اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر 11 ساله، خواهرش را به دنیا آورد!



خواهر 11 ساله ای که خواهرش را به دنیا آورد لقب شجاع ترین دخترشایسته ی اوست. به گزارش دیلی میل؛ یک دختر 11 ساله به تنهایی خواهرش را به دنیا آورد و سپس با آرامش کامل به مدرسه رفت.

خواهر 11 ساله ای که خواهرش را به دنیا آورد لقب شجاع ترین دخترشایسته ی اوست. به گزارش دیلی میل؛ یک دختر 11 ساله به تنهایی خواهرش را به دنیا آورد و سپس با آرامش کامل به مدرسه رفت. "کایتلین بورک” 11 ساله تنها کسی بود که زمان زایمان ” تارا کنیفتلی” در خانه حضور داشت.

ماجرا از این قرار است که دختر نوجوان متوجه درد زایمان مادرش شد و تصمیم گرفت خودش برای به دنیا آمدن خواهرش دست به کار شود.

اخبار , اخبار گوناگون,بدنیا آمدن نوزاد توسط خواهرش,شجاع ترین دختر


او با مرکز فوریتهای پزشکی شهر تماس گرفت اما در ان زمان آمبولانسی برای اعزام به محل وجود نداشت. پزشک مرکز از طریق تلفن مراحل زایمان را به دختر نوجوان توضیح داد و او مرحله به مرحله راهنمایی های پزشک را انجام داده و توانست با موفقیت خواهرش را به دنیا بیاورد.

مادر این دختر 11 ساله ناگهان متوجه پاره شدن کیسه آبش شد زمانی که همسرش خانه را ترک کرده و او به همراه 5 فرزند دیگرش در خانه بود. کایتلین نوجوان بزرگترین فرزند زن باردار بود که با فریاد مادرش برای کمک آمد و توانست اولین تجربه زایمان را در سن 11 سالگی کسب کند.

اخبار , اخبار گوناگون,بدنیا آمدن نوزاد توسط خواهرش,شجاع ترین دختر


مادر این دختر شجاع در مصاحبه با دیلی میل گفت:
10 دقیقه بعد از رفتن همسرم متوجه آغاز زایمانم شدم اما دیگر برای بازگشت همسرم به خانه دیر شده بود چون او برای سفرکاری در مسیر خارج از شهر بود . با فریاد بلندی دخترم را صدا زدم.

با این که او تنها 11 سال دارد زمانی که مرا در آن شرایط دید با کمال خونسردی پیش من آمد و تلاش کرد تا کمک کند.

اخبار , اخبار گوناگون,بدنیا آمدن نوزاد توسط خواهرش,شجاع ترین دختر


باورنکردنی بود که کارهایی را که پرستار مرکز فوریتهای پزشکی از پشت تلفن به دخترم می گفت ، به دقت انجام می داد. احساس می کنم به دلیل قدرت توجه و تمرکز دخترم توانستم به راحتی زایمان کنم.

 

اخبار گوناگون - برترین ها / دیلی میل


ویدیو مرتبط :
قدرت عجیب یک دختر 10 ساله مقابل پسر 11 ساله- مچ اندازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر 10 ساله خواهرش را به دنیا آورد/عکس



شرایط اورژانسی حاد یک مادر در حال زایمان و خطر مرگ او و نوزادش سبب شد تا دختر دیگر وی که تنها 10 سال سن دارد به یاری مادر و خواهرش بشتابد.

دختر 10 ساله انگلیسی که کمک‌های اولیه را در مدرسه یاد گرفته بود و مستندهای پزشکی را از طریق کامپیوتر نگاه کرده بود به نجات جان مادر خود و نوزاد دختر بدنیا آمده‌اش پرداخت. مادر این دختر باهوش که صاحب سه فرزند دیگر نیز است در ماه آخر بارداری به طور ناگهانی دو هفته زودتر با درد شدید و پاره شدن کیسه آب خود مواجه شد.

 

بررسی‌ها نشان می‌دهند این دختر کوچک پس از آگاه شدن از شرایط جسمی وخیم مادر خود و درحالی که پدر وی در حال تماس با اورژانس برای آمدن آمبولانس بود به کمک مادر خود شتافت و پس از بدنیا آمدن نوزاد به سرعت بند ناف نوزاد را پاره کرده به او تنفس داده است.

اخبار,اخبار گوناگون ,زایمان

 
در حالی که پدر همچنان سعی در تماس تلفنی داشته دختر کوچک خواهر خود را در میان یک حوله پیچیده و به مادر خود تحویل داد. پس از حدود 10 دقیقه آمبولانس بیمارستان به خانه رسیده اما تنها به انتقال مادر و نوزاد به بیمارستان برای انجام معاینات بیشتر پرداخته وگرنه کودک بدنیا آمده بود.

 

مادر این کودک جان خود و فرزند تازه‌اش را مدیون ذکاوت و شجاعت کودک 10 ساله خود دانسته و به او افتخار می‌کند. در حال حاضر مادر و کودک هر دو از سلامت مطلوبی برخودار هستند.

 

اخبار گوناگون - پارسینه