اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر بدلکار ایرانی در راه هالیوود +عکس


مهسا احمدی، بدل‌کار آخرین فیلم جیمز باند می‌گوید تهیه کنندگان فیلم بعدی جیمز باند برای حضور در این فیلم از او دعوت کرده‌اند و به همین دلیل تصمیم گرفته به آمریکا برود.

خبرگزاری ایسنا: مهسا احمدی، بدل‌کار آخرین فیلم جیمز باند می‌گوید تهیه کنندگان فیلم بعدی جیمز باند برای حضور در این فیلم از او دعوت کرده‌اند و به همین دلیل تصمیم گرفته به آمریکا برود.

بهارنیوز در ادامه نوشت: مهسا احمدی، بدل‌کار آخرین فیلم جیمز باند به نام Skyfall بار دیگر خبرساز شد و در گزارش‌های روزنامه‌های آلمانی "تاگس‌اشپیگل" و "زوددویچه‌" قرار گرفت. مهسا احمدی در مصاحبه با رسانه‌های آلمانی بعد از شرح مشکلات موجود در کار خود در ایران به عنوان یک زن بدل‌کار می‌گوید: «در ایران امکانات کم و ممنوعیت‌های بسیار وجود دارد.»



احمدی می‌گوید: زمانی که در فیلم جیمز باند بازی کرد متوجه موضوعی شد، این که "انسان در خارج از کشور همواره در حال یاد گرفتن است." تاگس‌اشپیگل می‌نویسد، احمدی مدارک سفر به خارج از کشور خود را آماده کرده است. او می‌خواهد به آمریکا و "شاید هم به هالیووود برود، چرا که نه؟"

به نوشته روزنامه آلمانی "زوددویچه‌"، مهسا احمدی گفته است: «ایران امکانات کافی را به من نمی‌دهد. من می‌خواهم بروم. صد در صد.» آنچه که احمدی را مصمم به خروج از ایران کرده است قولی است که تولیدکنندگان فیلم بعدی جیمز باند به او داده‌اند. آن‌ها قول داده‌اند که در فیلم بعدی جیمز باند او نیز در هر صورت حضور خواهد داشت.



مهسا احمدی، نخستین دختر بدل‌کار ایران پیش از این زمانی که فیلم Skyfall جیمز باند در بخش بدل‌کاری توانست جایزه سالانه انجمن بازیگران فیلم آمریکا را از آن خود کند نیز در رسانه‌ها خبر ساز شده بود.

 در فهرست بدل‌کاران این فیلم، منتشره در سایت انجمن بازیگران فیلم آمریکا نام سه ایرانی، از جمله مهسا احمدی به چشم می‌خورد. دو ایرانی دیگر ارشا اقدسی و امیررضا بدری هستند. مهسا احمدی عضو گروه "بدل‌کاری ۱۳" ایران است که اعضای آن در بسیاری از پروژه‌های سینمایی ایران نقش ایفا کرده‌اند. او به مدت ۱۱ سال قهرمان رشته ژیمناستیک دختران بوده است.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهسا احمدی، دختر بدلکار ایرانی +عکس


باید هزارتا پرش خوب داشته باشید تا بتوانید یک بار بیس‌جامپ بپرید. ولی من همان پرش اولم از ارتفاع دوهزار متری بود. یعنی سخت‌ترین کار را انجام داده‌ام، آن هم با امکانات این‌جا.

افکار نیوز: باید هزارتا پرش خوب داشته باشید تا بتوانید یک بار بیس‌جامپ بپرید. ولی من همان پرش اولم از ارتفاع دوهزار متری بود. یعنی سخت‌ترین کار را انجام داده‌ام، آن هم با امکانات این‌جا.

مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های سینمایی حضور دارد. او ۱۱سال قهرمان ژیمناستیک دختران ایران بوده است. مهسا احمدی درباره چگونگی ورود به دنیای بدلکاران به دویچه وله می‌گوید: «بعد از ۱۷سالگی که ژیمناستیک را کنار گذاشتم، از ۶سال پیش، وارد گروه "بدلکاری ۱۳″شدم.»

بانوی بدلکار ایرانی درباره ثبت اولین سقوط آزاد زنان ایران می‌گوید: «از ارتفاع شش هزار پایی (حدود دو هزار متر) پریدم، در هر جای دنیا، پرش از ارتفاع زیر ۱۵۰۰متر، بیس‌جامپ” Base Jump” محسوب می‌شود. باید هزارتا پرش خوب داشته باشید تا بتوانید یک بار بیس‌جامپ بپرید. ولی من همان پرش اولم از ارتفاع دوهزار متری بود. یعنی سخت‌ترین کار را انجام داده‌ام، آن هم با امکانات این‌جا.»

آرش اقدسی پیش از تاسیس گروه "بدلکاری ۱۳″مربی بانجی جامپینگ"Bungee Jumping” در ایران بوده است. آرش اقدسی اواخر سال ۱۳۸۵تصمیم گرفته با تعدادی از جوانان پرانرژی و بااستعداد گروه "بدلکاری ۱۳″را تشکیل دهد.

به گفته آرش اقدسی مشکلات برای تامین امکانات امنیتی بدل‌کاران در ایران زیاد است. او می‌گوید: «مثلا برای واژگون کردن یک خودرو، ماشین آتش‌نشانی و آمبولانس باید حضور داشته باشد که در خیلی پروژه‌ها، حتی این موارد را هم تقبل نمی‌کردند. متاسفانه از ساده‌ترین امکانات محروم هستیم. در صورتی که بچه‌های ایرانی فوق‌العاده بااستعداد هستند.»

نمایی از یک فیلم سینمایی که مهسا احمدی مشغول بدلکاری در آن است .

اولین دختر بدلکار ایرانی +عکس

اولین دختر بدلکار ایرانی +عکس

اولین دختر بدلکار ایرانی +عکس

اولین دختر بدلکار ایرانی +عکس