اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر عربستانی: اعضای امر به معروف داعشی‌اند!



اخبار,اخبار بین الملل, گروه تروریستی داعش


 اخبار بین الملل - دختر عربستانی: اعضای امر به معروف داعشی‌اند!

یك دختر عربستانی در پی برخورد نیروهای نهاد موسوم به "امر به معروف و نهی از منكر" با وی، آنان را اعضای داعش توصیف كرد.

داعش، در میان نسل جوان عربستان هم منفور است. یك دختر عربستانی در پی برخورد نیروهای نهاد موسوم به "امر به معروف و نهی از منكر" با وی، آنان را اعضای داعش توصیف كرد.

به گزارش العالم، روزنامه اینترنتی سبق عربستان نوشت: نیروهای امر به معروف و نهی از منكر در مجتمعی تجاری در ریاض - پایتخت عربستان جلوی یك دختر را می‌گیرند و از وی می‌خواهند كه آرایش خود را پاك كند؛ ولی دختر در واكنش به درخواست آنها، كفشش را در می‌آورد و به سوی آنها پرتاب می‌كند.

این روزنامه نوشت: نیروهای امر به معروف نیز به پلیس شكایت می‌كنند و در شكایت خود اعلام می‌كنند كه آن دختر علاوه بر ناسزاگویی و پرتاب لنگه كفش، آنها را اعضای داعش نامید. به گفته شاهدان، آن دختر همه اعضای مركز امر به معروف سعودی را بی‌ادب توصیف كرد و زنانی كه در مجتمع تجاری بودند، نتوانستند وی را آرام كنند، و آن دختر با عصبانیت مجتمع تجاری را ترك كرد.

سبق اعلام كرد: نیروهای امر به معروف شماره پلاك خودرو دختر را ثبت كرده‌اند، تا وی را تحت پیگرد قضایی قرار دهند.


 اخبار بین الملل - تابناک
 


ویدیو مرتبط :
توهین دختر عرب به نیروهای امر به معروف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعیین اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر



اخبار,اخبار سیاسی,طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر


 اخبار سیاسی - تعیین اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر

نمایندگان مجلس در ادامه بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر را مشخص کردند.

به گزارش ایسنا، این ستاد مشتمل بر 17 عضو است که عبارتند از: یکی از ائمه جمعه موقت شهر تهران به انتخاب شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به عنوان رئیس ستاد، وزیر کشور، وزیر اطلاعات، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و انتخاب مجلس به عنوان عضو ناظر، نماینده تام الإختیار رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی.

بر اساس تصویب نمایندگان مجلس، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان بسیج، دبیر ستاد ائمه جمعه، دو نفر مجتهد به انتخاب شورای عالی حوزه‌های علمیه، یک نفر مجتهده به انتخاب شورای عالی حوزه‌های علمیه خواهران و دبیر ستاد به انتخاب رئیس ستاد نیز اعضای دیگر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواهند بود.

به موجب تبصره‌ای اشخاص دیگر نمی‌توانند به جای اعضای ستاد در جلسات شرکت نمایند.

همچنین مصوبات ستاد توسط رئیس جهت اجرا به مبادی ذیربط ابلاغ و در چارچوب این قانون لازم‌الإجرا است.

این ماده از امر به معروف با 129 رأی موافق، 20 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع به تصویب نمایندگان رسید.


  اخبار سیاسی  - ایسنا