اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر نوجوان قربانی "شبکه‌های اجتماعی" شد



اخبار,اخبارحوادث,شبکه‌های اجتماعی

دختر نوجوانی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی عضو بود با تعارف یک نوشیدنی تلخ، قربانی یک پسر جوان شد.

اواخر شهریور امسال دختری 16 ساله با مراجعه به پلیس آگاهی شهریار اعلام کرد توسط پسر جوانی که با او در شبکه‌های اجتماعی ارتباط داشته است، مورد سرقت قرار گرفته است.

این دختر جوان درباره جزئیات این سرقت به کاراگاهان اظهار داشت: حدود دو ماه با پسر جوانی در شبکه اجتماعی (لاین) ارتباط داشتم تا در یکی از ارتباطهایمان این پسر از من خواست که همدیگر را ملاقات کنیم، به همین جهت یک روز با من در شهریار قرار گذاشت و من به محل قرار با او رفتم؛ زمانی‌که سوار خودروی 206 او شدم، وی نوشیدنی به من تعارف کرد و من هم آن نوشیدنی که مزه تلخی داشت را خوردم که بعد از خوردن آن حالت گیجی به من دست داد و طی 4 ساعتی که در ماشین آن پسر بودم هوش و هواس درستی نداشتم.

وی در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: این پسر جوان بعد از گشت و گذار در تهران، من را به شهریار برگرداند و زمانی که از ماشین او پیاده شدم چون حالم بسیار بد شده بود به بیمارستان مراجعه کردم و از آنجا با دایی‌ام تماس گرفتم؛ وقتی که کمی حالم بهتر شد و به خود آمدم، متوجه شدم که طلا، کیف و فلش من که حاوی عکس‌های شخصی‌ام بود توسط این پسر به سرقت رفته است و اکنون از این فرد شکایت دارم.

پرونده این دختر پس از بررسی در دادسرای شهریار، برای بررسی و تحقیقات بیشتر به دادسرای جنایی تهران فرستاده و دستور شناسایی و بازداشت متهم این پرونده صادر شده است.

 

 اخبار بین الملل -  تسنیم


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز بی رحمانه نوجوان 14 ساله به دختر همسایه / مرگ دردناک قربانی 11 ساله با بالشت



اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز

 

اخبار حوادث - تجاوز بی رحمانه نوجوان 14 ساله به دختر همسایه / مرگ دردناک قربانی 11 ساله با بالشت

دختر 11 ساله پس از تجاوز بی‌شرمانه از جانب نوجوان 14 ساله‌ای که در همسایگی آنان ساکن بود توسط وی با بالشت خفه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس، آنتونیوجونز 14ساله به اتهام تجاوز به عنف و قتل درجه اول دستگیر شد.

وی پس از وارد شدن به منزل و اتاق شخصی مکنزی مای سسمز 11 ساله و پیشبرد اهداف شیطانی و بی‌شرمانه‌اش مکنزی را با استفاده از بالشت خفه کرد و از صحنه جرم گریخت.

صبح روز بعد یکی از برادران مکنزی به قصد بیدار کردن وی برای آماده شدن به مدرسه با جسم بی‌جان خواهر خود روبه‌رو گردید.

پلیس پس از آغاز تحقیقات و یافتن دفتر روزانه مکنزی آنتونیو جونز را به عنوان متجاوز و قاتل وی دستگیر کردند که نمونه‌های گرفته شده از DNA این موضوع را برای پلیس محرز نمود .

دو خانواده جونز و سسمتر از دوستان خانوادگی یکدیگر بودند و بیشتر اوقات را در کنار هم سپری می‌کردند.

آنتونیو جونز به زودی در دادگاه محلی در کلینتون کارولینای شمالی به اتهام تجاوز به عنف و قتل درجه اول محاکمه خواهد شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران