اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر جوان قربانی گروهی از دانشجویان مست شد/ اقدام شیطانی پس از مهمانی شبانه در خوابگاه دانشجویی



بر اساس گزارش پلیس ، اعضای یک انجمن دانشگاه " فلوریدا " متهم به تجاوز شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک انجمن دانشگاه مرکزی " فلوریدا " پس از دریافت فیلمی که ثابت می کرد اعضای این گروه در یک تجاوز شرکت کردند به اتهام رفتار غیر اخلاقی بازداشت شدند .
 
این فیلم که توسط یک خانم که دانشجوی دانشگاه نبود گرفته شد و آن را به یکی از دانشجویان داد تا ان را با ارائه یک شکایت به مدریت دانشگاه تحویل دهد .
 
براساس گزارش پلیس این جنایت در یکی از خوابگاه های دانشگاه واقع در آپارتمان " سیگما ان یو " در 9 ژوئن رخ داد . این دانشجویان پس از یک تفریح شبانه و نوشیدن مشروبات الکلی و در حالت مستی در نیمه های شب به خوابگاه برگشتند و به یکی از دانشجویان تجاوز کردند .

در فیلم نشان داده شد که یکی از این پسرها فریاد می زد که تجاوز کنید .به گفته ی پلیس این اولین بازی نیست که این رفتار غیر اخلاقی و نا مشروع از این دانشگاه گزارش شده است .
 
درماه اکتبر نیز یک دانشجوی دختر ادعا کرد که مورد ضرب و شتم  این گروه قرار گرفت و پس از بیهوش شدن به او تجاوز کردند.
 
پلیس در ادامه افزود که اعتقاد دارد که  این فیلم برای کمک به انها در یافتن متجاوزان پرونده قربانی در ماه اکتبر به آنها داه شد.
 
پلیس در پایان افزود که در حال بازجوی از مضنون ها و همچنین بررسی و پرسش از دانشجویان دیگر می باشد .

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
مشکلات خوابگاه های دانشجویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهمانی شبانه با گوشت دختر جوان



قتل عمد ,حادثه قتل

اوج خشونت و وحشیگری؛ مهمانی شبانه با گوشت دختر جوان

به گزارش پلیس قاتل اسپانیایی در مادرید پس از کشتن شریک آینده زندگی خود او را تکه تکه کرد و به کرکس های یک پارک، برای برپایی یک ضیافت شبانه اهدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز: خوزه میگوئل 32 ساله پس از کشتن شریک آینده زندگی خود کارولینا برنال گومز 30 ساله تکه تکه گوشت آن را برای یک ضیافت شبانه به کرکس ها اهدا کرد. 
 
به گفته پلیس به نقل از این خبر گذاری پس از آنکه خوزه از باردار بودن دوست دختر خود آگاه می شود از فرط خشم و ناراحتی راهی جز مرگ را برای وی پیدا نمی کند و در اقدامی وحشیانه پس از ضرب و شتم وی او را به قتل رسانده و با تکه تکه کردن جسد قربانی آن را در اختیار کرکس های یک پارک حفاظت شده در مادرید اهدا کرد. 
 
کارلینا برنل گومز اهل آمریکای جنوبی بود چند ماه پیش با خوان مگیون در سفر گردش گری اش به آمریکای جنوبی با قصد ازدواج آشنا شد.  


پلیس مادرید خوان را درحالی که کنترل رفتاری مناسبی نداشت تنها وقتی چند ساعت از اهدا کردن بدن کارولینا می گذشت پس از مشکوک شدن به وی دستگیر کرد. 
 
خوان پس از گریه کردن پلیس را به محلی که جسد نامزدش را که برای ضیافت کرکس ها اهدا کرده بود برد. پس از جمع آوری جسد تقریبا خورده شده کارولینا خوان به جرم قتل درجه اول دستگیر و روانه زندان مادرید شد. / باشگاه خبرنگاران