اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر اسید پاش‌: او اغفالم كرد



   یدختر اسید پاش‌,عکس دختر اسید پاش‌,اخبار حوادث,روز نامه حوادث

 

دختر اسید پاش‌: او اغفالم كرد

جام جم آنلاین: دختر جوانی كه به انگیزه انتقام جویی به صورت و بدن پسر جوانی اسید پاشی كرده بود دستگیر شد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم انلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، ماموران پلیس آگاهی همدان به دنبال گزارش یكی از بیمارستان های این شهرستان به مركز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یك فقره اسیدپاشی بلافاصله برای بررسی موضوع عازم بیمارستان شدند.

در بررسی های صورت گرفته این ماموران مشخص شد پسر 21 ساله ای به نام "م-خ" از ناحیه دو چشم و سایر اعضای بدن مورد اسید پاشی قرار گرفته و دچار سوختگی بیش از 60 درصد گردیده است.

ماموران دریافتند كه اسیدپاشی توسط دختر 18 ساله ای به نام "ب-م" انجام شده كه دستگیری وی در دستور كار این پلیس قرار گرفت كه در نهایت با هماهنگی مقام قضایی نامبرده دستگیر و تحت تحقیقات فنی پلیس قرار گرفت.

متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی، انگیزه خود را از این اقدام جنون آمیز، اغفال توسط فرد مصدوم ذكر كرد كه در این خصوص پرونده تشكیل و جهت سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شد./جام جم


ویدیو مرتبط :
گرفتن اسید پاش گذشت یا انتقام!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چشمان اسید پاش اجیر شده کور می شود



 

 چشمان اسید پاش اجیر شده کور می شود

 

مرد شرور که از سوی صاحبکار کینه توزش برای اسیدپاشی انتقامجویانه اجیر شده بود به کوری هر دو چشم محکوم شد.

 

روزنامه ایران در این باره نوشت:

این حکم در حالی صادر شد که پیش از این قاضی دادگاه پیشوا متهم را به پرداخت دیه و تحمل ۱۵ سال زندان محکوم کرده بود. اما قضات دیوان عالی کشور با نقض حکم و براساس خواسته مرد نابینا که تقاضای قصاص داشت پرونده را برای رسیدگی در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار دادند.

 

گزارش پرونده

ساعت ۲۳ شامگاه ۸ خرداد ۸۵، زن جوانی با مأموران کلانتری «پیشوا» تماس گرفت و آنها را در جریان حمله یک مرد اسیدپاش ناشناس به سوی همسرش قرار داد. پس از انتقال مصدوم به بیمارستان همسر وی به مأموران گفت: «شوهرم تازه از محل کار برگشته و در حیاط سرگرم بازی با بچه ها بود که زنگ خانه به صدا درآمد و محمد در را باز کرد. اما چند لحظه بعد صدای فریادهای دلخراش او مرا به کوچه کشاند که همان موقع مرد موتورسواری را در حال فرار دیدم. شوهرم نیز در آتش اسید می سوخت.»

از سوی دیگر ساعاتی بعد وقتی پزشکان اعلام کردند هر دو چشم «محمد» به طور کامل نابینا شده و صورتش نیز به شدت آسیب دیده است مأموران به تحقیقات تخصصی ادامه دادند تا این که دریافتند پسردایی شاکی با وی اختلاف قدیمی داشته و بارها درصدد انتقام بوده است.

بنابراین «مهدی» - ۳۴ ساله - دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت اما او منکر هرگونه نقشی در این ماجرای هولناک بود. تا این که مأموران پس از شناسایی یکی از کارگران - مظنون اصلی که دچار سوختگی بود - وی را نیز دستگیر کردند.

«علی» که چاره ای جز اعتراف به اسیدپاشی نداشت گفت: «از ۵ سال قبل در دامداری «مهدی» کار می کنم و او در این مدت همواره از پسرعمه اش بدگویی می کرد. تا این که با پرداخت ۵۰۰ هزار تومان از من خواست یک پارچ اسید روی صورت شاکی بریزم. اما حالا با دیدن چهره سوخته او به شدت پشیمانم!

بدین ترتیب قاضی شعبه ۱۰۱ پیشوا متهم را به پرداخت دیه و ۱۵ سال زندان محکوم کرد. پسردایی کینه توز نیز به ۳ سال زندان محکوم و پرونده به دادگاه تجدیدنظر استان تهران فرستاده شد.

اما قضات دیوان عالی کشور حکم را نقض و دستور رسیدگی مجدد صادر کردند.

هیأت قضایی شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران نیز با دریافت آخرین دفاعیات متهمان، اسید پاش ۳۰ ساله را به قصاص هر دو چشم با رعایت مساوات و پرداخت دیه محکوم کردند. متهم ردیف دوم نیز به ۲ سال زندان و ۳ سال تبعید محکوم شد.... / خبر آنلاین