اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر دانشجو توسط دوستش ربوده شد/روزها اسارت دختر 21 ساله در خانه آدمربایان



اخبار,اخبار حوادث,آدمربایی

 

اخبار حوادث - دختر دانشجو توسط دوستش ربوده شد/روزها اسارت دختر 21 ساله در خانه آدمربایان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری دو آدمربا و آزادی دختری که در یکی از استان‌های جنوبی ربوده شده بود، در کمتر از 48 ساعت در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ مرزبانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر اعلام داشت: در پی وصول یک فقره نیابت قضایی از یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور مبنی بر ربایش دختر 21 ساله و انتقال وی به کرمانشاه جهت اخاذی از خانواده‌اش، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: در حکم نیابتی صادره از دادگاه تصریح شده، "مراد" به اتهام آدمربایی جلب شود و در صورت مخفی شدن با حصول اطمینان از حضور با اذن ورود به منزل در طول شبانه روز وارد و نسبت به جلب متهم اقدام شود.
 
مرزبانی تاکید کرد: اخبار حاکی از آن بود که متهم فردی باهوش و بسیار محتاط بوده و از چندین خط تلفن برای اخاذی استفاده می‌کند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: طبق برنامه‌ریز‌های شاکی با خانواده دختر ربوده شده، قرار ملاقات برای آزادی دختر 21 ساله تعیین می‌شود، که پلیس با محاصره محل متهم را به همراه فرد دیگری که به نظر می‌رسید محافظ بوده، ‌دستگیر می‌کند.
 
این مقام مسدول انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران محل اختفای دختر ربوده شده را شناسایی و با اعزام اکیپی به محل دختر 21 ساله که درمنزلی نگهداری می‌شد، سالم آزاد می‌کنند.
 
گفتنی است، سرانجام مشخص می‌شود دختر دانشجوی ربوده شده با آدمربا در گذشته رابطه دوستی داشته است. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
+18 مرگ فجیع دختر 21 ساله!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سه دختر ربوده شده پس از ده سال اسارت در خانه 3 برادر پیدا شدند + تصاویر



سه دختر ربوده شده پس از ده سال اسارت در خانه 3 برادر پیدا شدند + تصاویر

پیدا شدن سه زن در آمریکا پس از ۱۰ سال بی‌خبری خانواده‌هایشان از آنها به داستانی مرموز و جنجالی در این کشور تبدیل شده است. گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که این سه زن در ۱۰ سال گذشته توسط سه برادر در خانه‌ای زندانی شده بودند.

نیروهای پلیس ایالت اوهایو توانسته‌اند این سه زن را که حدود یک دهه پیش به صورت ناگهانی ناپدید شده بودند در خانه‌ای در شهر کلیولند پیدا کنند. اِماندا بری در سال ۲۰۰۳ در سن ۱۶ سالگی ناپدید شد، جینا دی جیزس یک سال بعد در سن ۱۴ سالگی مفقود شد و خانواده میشل نایت هم از سال ۲۰۰۲ و زمانی که ۲۰ ساله بود از او بی‌خبر بوده‌اند.
 
سه برادر ۵۰،۵۲ و ۵۴ ساله در رابطه با پرونده ربودن این افراد بازداشت شده‌اند. هنوز جزئیات زیادی از ماجرا مشخص نیست اما مقام‌های محلی شهر کلیولند گفته‌اند که این سه برادر اسپانیایی تبار هستند و یکی از آنها در محل پیدا شدن این سه زن زندگی می‌کرده است. خانواده  این سه زن پس از گذشت ۱۰ سال از مفقود شدن آنها اکنون در شوک به سر می‌برند و هنوز باورشان نمی‌شود آنها را سالم پیدا کرده‌اند. پدر و مادر این سه زن دیگر امیدی به دیدن دوباره فرزندانشان نداشتند و برخی از آنها حتی در تلاش برای پذیرفتن مرگ آنها بودند.  

آدم ربایی

 عکس‌هایی از ۱۰ سال قبل آماندا بری(سمت چپ) و جینا دی جیزس
 ماجرا پیدا شدن این سه زن از آنجا شروع شد که یک از اهالی شهر یک زن با بچه در بغل را دید که از خانه ای بیرون دویده و برای درخواست کمک فریاد می‌زده‌ است.
این مرد می گوید: صدای جیغ شنیدم و دختری را دیدم که مثل دیوانه ها سعی می کرد از خانه فرار کند. او فریاد می‌زد : کمکم کن فرار کنم. مدت هاست اینجا اسیرم. این مرد به اماندا بری کمک کرد که از این خانه مخوف فرار کند و وقتی به جای امنی رسیدند او از زندانی شدن دو زن دیگر در این خانه خبر داد. پس از فرار اماندا بری او با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفت و با معرفی خود گفت: من ۱۰ سال است که ربوده شده‌ام.

   آدم ربایی

مردی که با کمکش باعث حضور نیروهای پلیس و نجات این سه زن شد
 
    آدم ربایی

 آخرین باری که خانم بری با خانواده‌اش تماس گرفته بود زمانی بود که به خواهرش زنگ زد تا بگوید از محل کارش  به خانه برمی‌گردد اما دیگر خبری از او نشد. جینا دی جیزش هم در سال ۲۰۰۴ در حال رفتن به خانه از مدرسه، ناپدید شده بود. این سه زن اکنون در بیمارستان به سر می‌برند اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که حداقل  یکی از آنها در این مدت بچه‌دار شده است.

منبع:مهر