اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دخترانی که برده جنسی داعش نشدند+عکس



اقدام عناصر تروریستی داعش در اعدام 250 دختر در شهر موصل بدلیل ممانعت آنها از تبدیل شدن به برده جنسی همچنان مورد بررسی کارشناسان حقوق بشری است.

به گزارش میزان به نقل از خبرگزاری "اسپوتنیک"، "سعید مموزین"، مسئول بخش رسانه ای شاخه 15حزب دموکرات کردستان عراق، گفت: به این دخترها دستور داده شد که تن به ازدواج بدهند یا با مجازات مرگ روبرو شوند.

مموزین گفت: تاکنون دست کم 250 دختر بدلیل امتناع از ازدواج با عناصر تروریستی (موسوم به جهاد نکاح) و تبدیل به برده جنسی در موصل اعدام شده اند.
 

 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,برده جنسی


زینب بنگورا، نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور خشونت جنسی، می گوید عناصر داعشی در حال نهادینه سازی خشونت جنسی به عنوان  ابزاری مهم در مناطق تحت اشغال خود هستند.

 

 اخبار بین الملل -  میزان 


ویدیو مرتبط :
فضیحه داعش و جهاد نکاح ( برده داری جنسی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برده جنسی 26 ساله رهبر داعش +عکس


ابوبکر بغدادی خلیفه خودخوانده گروه داعش از یک گروگان 26 ساله آمریکایی شخصا به عنوان برده جنسی استفاده می کرده است.

عصر ایران: ابوبکر بغدادی خلیفه خودخوانده گروه داعش از یک گروگان 26 ساله آمریکایی شخصا به عنوان برده جنسی استفاده می کرده است.

واشنگتن پست نوشت:  " کایلا مولر" فعال حقوق بشر آمریکایی که در آگوست سال 2013 در شهر حلب سوریه و پس از خروج از بیمارستان تحت نظارت "پزشکان بدون مرز" به گروگان داعش در آمده بود و گفته می شود در جریان حملات علیه داعش کشته شده است، به عنوان برده جنسی در اختیار ابوبکر بغدادی قرار گرفته بود.

برده جنسی 26 ساله رهبر داعش +عکس

برده جنسی 26 ساله رهبر داعش +عکس