اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر کیف قاپ به دام افتاد



اخبار حوادث -  دختر کیف قاپ به دام افتاد

رییس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری دختر کیف قاپی که با حضور در شهرستان شیراز اقدام به کیف قاپی از شهروندان می کرد و کشف 30 فقره سرقت آن خبر داد.

به گزارش جام جم، سرهنگ سیروس حیدری رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: ماموران کلانتری مدرس شیراز با همکاری شهروندان خانمی را که در اتوبوس مسافربری شهری اقدام به کیف قاپی می کرد، شناسایی کردند.

وی افزود: به دنیال این موضوع ماموران کلانتری به طور نامحسوس وارد اتوبوس شدند و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت موفق شدند این دختر سارق را در حین سرقت دستگیر کنند.

رییس پلیس آگاهی استان فارس گفت: پس از انتقال دختر کیف قاپ به پلیس آگاهی، 14 مالباخته شناسایی شد که پس از مواجه با دختر جوان او را شناسایی کردند.

سرهنگ حیدری افزود: دختر جوان که «نازنین» نام داشت پس از دیدن مالباختگان لب به اعتراف گشود و به 30 فقره کیف قاپی در اتوبوس های مسافر بری اعتراف کرد.

تحقیقات از این دختر جوان کماکان از سوی کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی جهت شناسایی سایر جرائم این دختر جوان ادامه دارد.

اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
مبارزه دختر رزمی کار با کیف قاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر فراری به دام دزد حرفه‌ای افتاد



اخبار حوادث - دختر فراری به دام دزد حرفه‌ای افتاد

دختر جوان پس از مشاجره با پدرش و فرار از خانه، در یکی از محله‌های مشهد در دام یک سارق حرفه‌ای گرفتار و در جریان دزدی آن مرد از یک ساختمان نیمه‌کاره، همراه او دستگیر شد.

سرهنگ مجتبی شهسوارپور، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این باره گفت: شامگاه دوشنبه یازدهم آذر امسال ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در یکی از محله های جنوبی مشهد متوجه مردی شدند که سراسیمه وارد یک ساختمان نیمه کاره شد و دقایقی بعد مقداری وسیله از آن ساختمان بیرون آورد و آن را درون صندوق عقب خودرویی که دختر جوانی در آن نشسته بود، قرار داد و دوباره به ساختمان نیمه کاره بازگشت.

وی افزود: ماموران به رفتار این مرد ظنین شده و احتمال دادند او به قصد سرقت وارد این ساختمان شده باشد، بنابراین محل را زیر نظر گرفته و با تحقیق از همسایه ها متوجه شدند کارگران ساختمان در محل کارشان حضور ندارند.

دستگیری مرد سارق و زن همدستش
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان رضوی یادآور شد: با اطلاعات به دست آمده، ماموران وارد ساختمان نیمه کاره شده و مرد جوان را که در حال سرقت اموال اتاقک نگهبانی بود، دستگیر کردند. ماموران با احتمال این که زنی که در خودروی متهم نشسته از همدستانش باشد، او را هم دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی، بازجویی شدند و دختر جوان مدعی شد ده ساعت پیش از خانه فرار کرده و با مرد متهم نیز یک ساعت پیش آشنا شده و نمی دانسته او سارق است.

شهسوارپور افزود: در تحقیق از دختر جوان معلوم شد، او در پی اختلاف با پدرش با او مشاجره کرده و با برداشتن مبلغی پول از خانه فرار کرده و در این مدت در خیابان سرگردان بوده تا این که خودروی متهم مقابلش توقف می کند و او بی هدف سوار خودروی او می شود. در ادامه متهم با ادعای این که می خواهد اموالی را از محل کارش بردارد، از دختر جوان می خواهد در خودرو منتظرش بماند که به این ترتیب پلیس هر دو را دستگیر می کند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان رضوی یادآور شد: در پی اعتراف دختر فراری، مرد سارق به جرمش اعتراف و عنوان کرد، مدت هاست از منازل و ساختمان های نیمه کاره دزدی می کنم و چون تحت تعقیب پلیس بودم، تصمیم گرفتم زنی را فریب داده و با او همدست شوم تا کسی به من شک نکند.

 

بنابراین شب حادثه با مشاهده دختر جوان در خیابان، وی را فریب داده و سوار خودرو کردم و وقتی متوجه شدم از خانه فرار کرده است، تصمیم گرفتم از او به عنوان همدست استفاده کنم که دستگیر شدم.
اخبار حوادث - جام جم