اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر مایکل جکسون هم بازیگر شد + عکس


پاریس جکسون بزرگ شده و آماده رفتن به هالیوود است. پاریس جکسون ، دختر ۱۳ ساله مایکل جکسون اولین فیلم خود را بازی کرد . این فیلم "پل لندن و سه کلید" نام دارد .

 پاریس جکسون بزرگ شده و آماده رفتن به هالیوود است. پاریس جکسون ، دختر ۱۳ ساله مایکل جکسون اولین فیلم خود را بازی کرد . این فیلم "پل لندن و سه کلید" نام دارد .

بعد از اینکه این خبر توسط خبر گزاری انگلیسی "سان" منتشر شد، وب سایت رسمی این فیلم با انتشار عکس های حرفه ای از پاریس جکسون، حضور فرزند بزرگ این ستاره پاپ در فیلم تخیلی " پل لندن و سه کلید " را تایید کرد .

"لری گینگ" و همسرش "شاون گینگ" نیز از جمله عوامل این فیلم فانتزی هستند و پاریس جکسون را در این فیلم همراهی می کنند.

در این فیلم فانتزی که فیلمنامه آن بر اساس رمان های فانتزی دنیس اچ کریستن با نام "پل لندن" نوشته شده است ، پاریس جکسون نقش "لاندون اومالی" را بازی می کند.



ویدیو مرتبط :
واکنش جالب هوادار مایکل جکسون بعد از مرگ مایکل جکسون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاحبه دختر زیبای مایکل جکسون با اپرا ونفری +عکس



تیتر خبر : مصاحبه دختر زیبای مایکل جکسون با اپرا ونفری +عکس

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: پاریس جکسون دختر زیبای ستاره و پادشاه موسیقی پاپ "مایکل جکسون" مصاحبه ای جالب با اپرا وینفری داشته است.

 

دختر مایکل جکسون, عکس دختر مایکل جکسون

 

پاریس جکسون میگوید زندگی به عنوان فرزند پادشاه موسیقی پاپ خیلی سخت بود. وی میگوید به دلیل اینکه ازکودکی مورد خشونت دوستان و همکلاسان در مدرسه واقع میشد مجبور شد در خانه ادامه تحصیل دهد اما تصمیم گرفت بر این مسئله فائق شود و نهایتا موفق شد و به مدرسه بازگشت.

پاریس در ادامه مصاحبه اش گفت: به خاطر شرایط خاص پدرش خیلی ها دوست داشتند با او دوست باشند و حتی بعضی از افراد سودجو قصد سواستفاده  از موقعیت وی را داشتند و مایکل همیشه سعی میکرد بچه ها را از آنها دور کند.

او فرزندانش را مجبور میکرد در اجتماع با ماسک حضور پیدا کنند که پاریس میگوید آن زمان علت این کار را نمیدانست و همیشه برایش سوال بود اما اکنون میفهمد این به خاطر حفظ امنیت آنها بوده است تا شناخته نشوند و اگر کسی همراهشان نبود به راحتی در اجتماع حضور یابند بدون اینکه کسی پی به هویت آنها ببرد ، او میگوید این مسئله برای آنها که آن زمان کودک بودند مسئله جالبی بود و امنیت آنها را هم در پی داشت.

پاریس جکسون به تازگی وارد عرصه سینمای هالیوود شده است و قرار است در یک فیلم ایفای نقش کند.

 

چند کلمه کلیدی

 

 

دختر مایکل جکسون, عکس دختر مایکل جکسون

 

 

دختر مایکل جکسون, عکس دختر مایکل جکسون

 

گروه خبری پرداد