اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر ۸ ساله، قربانی عشق خونین برادر



 

دختر ۸ ساله، قربانی عشق خونین برادر

 

پسر نوجوانی که خواهرش را با انگیزه سرقت طلا و جواهرات او به قتل رسانده بود به تحمل حبس محکوم شد. این پسر 17ساله که

«مهرداد» نام دارد هفته گذشته در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد و از ارتکاب این قتل ابراز پشیمانی کرد.

جهان نیوز:شامگاه 29خرداد سال گذشته مردی که از منطقه‌ای خلوت و کم‌تردد در زیبادشت کرج عبور می‌کرد، چشمش به پیکر دختر خردسالی افتاد که نقش بر زمین شده بود. او با نزدیک شدن به دخترک متوجه شد او جان باخته است، به همین دلیل ماموران پلیس را از واقعه مطلع کرد.

کارآگاهان وقتی در محل حادثه حضور یافتند، مشاهده کردند این دختر از ناحیه سر به شدت دچار خونریزی شده است. شواهد نشان می‌داد او با جسمی سخت زخمی شده و مرگ وی حادثه نیست، بلکه دخترک را به قتل رسانده‌اند. جنازه این کودک در حالی به پزشکی قانونی منتقل شد که هیچ‌مدرک شناسایی همراه او نبود و کارآگاهان نتوانسته بودند هویت قربانی را فاش کنند.

یک روز بعد مردی میانسال درحالی‌که به شدت نگران و پریشان بود به پلیس آگاهی کرج رفت و از ناپدید شدن دختر هشت ساله‌اش به نام «سوسن» خبر داد. او گفت: «سوسن دیروز برای بازی به کوچه رفته بود، اما بعد از مدتی ناپدید شد. ما تمام این مدت را دنبال او گشتیم و به همه بیمارستان‌ها هم سر زدیم، اما اثری از دخترم پیدا نشد. هیچ‌کدام از اهالی محل هم دخترم را ندیده‌اند و نمی‌دانند چه بلایی سر او آمده است.» این مرد سپس مشخصات دختربچه را به ماموران ارایه داد و مشخص شد این کودک همان فردی است که جنازه‌اش در زیبادشت پیدا شده است. پدر سوسن بعد از حضور در پزشکی قانونی هویت مقتول را شناسایی کرد.

درحالی‌که نخستین گره از این پرونده گشوده شده بود، کارآگاهان تلاش کردند راز این جنایت را فاش کنند. گفته‌های والدین مقتول فاش کرد النگوها و گوشواره دخترک به سرقت رفته است، به همین سبب احتمال قتل او توسط سارق یا سارقان قوت گرفت ولی هنگامی که ماموران برای پرسیدن چند سوال معمولی برادر 17ساله سوسن را مخاطب قرار دادند مهرداد ناگهان به گریه افتاد و گفت او خواهرش را کشته است. پس از ثبت اعترافات این نوجوان و تکمیل تحقیقات مقدماتی والدین قاتل و مقتول نسبت به پسر خود اعلام گذشت کردند. به این ترتیب مهرداد پنجشنبه هفته گذشته به دلیل جنبه عمومی جرم در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز پای میز محاکمه رفت.

در این جلسه نماینده دادستان کیفرخواست صادره را خواند و سپس مهرداد در جایگاه ایستاد تا از خودش دفاع کند. او که به شدت گریه می‌کرد، بارها تکرار کرد از جرمی که انجام داده، پشیمان است و به شدت عذاب وجدان دارد. متهم درباره انگیزه‌اش از قتل خواهرش گفت: «مدتی قبل از آن ماجرا در خیابان با دختری دوست شدم و به شدت به وی علاقه پیدا کردم. ما هر از گاهی همدیگر را در پارک یا خیابان می‌دیدیم، اما من خیلی دلم برایش تنگ می‌شد و می‌خواستم کاری کنم که همیشه با هم در ارتباط باشیم برای همین تصمیم گرفتم برای او یک سیم‌کارت بخرم. برای این کار پولی نداشتم و به سرم زد طلاهای خواهرم را بدزدم و با آن موبایل بخرم. پدر و مادرم همیشه به خواهرم خیلی محبت می‌کردند و او را بیشتر از من دوست داشتند برای همین هم این فکر به ذهنم رسید.»

مهرداد در ادامه اعترافاتش گفت: «روز حادثه فهمیدم سوسن برای بازی با بچه‌های دایی‌ام به خانه آنها رفته است. برای همین راهی آنجا شدم و دیدم خواهرم به تنهایی در کوچه مشغول بازی است. او را به بهانه گردش به محل خلوتی کشاندم و بعد سعی کردم النگوهایش را دربیاورم، اما سوسن شروع به سروصدا و گریه کرد. من آن لحظه خیلی ترسیده بودم، یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم و برای اینکه او را آرام کنم با سنگی که روی زمین افتاده بود ضربه محکمی به سرش زدم. بعد از آن خواهرم زمین خورد و دیگر نفس نکشید. من سریع گوشواره و النگوهایش را برداشتم و النگوها را به قیمت 80‌هزار و 500 تومان فروختم و گوشواره را هم دور انداختم. بعد برای اینکه خانواده‌ام پول را نبینند و به من شک نکنند آن را در تنه یک درخت مخفی کردم تا سر فرصت موبایل بخرم، اما قبل از این کار دستگیر شدم.»

پسر نوجوان در پایان اظهاراتش بار دیگر از قتل خواهرش ابراز پشیمانی کرد و گفت: «من از پدر و مادرم می‌خواهم من را ببخشند.»بنا بر این گزارش، بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضات وارد شور شدند و متهم را به دلیل جنبه عمومی جرم به تحمل حبس محکوم کردند..../ jahannews.com


ویدیو مرتبط :
عشق ورزی پسر ده ساله به دختر 18 ساله((دكتر انوشه))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر 8 ساله ، قربانی عشق خونین برادر


پسر نوجوانی كه خواهرش را با انگیزه سرقت طلا و جواهرات او به قتل رسانده بود به تحمل حبس محكوم شد.

پسر نوجوانی كه خواهرش را با انگیزه سرقت طلا و جواهرات او به قتل رسانده بود به تحمل حبس محكوم شد. این پسر 17ساله كه «مهرداد» نام دارد هفته گذشته در شعبه اول دادگاه كیفری استان البرز محاكمه شد و از ارتكاب این قتل ابراز پشیمانی كرد.

شامگاه 29خرداد سال گذشته مردی كه از منطقه‌ای خلوت و كم‌تردد در زیبادشت كرج عبور می‌كرد، چشمش به پیكر دختر خردسالی افتاد كه نقش بر زمین شده بود. او با نزدیك شدن به دخترك متوجه شد او جان باخته است، به همین دلیل ماموران پلیس را از واقعه مطلع كرد.

كارآگاهان وقتی در محل حادثه حضور یافتند، مشاهده كردند این دختر از ناحیه سر به شدت دچار خونریزی شده است. شواهد نشان می‌داد او با جسمی سخت زخمی شده و مرگ وی حادثه نیست، بلكه دخترك را به قتل رسانده‌اند.

جنازه این كودك در حالی به پزشكی قانونی منتقل شد كه هیچ‌مدرك شناسایی همراه او نبود و كارآگاهان نتوانسته بودند هویت قربانی را فاش كنند. یك روز بعد مردی میانسال درحالی‌كه به شدت نگران و پریشان بود به پلیس آگاهی كرج رفت و از ناپدید شدن دختر هشت ساله‌اش به نام «سوسن» خبر داد. او گفت:

 «سوسن دیروز برای بازی به كوچه رفته بود، اما بعد از مدتی ناپدید شد. ما تمام این مدت را دنبال او گشتیم و به همه بیمارستان‌ها هم سر زدیم، اما اثری از دخترم پیدا نشد. هیچ‌كدام از اهالی محل هم دخترم را ندیده‌اند و نمی‌دانند چه بلایی سر او آمده است.»

این مرد سپس مشخصات دختربچه را به ماموران ارایه داد و مشخص شد این كودك همان فردی است كه جنازه‌اش در زیبادشت پیدا شده است. پدر سوسن بعد از حضور در پزشكی قانونی هویت مقتول را شناسایی كرد. درحالی‌كه نخستین گره از این پرونده گشوده شده بود، كارآگاهان تلاش كردند راز این جنایت را فاش كنند.

گفته‌های والدین مقتول فاش كرد النگوها و گوشواره دخترك به سرقت رفته است، به همین سبب احتمال قتل او توسط سارق یا سارقان قوت گرفت ولی هنگامی كه ماموران برای پرسیدن چند سوال معمولی برادر 17ساله سوسن را مخاطب قرار دادند مهرداد ناگهان به گریه افتاد و گفت او خواهرش را كشته است.

پس از ثبت اعترافات این نوجوان و تكمیل تحقیقات مقدماتی والدین قاتل و مقتول نسبت به پسر خود اعلام گذشت كردند. به این ترتیب مهرداد پنجشنبه هفته گذشته به دلیل جنبه عمومی جرم در شعبه اول دادگاه كیفری استان البرز پای میز محاكمه رفت.

 در این جلسه نماینده دادستان كیفرخواست صادره را خواند و سپس مهرداد در جایگاه ایستاد تا از خودش دفاع كند. او كه به شدت گریه می‌كرد، بارها تكرار كرد از جرمی كه انجام داده، پشیمان است و به شدت عذاب وجدان دارد.

متهم درباره انگیزه‌اش از قتل خواهرش گفت: «مدتی قبل از آن ماجرا در خیابان با دختری دوست شدم و به شدت به وی علاقه پیدا كردم. ما هرازگاهی همدیگر را در پارك یا خیابان می‌دیدیم، اما من خیلی دلم برایش تنگ می‌شد و می‌خواستم كاری كنم كه همیشه با هم در ارتباط باشیم برای همین تصمیم گرفتم برای او یك سیم‌كارت بخرم.

 برای این كار پولی نداشتم و به سرم زد طلاهای خواهرم را بدزدم و با آن موبایل بخرم. پدر و مادرم همیشه به خواهرم خیلی محبت می‌كردند و او را بیشتر از من دوست داشتند برای همین هم این فكر به ذهنم رسید.»

مهرداد در ادامه اعترافاتش گفت: «روز حادثه فهمیدم سوسن برای بازی با بچه‌های دایی‌ام به خانه آنها رفته است. برای همین راهی آنجا شدم و دیدم خواهرم به تنهایی در كوچه مشغول بازی است. او را به بهانه گردش به محل خلوتی كشاندم و بعد سعی كردم النگوهایش را دربیاورم، اما سوسن شروع به سروصدا و گریه كرد.

من آن لحظه خیلی ترسیده بودم، یك لحظه كنترل خودم را از دست دادم و برای اینكه او را آرام كنم با سنگی كه روی زمین افتاده بود ضربه محكمی به سرش زدم. بعد از آن خواهرم زمین خورد و دیگر نفس نكشید.

من سریع گوشواره و النگوهایش را برداشتم و النگوها را به قیمت 80‌هزار و 500 تومان فروختم و گوشواره را هم دور انداختم. بعد برای اینكه خانواده‌ام پول را نبینند و به من شك نكنند آن را در تنه یك درخت مخفی كردم تا سر فرصت موبایل بخرم، اما قبل از این كار دستگیر شدم.»

پسر نوجوان در پایان اظهاراتش بار دیگر از قتل خواهرش ابراز پشیمانی كرد و گفت: «من از پدر و مادرم می‌خواهم من را ببخشند.»بنا بر این گزارش، بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضات وارد شور شدند و متهم را به دلیل جنبه عمومی جرم به تحمل حبس محكوم كردند.


منبع: شرق