اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر شیرازی چرا عکس‌یک یاهو شد؟+عکس



 اخبار اجتماعی -  دختر شیرازی چرا عکس‌یک یاهو شد؟+عکس

یک دختر شیرازی مورد توجه سایت یاهو قرار گرفت و عکس وی به عنوان عکس تاپ این سایت امروز منتشر شد.

این عکس یک دختر شیرازی را هنگام کشیدن قلیان در حاشیه بازدید از یک کارگاه خوشنویسی شعر نشان می‌دهد.
 

اخبار ,اخبار اجتماعی,دختر شیرازی چرا عکس‌یک یاهو شد

گفتنی است مسئولان وزارت بهداشت در هفته‌های اخیر بارها نسبت به گرایش روزافزون دختران ایرانی به مصرف قلیان هشدار داده‌اند.

اخبار اجتماعی - سلامانه


ویدیو مرتبط :
آموزش عکس گرفتن با یاهو مسنجر [اختصاصی راسخون]

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر شیرازی در بین زیباترین‌های دنیا +عکس


شبکه آمریکایی سی.ان.ان در سایت خود با پست این عکس از آلبوم یک عکاس اروپایی، این دختر شیرازی با لباس محلی رو که در مسجد نصیرالملک به روی فرشی با انعکاس نور آفتاب از در و پنجره رنگارنگ این مسجد تاریخی نشسته، یکی از زیباترین دختران جهان معرفی کرده است.





صبح بخیر: شبکه آمریکایی سی.ان.ان در سایت خود با پست این عکس از آلبوم یک عکاس اروپایی، این دختر شیرازی با لباس محلی رو که در مسجد نصیرالملک به روی فرشی با انعکاس نور آفتاب از در و پنجره رنگارنگ این مسجد تاریخی نشسته، یکی از زیباترین دختران جهان معرفی کرده است.

انتخاب دختر ایرانی به عنوان یکی از زیباترین دختران جهان توسط سی ان ان

عکس‌های ۱۷ دختر زیبای دیگر از کشورهای مختلف جهان در کنار تصویر این دختر ایرانی دیده میشود. این دومین بار طی یکسال گذشته است که شبکه سی.ان.ان این عکس‌ها را در سایت رسمی خود منتشر میکند. اولین بار عکس‌ها در فوریه ۲۰۱۵ پست شده بودند.