در نیویورک برگزار شد گفت: انجام این عمل وحشیانه از جمله جنایات فجیعی است که هر کسی با شنیدن آن تحت تاثیر قرار می‌گیرد. دختر بیچاره بسیار خوش شانس بوده که زنده مانده است . در اکثر موارد تجاوز گروهی قربانیان کشته می‌شوند.

توماس اسپاتا دادستان منطقه "ساف الک" در نیویورک در کنفرانس خبری گفت: به صراحت می‌گویم که با عوامل این جنایات باید قاطعانه برخورد شود.

به گزارش پلیس هویت این متهمین دستگیر شده خوان کامنگ، برایان لاریس و جول اشوبار به ترتیب 17، 18  و 17 ساله در خبرگزاری ها منتشر شده است.

هر سه متهم دستگیر شده از منطقه الساوادور در خیابان MS  هستند وکلای مدافع آنان اتهام‌های وارده را که شامل تجاوز به عنف، آدم‌ربایی ، سوء استفاده جنسی و سرقت است را تکذیب می‌کنند و با ارائه مدارکی تلاش می‌کنند اظهارات قربانی را به صورت شکایت در پرونده ثبت شده را بی‌اساس جلوه دهند.

آنان تلاش می کنند تا آنچه رخ داده را با رضایت هر دو طرف جلوه دهند، اما آثار به جا مانده از ضرب و شتم و شکنجه بر روی بدن دختر 16 ساله که به تایید پزشکی قانونی رسیده ادعای بی پایه و اساس آنان را رد می‌کند.

دختر نوجوان 16 ساله هنگام بازگشت از دبیرستان حین گذشتن از خیابان‌هایی که در مسیر خانه اش قرار داشت به دام سه متهم کمین کرده افتاد و علی رغم میل وی به زمین گلف که پوشش سبز بسیاری دارد، منتقل شد.

به گفته قربانی این جنایت هولناک،‌ آنان در ابتدا صورت های خود را پوشانده بودند و پس از بستن چشمهای دختر نوجوان نقاب‌هایشان را برداشتند.

هویت این افراد زمانی فاش شد که دختر نوجوان توانست از منافظ پارچه‌ای که چشمان وی را بسته بودند چهره دو تن از آنان را به خوبی ببیند که یکی از آنان خالکوبی شعله‌های آتش بر روی چانه‌ خود داشت .

آنان دختر نوجوان را به خیال آنکه چیزی از آنها نمی‌داند دست و پا بسته و نیمه برهنه در همان زمین گلف رها کردند سپس حضور افرادی که برای بازی گلف در زمین حاضر شدند منجر به یافتن دختر نوجوان 16 ساله شد.

هر سه متهم که هویت آنان توسط چره‌نگاری فاش شد در منزل مسکونی برایان لاریس از افراد سابقه‌داری که در گذشته به دلیل خرید و فروش مواد مخدر دستگیر شده بود شناسایی و دستگیر شدند. بنابر حکم قاضی هر یک از متهمین به مدت 10 سال محکوم شدند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران