اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر بچه 9 ساله ناپدری شیطان صفت را لو داد + عکس



اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز به دختر

دختر 9 ساله اهل " امریکا " که مورد تعرض همسر مادرش قرار گرفت در دادگاه او را لو داد.

 دختری 9 ساله اهل " فلوریدا " شجاعانه بر علیه پدرحیوان صفتش مبنی بر تصدیق تعرض به او در سن 6 سالگی شهادت داد .

براساس گزارش پلیس آقای " اوئین کاردونا " 28 ساله در 22 می 2013 به دختر خوانده ی خود که فقط 6 سال داشت به طور بی رحمانه تعرض کرد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد هنگامی که این قربانی کوچک که نامش برده نشد از مدرسه به خانه برگشت و در محیط خانه‌ای که مادرش حضور نداشت خود را تنها حس کرد به اتاق خود رفت و برای انجام تکالیف مدرسه خود را مشغول کرد که در این هنگام " کاردونا " شیطان صفت او را به زور از اتاقش بیرون کشید و به اتاق مادرش برد و به او تعرض کرد به طوری که از اعمال و حمله وحشیانه او، این قربانی متحمل درمان به مدت یک ماه در بیمارستان شد .

پلیس در ادامه افزود ؛ وقتی مادر به خانه برگشت و دخترش را غرق در خون بر روی تختش دید سریعا با پلیس تماس گرفت و در گزارش خود به پلیس گفت : فکر کنم همسرم دخترم را مورد اذیت و آزار قرار داده است .

مادر کودک همچنین افزود هنگامی که از " کاردونا " پرسیدم که چه اتفاقی افتاده او ادعا کرد که در این باره چیزی نمی داند .

" کاردونا " که دخترک را تهدید به مرگ کرده بود توانسته بود از این اتهام فرار کند اما پس از اعتراف دختر و گواهی دادن بر این جنایت " کاردونا " در دادگاه به 7 مورد تعرض و اذیت و آزار محکوم شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
تجاوز به دختر 2 ساله توسط ناپدری سنگدل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افغان شیطان صفت قصد آزار و اذیت دختر بچه ایرانی را داشت/ دختر 10 ساله قبل از رسیدن به بیابان نجات یافت + عکس



مردی از اتباع افغان که قصد داشت دختر بچه‌ای 10 ساله در بیابان مورد آزار و اذیت قرار دهد،‌ توسط بستگان دختر بچه دستگیر و به کلانتری برده شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در مورخه 09/01/1394 فردی با مراجعه به کلانتری 177 خاور شهر مراجعه و عنوان کرد جوانی حدودا 18 ساله قصد ربایش و آزار و اذیت دختر وی را داشته است که در حین ربایش دختر وی ، بستگان متوجه موضوع شده و این شخص را دستگیر و دختر را نجات داده اند .

پرونده در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "آدم ربایی" و به دستور دادرس دادگاه بخش خاوران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات شاکی پرونده :
پدر دختر 10 ساله پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت : "در مورخه 09/01/1394 قصد رفتن به مراسم جشن عروسی یکی از بستگان خود داشتیم ؛ به همین علت دخترم بنام مریم را در ساعت 17:00 روانه خانه مادربزرگش کرده تا آنها نیز آماده رفتن به عروسی شوند ؛ زمانیکه از دخترم خبری نشد به درب منزل مادرم رفته اما او عنوان داشت که مریم به آنجا نرفته است !! در همین زمان برادرم با من تماس گرفت و موضوع ربایش دخترم توسط جوانی حدودا 18 ساله را به من اطلاع داد که بلافاصله به کلانتری رفته و در آنجا متوجه شدم که دخترم توسط دو نفر از بستگانم بنام های "اسدالله" و "امیر" نجات پیدا کرده و آنها فرد آدم ربا را به کلانتری انتقال داده اند " .

 

اخبار,اخبار حوادث ,  آزار و اذیت کودکان

 
"اسدالله" و "امیر" نیز در خصوص نحوه اطلاع از موضوع ربایش دختر 10 ساله به کارآگاهان گفتند : "در حال خارج شدن از داخل روستا بودیم که متوجه شدیم جوانی حدودا 18 ساله ، مریم را بغل کرده و در حالیکه او گریه می کند قصد دارد تا او را به سمت بیابان های اطراف روستا ببرد که بلافاصله دخالت کرده ، مریم را نجات داده و موضوع را به عموی مریم اطلاع دادیم ؛ عموی مریم نیز بلافاصله در محل حاضر شد و بهمراه وی جوان آدم ربا را به کلانتری بردیم " .

شناسایی مجرم سابقه دار :
در حالیکه متهم در زمان دستگیری و در داخل کلانتری خود را بنام "محمدرسولی" و تبعه ایران معرفی کرده بود ، اما در ادامه رسیدگی به پرونده مشخص شد که وی تبعه افغانستان بوده و هویت واقعی او نیز "محمد . م" ( 19 ساله ) است و دارای سه فقره سابقه کیفری به اتهام ارتکاب جرایم مرتبط با "کودک ربایی منجر به آزار و اذیت" می باشد که دو بار روانه ی کانون اصلاح و تربیت و آخرین بار نیز به زندان رجایی شهر اعزام شده است .

تحقیقات پلیسی :
متهم که در زمان دستگیری مدعی بود به علت مصرف مشروبات الکلی و در حالت غیر طبیعی اقدام به ربایش دختربچه 10 ساله نموده ، در پایگاه پلیس آگاهی اعتراف کرد که هیچگونه مصرف مشروبات الکلی نداشته و تنها به قصد آزار و اذیت ، اقدام به ربایش دختربچه 10 ساله نموده که خوشبختانه قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و به کلانتری منتقل شده است .

در ادامه ی تحقیقات متهم اعتراف کرد که در زمستان سال گذشته و در منطقه کهریزک اقدام به ربایش طلا و جواهرات یک دختربچه 4 ساله نموده که با تحقیقات بعمل آمده ، شاکی این پرونده (سرقت طلا و جواهرات ) نیز شناسایی و دختربچه 4 ساله پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی ، متهم را مورد شناسایی قرار داد .

 

اخبار,اخبار حوادث ,  آزار و اذیت کودکان

 
سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به کودک ربایی و سوابق وی در این خصوص و به جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی ، متهم جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران