اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر چهار ساله ای كه هیچ دردی را احساس نمی كند!



 

 

دختر چهار ساله ای كه هیچ دردی را احساس نمی كند

 

رسانه های رسمی انگلستان اعلام كردند كه یك دختربچه چهار ساله به نوعی بیماری مبتلاست كه طی آن  هیچ گونه دردی را احساس نمی كند.


براساس گزارش رسانه های رسمی انگلستان این دختربچه چهار ساله كه «گریس ریدل» نام دارد و اهل منطقه «بیرمنگهام» است به سندرم عدم احساس درد مبتلاست و این موضوع باعث شده است تا آستانه تحمل درد در بدن وی بسیار بالا باشد. به همین دلیل، این كودك هیچ گونه درد، سوختگی و سوزشی را احساس نمی كند.

 

به گزارش ایسنا، مادر ۳۱ ساله این دختربچه در مصاحبه ای با روزنامه دیلی میل خاطرنشان كرد: دخترم با وزن سه كیلو و ۶۰۰ گرم به دنیا آمد، اما ۱۲روز پس از تولد پزشكان این سندرم را در وجود او تشخیص دادند و اعلام كردند كه علت بروز این بیماری تغییرات ژنتیكی است./خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
قدرت عجیب یک دختر 10 ساله مقابل پسر 11 ساله- مچ اندازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از دوستی خیابانی دختر و پسر ۱۷ ساله تا...



 

باا طرح ادعای دختری نوجوان در دادسرای امور جنایی تهران مبنی بر تجاوز به وی توسط پسری ۱۷ ساله ، پرونده از سوی دادیار جنایی به دادگاه كیفری استان ارجاع شد.



روز ۱۲ دی ماه سال جاری دختری ۱۷ ساله به نام مژگان با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران نزد قاضی صفر خاكی دادیار شعبه‌ی سوم دادسرا به طرح شكایتی پرداخت و گفت: حدود شش ماه قبل با یك پسر هم سن خود به نام آرش در راه مدرسه آشنا شدم و از همان موقع چون وعده داده بود با هم ازدواج می‌كنیم ارتباط‌مان بیشتر شد.



بعد از مدتی كه هر روز با هم بیرون می‌رفتیم، پیشنهاد داد به خانه‌شان برویم و گفت كسی در خانه نیست. من قبول نكردم اما او با زور مرا به خانه برد. بعد گفت كه باید با او ارتباط برقرار كنم وگرنه به نحوی خانواده‌ام را در جریان این ارتباط می‌گذارد.



با اینكه خیلی می‌ترسیدم خانواده‌ام از این موضوع باخبر شوند اما باز هم قبول نكردم. با اینحال او را به زمین انداخت و سپس با زور شروع به تجاوز كرد.



=بعد از این كار، موبایلم را گرفت و مرا از خانه بیرون انداخت.



به دنبال ادعاهای این دختر دانش‌آموز، دادیار جنایی دستور بازداشت متهم را صادر كرد و ماموران موفق شدند چند روز بعد وی را دستگیر كنند.



آرش در جریان بازجویی‌ها به برقراری رابطه با مژگان اعتراف كرد و با پذیرش سرقت گوشی تلفن او گفت: من قبول دارم كه با هم به خانه رفتیم و ارتباط برقرار كردیم اما هیچ اجباری در كار نبود و مژگان با میل خود به این كار تن داد. قصد من هم از دوستی و رابطه، ازدواج با او بود.



پس از بازجویی از این نوجوان، تحقیقات دادیار جنایی مبنی بر بررسی تماس‌ها و پیامك‌های رد و بدل شده بین او و مژگان نشان داد كه ادعاهای آرش به واقعیت نزدیك‌تر است اما با این حال، دادیار جنایی به اتهام سرقت تلفن همراه برای او قرار مجرمیت صادر كرد و صبح امروز (یكشنبه) پرونده این متهم را برای بررسی‌های بیشتر پیرامون ادعای تجاوز به عنف به دادگاه كیفری استان تهران ارسال كرد.



قاضی خاكی با هشدار به خانواده‌ها مبنی بر كنترل روابط فرزندان‌شان به ایسنا، گفت: متاسفانه مهارت‌های لازم در خصوص كنترل روابط و دوستی با افراد به نوجوانان آموزش داده نمی‌شود و این مساله باعث می‌شود كه یك دختر ۱۷ ساله با وعده ازدواج توسط پسری همسن و سال خود اغفال شود و آبروی خود و خانواده‌اش را به خطر بیندازد؛ در حالیكه اگر والدین با فرزندان خود ارتباطی صمیمی داشته باشند و روابط بیرون از منزل آنها را مدیریت كنند، از وقوع بسیاری از این حوادث جلوگیری می‌شود.