اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر ، قاتل پدرش را در محل جنایت زندانی کرد



اخبار ,اخبار حوادث,قتل عمد

 

اخبار حوادث - دختر ، قاتل پدرش را در محل جنایت زندانی کرد

مرد معتاد به مواد مخدر شیشه که برادر خود را به دلیل تحقیر و پرخاشگری با ضربات چاقو به قتل رسانده بود توسط دختر 14 ساله مقتول در محل جنایت زندانی شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، بعدازظهر چهاردهم آذرماه سال جاری ازطریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری در خیابان ولی عصر – خیان امان پور  به کلانتری 103 گاندی اعلام شد.

با حضور مأموران و ورود آنها به یک ساختمان دو طبقه، مأموران با جسد صابخانه به نام مرتضی ( 51 ساله ) روبرو شدند که برادرش به نام حمیدرضا ( 48 ساله ) نیز با دستان و لباس های خون آلود در منزل حضور داشت که بلافاصله دستگیر و موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد.

با حضور کارآگاهان اداره دهم، تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول طی یک درگیری توسط برادرش و با ضربات متعدد چاقو به ناحیه گردن، سینه، سر و... به قتل رسیده که بلافاصله پرونده اولیه با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی، پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

گرفتار شدن قاتل توسط دختر مقتول
در تحقیقات اولیه مشخص شد که دختر مقتول پس از شنیدن صدای درگیری به طبقه بالای ساختمان مراجعه، در آنجا عمویش را با دستان و لباس های خون آلود مشاهده که بلافاصله درب خانه را بسته و به مادرش زنگ زده است.

دختر مقتول (14 ساله) در اظهاراتش به کارآگاهان اداره دهم گفت: در طبقه پایین ( اول ) در حال درس خواندن بودم که ناگهان صدای فریادهای پدرم را شنیدم که از من درخواست کمک می کرد ؛ به سرعت خود را به طبقه بالا رسانده و وقتی درب خانه را باز کردم، عمویم را با دستان خون آلود و چاقو بدست مشاهده کردم که بالای سر پدرم ایستاده بود ؛ ترسیده بودم و نمی توانستم وارد خانه شوم اما در یک لحظه با کلید طبقه دوم که بر روی درب قرار داشت، اقدام به بستن درب ورودی کرده و بلافاصله به مادرم زنگ زدم که او نیز به پلیس زنگ زد و تأکید کرد که تا آمدن پلیس، به هیچ عنوان درب طبقه بالا را باز نکنم.

کارآگاهان اداره دهم بلافاصله پس از حضور در محل جنایت، به تحقیق از برادر مقتول پرداخته و او نیز در همان آغاز تحقیقات به ارتکاب جنایت و قتل برادرش اعتراف کرد؛ قاتل در خصوص انگیزه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: برادرم همیشه با من پرخاشگر بود و مرا تحقیر می کرد و صبح روز حادثه نیز با من شروع به جر و بحث کرد تا اینکه دیگر از دستش خسته شده و تصمیم به قتل وی گرفتم. به داخل آشپزخانه رفته و در حالیکه برادرم در حال خوردن نهار بود، با چاقو به بالای سرش رفتم و با او درگیر شدم .

در ادامه تحقیقات از اعضای خانواده مقتول مشخص شد که قاتل به مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد داشته که به اصرار برادرش ( مقتول ) به کمپ ترک اعتیاد اعزام، روز قبل از حادثه به عنوان مرخصی از کمپ خارج و به منزل برادرش مراجعه کرده بود.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
فرار زندانی قاتل از دست پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام قاتل دختر 6 ساله در محل جنایت


حکم قصاص مرد جنایتکار كه به خاطر 7 گرم طلا مرتكب قتل دختر 6 ساله شده بود، درمحل جنایت اجرا شد.

خبرگزاری مهر: حکم قصاص مرد جنایتکار كه به خاطر 7 گرم طلا مرتكب قتل دختر 6 ساله شده بود، درمحل جنایت اجرا شد.

 زهرا شش ساله 21 دی پارسال هنگامی كه برای خرید، خانه‌اش را در محله «آنا خاتون» ترك كرد، راه خانه را گم كرد و عامل جنایت به بهانه نشان دادن خانه وی، او را به خانه خود برد و بعد از سرقت النگو و گوشواره این دختربچه كه جمعاً حدود 7گرم وزن داشت، او را كشت.

قاتل به نام " د - الف" دختربچه را با شال گردنش خفه كرده و در داخل گونی گذاشته و در خانه‌ نگهداری می‌کرد.



مرد جنایتکار به دلیل تعطیلی آخر ماه صفر و نبود همسرش در خانه كه به دلیل بارداری به خانه پدرش در تبریز رفته بود، جنازه این دختر را در خانه نگه می‌کرد اما پس از اینكه همسر قاتل از وی می‌خواهد به تبریز آمده و وی را از خانه پدرش بازگرداند، جنازه دختربچه شش ساله را كه در گونی نگه داشته بوده از خانه خارج كرده و در اطراف محله"آناخاتون"رها می‌كند.

در این مدت پدر و مادر این دختربچه اطلاعیه‌هایی برای پیدا شدن كودكشان در اماكن عمومی منطقه نصب كرده بودند كه قاتل با شماره تلفنی كه در این اطلاعیه اعلام شده بود تماس گرفته و به مادر این دختربچه محل جنازه را اعلام می‌كند.

جنازه این دختربچه بیست و پنجم دی در منطقه"آناخاتون"تبریز كشف شد و در عرض 24 ساعت این قاتل دستگیر می‌شود.به دنبال محاكمه و تایید حكم قصاص، او دقایقی قبل درمحل جنایت به دار مجازات آویخته شد.

پس از اجرای حکم مرد جنایتکار، اهالی محل از دستگاه قضایی برای اعدام او تشکر کردند. پدر و مادر زهرا نیز در محل اجرای حکم حضور داشتند.