اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختری که صورتش مورد اصابت 30 ضربه چاقو قرار گرفت +عکس



دختری که صورتش مورد اصابت 30 ضربه چاقو قرار گرفت +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این دختر جوان پس از پایان دادن رابطه اش با نامزد سابقش در یک درگیری خیابانی توسط نامزدش مورد اصابت بیش از 30 ضربه چاقو به صورتش قرار داد.

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ملیسا دوم 22 ساله چندی پیش بخاطر جراحت وارد شده از چاقو به صورتش به بیمارستان انتقال یافت که مشخص شد در پی نزاع با نامزد سابقش دچار این حادثه شده است خونریزی وی به حدی شدید بود که در بیمارستان به او 12 واحد خون تزریق شد.

او از ابتدای آشنایی با این مرد دچار مشکل بود و همیشه درگیری داشتند این درگیری ها به قدری زیاد شد که او تصمیم گرفت نامزدی اش را با این مرد خاتمه دهد و به همین دلیل مدت زیادی با او تماس نگرفت تا اینکه روز حادثه بعد از تماس تلفنی نامزدش برای تصمیم گیری نهایی در مورد رابطه شان به پارک محل زندگی اش رفت که آن اتفاق شوم رقم خورد.

وی در این رابطه میگوید : او از من خواست که به دیدنش بروم که من نپذیرفتم اما گفت در پارک نزدیک آپارتمان من است و میخواهد تصمیم نهایی در مورد رابطه مان را بگیریم منهم برای همین به دیدنش رفتم که بلافاصله با دیدن من با چاقو به جان من افتاد و اولین ضربه را به گردنم زد که بعد از آن دیگر چیزی به یاد ندارم.

او جراحی های متعددی انجام داده است و اکنون حال وی بسیار خوب است و تنها چند آثار زخم کوچک روی صورتش باقی مانده است . نامزد وی دستگیر شده و در زندان به سر میبرد.

ملیسا تصمیم دارد به مناسبت بهبودی اش یک سفر دور اروپا را تجربه کند./پرداد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
تست ضربه ایفون 5 iphone 5 apple ضربه با چاقو چکش کلید تصادف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شجاعت دختری که مورد تعرض قرار گرفته بود + عکس



شجاعت دختری که مورد تعرض قرار گرفته بود + عکس

زن جوان 20 ساله‌ای که برای سال‌ها مورد تعرض پدرخوانده خود قرار می‌گرفت با شجاعت هویت خود را اعلام کرد تا به دیگر قربانیان کمک کند.

"بتانی لورک" اوایل کودکی خود را در پرورشگاه گذرانده بود تا این که یک دکتر و همسر پرستارش او را به فرزندخواندگی می‌پذیرند و "بتانی لورک" با سه فرزند دیگر بزرگ می‌شود.

 

آزار جنسی,تعرض به دختر,تجاوز جنسی,اخبار,اخبار حوادث

 

ولی در پشت این نوع‌دوستی، خانم لورک توسط مردی مورد تعرض قرار می‌گرفت که قرار بود از سن 5 سالگی از او محافظت کند!

این تعرض‌ها اولین بار وقتی مشخص شد که این دختر کمی قبل از تولد 11 سالگی اش جرأت کرد و به مادرش گفت.

دکتر جیمز لورک به دلیل آزار جنسی متهم شناخته شد و به 20 سال حبس در سال 2003 محکوم شد ولی او بعد از سه سال از محکومیت توانست عفو بگیرد و برای سال‌ها خانم لورک در مطبوعات به عنوان "دختری که هویتش فاش نشده است" نامیده می‌شد.

ولی اکنون با حمایت خانواده‌اش شجاعت پیدا کرده است تا هویتش را فاش کند تا به دیگر کسانی که از این قبیل آزارها رنج می‌برند ولی از ابراز آن می‌ترسند کمک کند.

خانم لورک اکنون نامزدی به نام "کلایتون استگنر" دارد و در یک خرده فروشی کار می کند. او تصمیم دارد به دانشگاه برود و در زمینه حرفه پزشکی فعالیت کند.

این خانم 20 ساله اکنون کتابی را نیز به نام "عدالت کودک" نوشته که در آن به کودکان قربانی سوء استفاده جنسی کمک می کند تا با اتفاق رخ داده برایشان کنار بیایند./جام نیوز