اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر 16 ساله برای زنده ماندن خانواده‌اش تسلیم شیطان شد + عکس



اخبار,اخبار حوادث , تجاوز جنسی

مرد ۴۹ ساله آمریکایی وقتی دختر ۱۶ ساله را بعد از آشنایی آنلاین از طریق اینترنت، با تهدید به دیدار حضوری وادار کرد، در یک دشت دور افتاده واقع در ایالت کالیفرنیا، او را به مدت ۵ روز اسیر کرد و مورد تجاوز وحشیانه قرار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، داماد سابق بازیگر قدیمی آمریکایی، "جان کازاوتس"  به جرم تجاوز کردن به یک دختر نوجوان و اسیر کردن او به مدت ۵ روز در یک تریلی بدون استفاده در یک بیابان، متهم شد.
 
"بوک وایلد مورفی" ۴۹ ساله، که در گذشته با دختر بازیگر کهنه کار هالیوود "جان کازاوتس" ازدواج کرده و طلاق گرفته بود، هفته گذشته بعد از اینکه کشف شد او یک دختر نوجوان را در یک تریلی بدون استفاده واقع در دشتی دور افتاده در ایالت کالیفرنیا اسیر کرده است، دستگیر و زندانی شد.
 
این مرد روانی، بعد از وانمود کردن خودش به عنوان پسری ۱۹ ساله در حین چت کردن با دختر ۱۶ ساله اهل نیویورک را با تهدید مجبور کرد تا برای دیدن او به کالیفرنیا سفر کند.
 
"مورفی" در طول چت کردن آنلاین، برای دختر نوجوان آهنگی فرستاد و زمانی که دختر نوجوان آن را باز کرد، فایل آهنگ شامل ویروسی بود که به "مورفی" اجازه می داد تا بتواند به اطلاعات شخصی دختر دست پیدا کند.
 
"مورفی"  این دختر را تهدید کرده بود که اگر به دیدنش نیاید ، خانواده او را خواهد کشت. این دختر ۱۶ ساله به اجبار برای دیدن او به ایالت کالیفرنیا سفر کرد و قبل از رفتن از مادرش درخواست کرد که با پلیس تماس بگیرد.
 
طبق گزارش خبرگزاری ها ،پلیس از کمک کردن به مادر این دختر نوجوان خودداری کرد، بنابراین  او به ناچار برای دنبال کردن دخترش به کاراگاهان خصوصی مراجعه کرد. مادر دختر قربانی می‌گوید: هر چقدر به پلیس التماس کردم تا به ما کمک کنند، بی فایده بود و آن‌ها به من می‌خندیدند.

طبق گفته دادگاه، این دختر در یک ماشین تریلی در دشتی متروک و دور افتاده در ایالت کالیفرنیا ، به مدت ۵ روز مورد شکنجه و تجاوز قرار گرفته بود.
 
مادر این دختر قربانی به روزنامه "نیویورک پست" گفت: من هرلحظه امید داشتم که  حال او خوب باشد .اما زمانی که متوجه شدم تلفن همراه او خاموش است و از هیچ طریقی نمی توانم او را دنبال کنم ، ترس و وحشت همه وجودم را فرا گرفت و تمام تلاش خود را برای پیدا کردن دختر ۱۶ ساله ام به کار گرفتم.
 
سرانجام کاراگاهان با دنبال کردن مجرم " مورفی"، مکان اسارت دختر ۱۶ ساله را در ساعت ۹ شب ردیابی کردند.
 
کاراگاهان در بازجویی ها متوجه شدند که مورفی این دختر را به اجبار و با تهدید از شهر خودش در نیویورک به کالیفرنیا کشانده بود و به محض ورود، او  توسط "مورفی" روان پریش اسیر شدو برای ۵ روز مورد  تجاوز وحشیانه قرار گرفت.
 
مورفی تا زمان حکم نهایی دادگاه، زندانی  و متهم به پرداخت  ۱.۰۰۰.۰۰۰ دلار غرامت به دختر ۱۶ ساله شد. کاراگاهان می گویند تحقیقات آنها هنوز ادامه دارد چرا که امکان دارد قربانیان دیگری نیز وجود داشته باشد.
 
دادگاه این مرد روان پریش، برای تحقیقات بیشتر پرونده همچنان ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
زنده ماندن عجیب کودک 3 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاشهای نافرجام یک دختر 23 ساله برای زنده ماندن +عکس



این دختر جوان 23 ساله که دچار سرطان مغز شده بود تصمیم گرفت خود را به دست علم و تکنولوژی بسپارد و با منجمد کردن سر خود و زنده ماندن از این طریق فرصت درمان را برای خود به وجود آورد.

تلاش های دختری برای زنده ماندن , درمان سرطان مغز
"کیم سوزی" 23 ساله علیرغم خواسته های مذهبی خانواده خود تصمیم گرفت با منجمد کردن سر خود و قرار گرفتن در یک محفظه مخصوص برای مدتی نامعلوم تا پیدا شدن درمانی برای بیماری اش خود را زنده نگه دارد.
اما متاسفانه درست قبل از شروع این پروژه علمی او درگذشت. هنگام مرگ تنها 2 هفته تا شروع پروژه باقی مانده بود.
او با راه اندازی یک سایت خیریه موفق شد مبلغ 70 هزار دلاری که برای این کار لازم داشت را جمع آوری کند. اما خانواده او به خاطر عقاید مذهبی با این عمل مخالف بودند اما وی تصمیم گرفته بود به خود شانس زندگی دهد تا اینکه به عقاید خانواده اش احترام بگذارد.
مادر او میگوید واقعا برای من سخت بود که احساس کنم او قصد دارد خودش را منجمد کند. به خصوص اینکه قرار بود انجماد تنها روی سر او انجام گیرد . گفته شده بود انجماد سر باعث خواهد شد تا پروژه با موفقیت بیشتری همراه باشد.
او از اینکه قرار بود زنده بماند بسیار شاد بود اما مثل اینکه خدا تقدیر دیگری برایش در نظر داشت و او باید از میان ما میرفت..... / pardad.ir

تلاش های دختری برای زنده ماندن , درمان سرطان مغز

تلاش های دختری برای زنده ماندن , درمان سرطان مغز

تلاش های دختری برای زنده ماندن , درمان سرطان مغز

تلاش های دختری برای زنده ماندن , درمان سرطان مغز

تلاش های دختری برای زنده ماندن , درمان سرطان مغز