اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر جوانی که خودکشی کرد، قاتل مادرش بود



روز هفتم دی ماه دختر جوانی با پایین انداختن خود از پل رسالت به کام مرگ فرو رفت.وقتی کارآگاهان در صحنه خودکشی این دختر حضور یافتند دیدند که وی همان دختری است که به خاطر قتل مادرش تحت تعقیب بود

روز سه‌شنبه یکم دی ماه سال جاری، اهالی ساختمان شماره 75 خیابان سجده‌ای تهرانپارس وقتی متوجه غیبت مشکوک زن همسایه شدند، موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

 با حضور مأموران در محل، یکی از همسایه‌ها به آنان گفت: در طبقه اول ساختمان یک زن سالخورده و دخترش زندگی می‌کنند. دو روزی است که کفش‌های زن همسایه پشت در است اما هر چه در می‌زنم کسی در را باز نمی‌کند.

با اظهارات زن همسایه کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و پیکر خون‌آلود زن 73 ساله را در اتاق خواب یافتند.

ماجرای قتل خونین این زن خیلی زود به بازپرس جنایی تهران مخابره شد و او با مأموران اداره 10 پلیس آگاهی در محل حاضر شد.تیم جنایی در ادامه تحقیقات میدانی پی برد که این زن با دخترش زندگی می‌کرد و همزمان با قتل، دختر جوان وی ناپدید شده است و فرزندان دیگر «سکینه» در خارج از کشور زندگی می‌کنند.

بدین ترتیب دختر سکینه مظنون شماره یک قتل مادرش از سوی کارآگاهان پلیس جنایی شناخته شد.مأموران در جریان بررسی‌ها پی بردند که دختر قربانی با پسر جوانی ارتباط دوستی دارد و همین سرنخ کافی بود تا این دختر و پسر تحت تعقیب قرار گیرند.

در حالی که تلاش برای ردیابی فراری‌ها ادامه داشت روز هفتم دی ماه دختر جوانی با پایین انداختن خود از پل رسالت به کام مرگ فرو رفت.وقتی کارآگاهان در صحنه خودکشی این دختر حضور یافتند دیدند که وی همان دختری است که به خاطر قتل مادرش تحت تعقیب بود.بنابر این گزارش، تلاش برای دستگیری پسر جوانی که با این دختر ارتباط داشته است و می‌‌تواند در قتل با وی همدستی کرده باشد، ادامه دارد.


 اخبار  حوادث  -   ایران


ویدیو مرتبط :
خودکشی دختر جوانی برای ازدواج اجباری !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر 24 ساله به خاطر دعوای لفظی با مادرش خودکشی کرد



دختر 24 ساله به خاطر دعوای لفظی با مادرش خودکشی کرد

دختر جوان انگلیسی پس از دعوای لفظی با مادرش خود را از طبقه ششم ساختمان یک هتل در جزیره «مایورکا» به پایین پرت کرد.

ایسنا:  به گفته پلیس جزیره «مایورکا» در شرق اسپانیا، این دختر 24 ساله که به همراه مادر و خواهرش برای گذراندن تعطیلات در یکی از هتل‌های این جزیره اقامت داشتند،‌ با یکدیگر درگیر شده و این حادثه رخ داد.

نیروهای امداد پس از انتقال این دختر به بیمارستان اعلام کردند که وضعیت جسمانی‌اش کاملا مساعد نیست و از ناحیه استخوان پا و سر نیز دچار شکستگی شده است.

شاهدان حادثه به پلیس گفتند: «این دختر پس از درگیری با مادرش به بالکن رفت و پس از بالارفتن از حفاظ جلوی آن تعادل خود را از دست داد و به پایین سقوط کرد.»

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، پلیس محلی جزیره «مایورکا» با اعلام اینکه تاکنون مشخص نشده است آیا این دختر به عمد خود را به پایین پرت کرده است، بیان کرد: طی چند ماه گذشته سه انگلیسی به دلیل سقوط از بلندی کشته شده‌اند./ایسنا