اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر چگوارا : پدرم بود از مذاکرات حمایت می کرد



اخبار,اخباربین الملل,روابط بین کوبا و آمریکا

دختر «ارنستو چه گوارا» انقلابی آرژانتینی گفت اگر پدرش زنده بود از مذاکرات عادی سازی روابط بین واشنگتن-هاوانا حمایت می کرد.

به گزارش مهر به نقل از رسانه های ترکیه، «آلیدا چه گوارا» از حمایت پدرش از بهبود مناسبات بین کوبا و آمریکا خبر داد. وی که در کنفرانس بین المللی چه گوارا در ونکوور کانادا سخن می گفت تاکید کرد اگر در شرایط کنونی پدرش زنده بود، حتما جزو حامیان عادی سازی روابط بین کوبا و آمریکا بود.

دختر چه گوارا در پاسخ به سوال یک خبرنگار که با نقل قول از پدرش گفت «آمریکا بزرگترین دشمن بشریت است» اظهار داشت: معتقدم پدرم اگر امروز زنده بود، با این مذاکرات موافقت می کرد.

گفتنی است هیئت های آمریکایی و کوبایی در آخرین دور مذاکرات خود نتوانستند به پیشرفت محسوسی دست یابند. طی این نشست دو روزه که در هاوانا پایتخت کوبا برگزار شد، دو کشور به ویژه بر سر سیاست های مهاجرتی آمریکا در قبال کوبا اختلاف نظر داشتند.


 اخبار بین الملل  - مهر
 


ویدیو مرتبط :
حمایت شاه از اردن در مذاکرات صلح خاورمیانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه جمعیت زنان جمهوری اسلامی به دبیرکلی زهرا مصطفوی(دختر امام خمینی) در حمایت از روحانی



جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران,بیانیه جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران در حمایت از روحانی

بیانیه شماره یک جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران، به دبیرکلی سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی، دختر گرامی حضرت امام خمینی (قدس سره) پیرامون یازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات، یکی از اساسی ترین نمادهای مردم سالاری دینی و مهم ترین محل برای حل منازعات سیاسی و رقابت برای دست یابی به برآیند نظرات مردم در حوزه های مختلف است.

از همین روست که همه کسانی که به سرنوشت مردم علاقمند بوده و مشارکت مردم را به عنوان جزء جدایی ناپذیر جمهوری اسلامی می دانند، تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا این یادگار ارزشمند انقلاب، همواره در بهترین شکل و به بهترین شیوه، برگزار شود و برآیندی از گرایش سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جامعه باشد. بنابراین، مشارکت در این امر می تواند تغییرات بسیاری در سرنوشت مردم را باعث شود.

جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران نیز با چنین باوری، بر ضرورت مشارکت همه گروه ها و فعالان سیاسی، اجتماعی و مدنی در شرایطی که کشور به دلیل تحریم های خارجی و فشارهای بین المللی و نیز مشکلات اقتصادی ناشی از ناکارآمدی مدیریتی، در تنگنا قرار گرفته، تاکید دارد.

اعضای این نهاد مدنی، ضمن آن که خود را موظف به مشارکت فعال در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می دانند، از میان همه نامزدهای محترم، جناب آقای دکتر حسن روحانی را نامزد اصلح دانسته، معتقدند در شرایط دشوار فعلی، ایشان، به دلایل متعدد، از جمله سوابق درخشان در حوزه دیپلماسی، سیاست گذاری امور اجرایی، منطقی و کارآمد و نیز منش اعتدالی در رفتار با جناح ها و گروه های مختلف سیاسی، که ناشی از تدبیر، درایت و تعهد وی به اعتلای ارزش های انقلاب؛ آزادی، استقلال ملی است، می تواند کشور را از ادامه روند نامناسب فعلی بازداشته، به سوی فردایی بهتر برای همه مردم ایران هدایت کند.

دکتر روحانی در کنار پیشینه مثبت، در دوران دفاع مقدس، در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی امنیت ملی، همواره با ثبات قدم و کلام در خدمت نظام بوده اند.

جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن چنین ویژگی هایی است که از همه مردم ایران دعوت می کند تا در 24 خرداد، با خلق حماسه ای دیگر، با رای به دکتر حسن روحانی، سرنوشت خود را به سوی اعتدال، توسعه پایدار، اقتصادی توانمند، رفاه، عزت و سربلندی ملی و اسلامی، به دست گرفته و رقم بزنند.

روابط عمومی جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران

منبع:khordadnews.ir