اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختری که رتبه 1 کنکور ریاضی شد


ساغر سیدعباس‌زاده نفر اول گروه ریاضی در كنكور سراسری سال 90 گفت: حدس می‌زدم كه رتبه تك رقمی بیاورم اما نفر اول را فكر نمی‌كردم.

ساغر سیدعباس‌زاده نفر اول گروه ریاضی در كنكور سراسری سال 90 ، در پاسخ به این سؤال كه روزانه برای شركت در كنكور سراسری چند ساعت مطالعه می‌كردید، گفت: روزانه بین 10 تا 14 ساعت به صورت پیوسته مطالعه می‌كردم و روزی نبود كه بی‌كار باشم.

وی در پاسخ به این سؤال كه آیا در كلاس‌های تقویتی و آمادگی كنكور شركت كرده است، افزود: خیر. فقط در كلاس‌های تقویتی كه در دبیرستان محل تحصیلم تشكیل می‌شد، شركت می‌كردم.

سیدعباس‌زاده در پاسخ به این سؤال كه چه مواردی باعث شد كه در كنكور سراسری سال 90 رتبه اول گروه ریاضی را كسب كند، خاطرنشان كرد: پشت كارم خوب بود و همیشه سعی می‌كردم مفید درس بخوانم و به خودم باور و اعتماد داشتم.

نفر اول كنكور ریاضی كنكور سراسری سال 90 در ادامه تصریح كرد: در دوره دبیرستان همیشه نمراتم خوب بود و جزو دانش‌آموزان ممتاز بودم.

وی در پاسخ به این سؤال كه آیا تفریحات خود به خصوص در یك سال اخیر را كنار گذاشته بودید، اظهار داشت: من تلویزیون تماشا نمی‌كردم اما گاهی اوقات با دوستانم برای تفریح به خارج از منزل می‌رفتم، اما در مجموع تفریحات خاصی نداشتم.

سیدعباس‌زاده در پاسخ به این سؤال كه آیا فكر می‌كردید نفر اول گروه ریاضی باشید، تصریح كرد: نمی‌دانم. البته حدس می‌زدم كه رتبه تك رقمی بیاورم اما نفر اول را فكر نمی‌كردم.

نفر اول گروه ریاضی كنكور سراسری 90 در پاسخ به این سؤال كه چه رشته‌ای را در كدام دانشگاه برای تحصیل انتخاب خواهید كرد، گفت: احتمالاً رشته مهندسی برق در دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب كنم.

وی در پایان برای متقاضیانی كه در كنكور سراسری سال 90 پذیرفته نشده‌اند، توصیه كرد كه روحیه خود را از دست ندهند، تلاش و پشتكار داشته باشند. به خود اعتماد داشته باشند تا در دوره‌های بعدی موفق شوند.
 
منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
رتبه 1 کنکور ریاضی 91

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف موفق به كسب رتبه هفتم جهان شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی دانشجویی ریاضی

تیم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف موفق به كسب رتبه هفتم جهان شد

تیم دانشجویی ریاضی دانشگاه صنعتی شریف با كسب شش مدال، عنوان هفتم نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی دانشجویی ریاضی را به خود اختصاص داد.

تیم دانشگاه صنعتی شریف كه با سرپرستی دكتر محمد غلام‌زاده محمودی به كشور بلغارستان اعزام شده بودند توانستند با كسب سه مدال طلا، دو مدال نقره و یك مدال برنز رتبه هفتم این مسابقات بین‌المللی را به خود اختصاص دهند.

محمد پدرام‌فر، محی‌الدین متوسل و مسعود امیرشفایی ابر مدال طلای این دوره از مسابقات، احمدرضا حاج سعیدی صادق و سهیل نعمتی حاجی مدال نقره و خشایار سرتیپی مدال برنز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد./ایسنا