اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر ژیمناست مجتبی محرمی +عکس


آرینا در مدرسه ژیمناستیک "ساتون" انگلیس حضور دارد. و جزو شاگردان خوب و ممتاز این مدرسه مطرح ژیمناستیک به حساب می آید.

تماشاگر: هفته گذشته در خبرها داشتیم که: "آرینا محرمی، کوچولوی ورزشکار ایرانی که شباهت عجیبی به پدر قهرمان و نامدارش دارد، اخیرا توانسته در مسابقات ژیمناستیک دختران انگلیس در لندن عنوان قهرمانی مجموع اسباب را در میان بیش از 100 قهرمان به دست بیاورد.



آرینا محرمی دختر کوچولوی مجتبی محرمی- که اخیرا توانسته با پشتکاری مثال زدنی اعتیاد خود به مواد مخدر را ترک کند- در مدرسه ژیمناستیک "ساتون" انگلیس حضور دارد. و جزو شاگردان خوب و ممتاز این مدرسه مطرح ژیمناستیک کشور انگلستان به حساب می آید. در ادامه تصاویری از آرینا محرمی به همراه حکم قهرمانی اش و همچنین عکس دو نفره مجتبی محرمی و دخترش آرینا را مشاهده می کنید.







ویدیو مرتبط :
مجتبی محرمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوکه شدن همگان از رکورد شکست ناپذیر این دختر ژیمناست +عکس



به گزارش پرداد به نقل از یاهو: "نادیا کومانچی" ژیمناست سالهای دور رکوردی برجا گذاشته است که شکست ناپذیر است.

 

ژیمیناستیک,دختر ژیمیناستیک

 

شوکه شدن همگان از رکورد شکست ناپذیر این دختر ژیمناست +عکس

او زمانیکه 14ساله بود توانست از داوران مسابقه در مسابقات جهانی مونترال امتیاز کامل 10 بگیرد  و همه میدانند این اتفاقی است که به راحتی رخ نخواهد داد.

 

آن زمان که این امتیاز روی برد ورزشگاه به نمایش درآمد همه شوکه شدند و برای چند ثانیه ورزشگاه در سکوت غرق شد و بعد از آن صدای تشویق بی امان حضار و سوت و دست زدن فضای سالن را پر کرد.

 

 

ژیمیناستیک,دختر ژیمیناستیک

 

"نادیا" توانست این امتیاز را 6 بار دیگر در رقابتهای المپیک تکرار کند و این رکوردی است که گفته شده بعد از او هرگز شکسته نخواهد شد.

 

او جوانترین ورزشکار حاضر در رقابتهای المپیک در تمام دوران مسابقات این رشته است. او اولین بار در سن 16 سالگی توانست مدال طلای المپیک را کسب کند.

 

 

ژیمیناستیک,دختر ژیمیناستیک

 

 

او در سال 1976 توانست 5 مدال در المپیک کسب کند که سه تای آن طلا بود. در حال حاضر رکورددار مدال المپیک در رشته ژیمناست زنان "لاریسا لایتینینا" از روسیه است که توانست 9 مدال المپیک کسب کند.... / گروه خبری پرداد