اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر پسرنما با چاقو به راننده حمله ور شد



 

 

دختر پسرنما با چاقو به راننده حمله ور شد

 

 

دختر فراری كه با پوشش پسرانه راننده ای را با چاقو مجروح و خودروی او را سرقت كرده بود، به اتفاق همدستش دستگیر شد.راننده یك خودرو كه از ناحیه كتف و صورت با چاقو مجروح شده بود، در تماس با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اصفهان با ارائه شكایتی عنوان كرد، در ساعات پایانی شب قصد عزیمت به خانه ام را داشتم كه با مشاهده ۲ جوان كه منتظر وسیله نقلیه بودند، آنها را سوار خودرو كردم، اما پس از طی مسافتی به یكباره ۲ جوان مسافر با چاقو به من حمله ور شدند و پس از ضرب و جرح مرا از خودرو بیرون انداخته و متواری شدند.

 

● در جستجوی سارقان

سرهنگ محسن عقیلی، فرمانده انتظامی اصفهان در ارتباط با پیگیری این پرونده گفت: پس از شكایت مالباخته و انتقال او به بیمارستان، شماره خودروی وی در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت.سارق,

 

عقیلی افزود: ۴۸ ساعت پس از شكایت مرد مجروح، یكی از واحدهای گشت انتظامی با مشاهده خودروی مسروقه با ۲ سرنشین آن را متوقف كردند.

 

رئیس پلیس اصفهان یادآور شد: با دستگیری ۲ متهم، مشخص شد یكی از آنها دختر جوانی است كه نیلوفر نام دارد او چندی پیش از خانه اش در یكی از استان های جنوبی كشور فرار كرده و به دلیل اعتیاد شدیدی كه داشته، در اصفهان سرقت می كرده است.

 

سرهنگ عظیمی افزود: در تحقیق از این دختر معلوم شد او درپی مشاجره با بستگانش از خانه متواری شده و پس از ارتباط با چند نفر به مواد مخدر اعتیاد پیدا كرده و برای تامین هزینه اعتیادش با همدستی امیر ـ دیگر متهم دستگیر شده ـ كه او نیز یك جوان فراری از خانه است و به شیشه اعتیاد دارد، خودرو سرقت می كرده است.

 

رئیس پلیس اصفهان تصریح كرد: پس از اعتراف ۲ متهم پرونده دستور قضایی در این ارتباط صادر شد و متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

 

فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به ابعاد مختلف این پرونده گفت: بی توجهی به فرزندان و وجود تنش در كانون خانواده، از مولفه هایی است كه موجب بروز مشكلات جدی برای فرزندان می شود.

 

وی افزود: در این پرونده دختر و پسر فراری از خانه پس از ترك خانواده در اولین گام در دام فساد و اعتیاد گرفتار شده و برای تامین هزینه اعتیادشان تا یك قدمی جنایت نیز پیش رفته اند. البته مرد راننده با خوش شانسی از مرگ حتمی نجات یافته است.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
دستگیریه دختر پسرنما خیلی جالبه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک زن با چاقو به آذر منصوری حمله ور شد / سه نفر از دانشجویان مدافع خانم آذر منصوری زخمی شدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 برنامه افتتاحیه فرهنگ و سیاست یاسوج که قرار بود با سخنرانی آذر منصوری برگزار شود با فشار تندرو‌ها به هم خورد.

آذر منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ با اعلام اینکه در این حمله آسیب جدی ندیده است، گفت: اعضای انجمن اسلامی از مدت‌ها قبل برنامه ریزی کرده بودند و مجوز گرفته بودند اما امروز به محض اینکه وارد سالن شدم شعار دادند و اصلا اجازه صحبت به مسئول فرهنگی دانشگاه را هم ندادند.

وی تاکید کرد: این برنامه کنسل شده و اگر می‌ماندیم مشخص نبود چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

عارف یزدانی دبیر تشکل فرهنگ و سیاست با اشاره به اینکه روز چهارشنبه مجوز این برنامه صادر شده است، گفت: شب گذشته نیز فرماندار شهر آقای دکتر محمدکاظم نظری تاکید کردند که این برنامه برگزار شود. مسئول حراست دانشگاه آزاد هم در جلسه بود. اما در میان جلسه مسئول دفتر نمایندگی رهبری زنگ زد و گفت شنیدم قرار است برخورد فیزیکی علیه ایشان انجام شود که مراقب باشید که فرماندار اطمینان داد حراست قول داده همه تمهیدات را انجام دهد.

دبیر تشکل فرهنگ و سیاست دانشگاه یاسوج ادامه داد: صبح خانم منصوری را به هتل آوردیم برای صبحانه که به ما خبر رسید اجازه ورود به اعضای تشکل را به سالن نمی‌دادند و وقتی وارد سالن شدیم دیدیم فقط اصولگرایان در سالن هستند. به یک نفر از بچه‌های تشکل‌های اصلاح‌طلب اجازه ورود نداده بودند. بعد که ما آمدیم شعار مرگ بر فتنه گر دادند و یک دفعه از سه طرف سالن شروع به حمله کردند و ما ایشان را اسکورت کردیم و به یک اتاق بردیم و حتی می‌خواستند درب اتاق را بشکنند.

وی افزود: حتی وقتی ایشان سوار ماشین شدند به ماشین ایشان حمله کردند و در این درگیری‌ها سه نفر از دانشجویان اصلاح‌طلب آسیب دیدند، دو نفر از آقایان و یک نفر از خانم‌ها. که به گفته این خانم یکی از دانشجویان اصولگرا با مشت به صورت ایشان زده است و در حال حاضر بیمارستان است. یکی دیگر از دانشجویان هم با چاقو ضربه خورده و ظاهرا وقتی یک خانمی با چاقو به خانم منصوری حمله کرده بود ایشان خود را حامل قرار داده بود.

به گزارش ایلنا، یک سایت محلی نزدیک به اصولگرایان در خبری نوشته بود امروز مطلع شدیم که با دعوت تشکل انجمن اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج، آذر منصوری که از بایکوت نشینان دایره اصلاحات نیز بوده در دانشگاه آزاد یاسوج سخنرانی خواهد کرد، موضوعی که از خط قرمز‌های نظام و توجه نکردن به آن‌ها گذشته است.

 

اخبار انتخابات - ایلنا