اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر صدام به داعش کمک مالی می کند



اخبار ,اخبار بین الملل ,کمک مالی دختر صدام به داعش

 

اخبار بین الملل - اشپیگل مدعی شد:
دختر صدام به داعش کمک مالی می کند

یک هفته نامه آلمانی مدعی شد "رغد" دختر دیکتاتور سابق عراق از حامیان مالی گروه تروریستی داعش است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از افشای حمایت های سران سابق رژیم بعث عراق از تروریست های گروه موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش)  هفته نامه آلمانی اشپیگل از حمایت مالی "رغد" دختر صدام از این گروه خبر داد.

بر این اساس رغد که در حال حاضر با میلیون ها دلار ثروت مردم عراق زندگی لوکس و بی دردسری در اردن دارد، به داعش کمک مالی می کند. اشپیگل به نقل از دیپلمات های فعال در خاورمیانه نزدیکان دیکتاتور سابق عراق با اقدامی از این دست به دنبال بازگرداندن بعثی ها به قدرت هستند.

ماه گذشته نیز "عزت ابراهیم الدوری" معاون دیکتاتور معدوم عراق در یک پیام ویدئویی که بر روی سایت حزب غیرقانونی بعث عراق قرار گرفت بر لزوم مبارزه با دولت نوری المالکی و شیعیان عراق تاکید کرد.

اخبار بین الملل - مهر

 


ویدیو مرتبط :
پیوستن دختر صدام به تروریست های داعش در الانبار عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر صدام به داعش پیوست



اخبار ,اخبار بین الملل ,دختر صدام

 

اخبار بین الملل - دختر صدام به داعش پیوست

رغد صدام، دختر صدام حسین این روزها به استان الانبار عراق بازگشته است. او درحالیکه حمایت عربستان، امارات و قطر از گروه تروریستی داعش را ستود، تاکید کرد که اولین زن مجاهدی است که در الانبار حضور خواهد داشت.

افکارنیوز به نقل از النخیل نوشت: دختر صدام حسین در یک بیانیه مطبوعاتی به عنوان سخنگوی حزب منحل شده بعث عراق گفته است که در خلال یکی از سفرهای خود موفق شده است با برادران سعودی دیدار کند و در جریان این دیدار با سعودی‌ها توافق شده تا آنها حملات شدید ارتش عراق علیه حزب بعث و گروه داعش را دفع کنند.

او افزوده است: بعد از سفر به عربستان سعودی، قطر و امارات، به مراکش و تونس خواهم رفت تا زنان مجاهدی را جذب خود کنم که این زنان می‌توانند از مردان مجاهد با تمام توان حمایت کنند!

وی که مدعی است به شیوخ، شاهان و شاهزادگان خلیج فارس قول داده است تا اولین زن مجاهد الانبار باشد تاکید کرده است: علیرغم هشدارهای پزشکان که این فعالیت‌ها می‌تواند سلامتی مرا در خطر بیندازد، من حاضرم همه چیز خود را بدهم تا حکومت ما برای بار دوم مستقر شود. 

اخبار بین الملل - افکارنیوز