اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر 18 ساله خلافکار حرفه‌ای اصفهان!



اخبار,اخبار حوادث ,خلافکار حرفه‌ای

 

اخبار حوادث - دختر 18 ساله خلافکار حرفه‌ای اصفهان!

دختر جوان در مسیر های مختلف طعمه های خود را شناسایی و کیف زنان را در موقعیتی مناسب به سرقت می برد.

 با تلاش کارآگاهان پایگاه جنوب اصفهان دختر سارق که در اتوبوس های شهری کیف زنان را مسافران به سرقت می برد، شناسایی و دستگیر شد.
 
سرهنگ خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف زنی در اتوبوس بین شهری توسط زنی مجرم و اعلام گزارش پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پایگاه دست به کار شدند.
 
وی افزود: متهم که دختری 18 ساله و غیر بومی بود در اتوبوس شرکت واحد شناسایی و دستگیر شد.
 
سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه این فرد به طور کاملا حرفه ای مذکور در اتوبوس های شهری به خصوص بی ار تی دست به سرقت می زد، اظهار داشت:  دختر جوان در مسیر های مختلف طعمه های خود را شناسایی و کیف زنان را در موقعیتی مناسب به سرقت می برد.
 
گفتنی است، متهم با قرار وثیقه قانونی راهی زندان شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
عشق ورزی پسر ده ساله به دختر 18 ساله((دكتر انوشه))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گردنبند جالبی از بمب برای دختر 18 ساله عکس



 

 

گردنبند جالبی از بمب برای دختر 18 ساله عکس

 

پلیس ایالت كنتاكی امریكا مردی را دستگیر كرد كه در اقدامی عجیب بمبی قلابی را به گردن یك دختر18ساله استرالیایی بسته بود.

 

مأموران پلیس ایالت كنتاكی امریكا مردی 50 ساله را دستگیر كردند كه با ورود به اتاق دختر18 ساله استرالیایی بمبی را به گردن این دختر بسته بود.

 

این مرد با در دست داشتن یك چوب بیسبال و كلاه نقاب دار وارد اتاق دختر جوان شده و موجب وحشت این دختر شده و بمبی را به گردن او بسته بود.

 

دختر 18 ساله 10 ساعت دلهره آور را تا رسیدن مأموران خنثی كننده بمب سپری كرد و پس از حضور مأموران مشخص شد كه بمب قلابی بوده که البته در این جریان به این دختر آسیبی وارد نشد.

 

به گفته پلیس این مرد مهاجم در استرالیا به دزدی و آدم ربایی شناخته شده است. آن ها توانستند 2 هفته پس از این اتفاق وی را در ایالت كنتاكی امریكا دستگیر و روانه دادگاه كنند.

 

انگیزه اصلی این مرد از انجام این كار هنوز مشخص نیست ولی كارشناسان در حال پیگیری این موضوع هستند./Funshad.com