اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دخترانی که برای خود شوهر اجاره می کنند!!!



اخبار,اخبار گوناگون,ازدواج

در کشور چین دختران مجبور هستند که برای خود شوهر اجاره کنند تا خانواده آنها خوشحال شوند!

اجاره شوهر در چین
در کشور چین با توجه با جمعیت زیاد این کشور بسیاری از افراد بخصوص دختران مجبور هستند برای پیدا کردن شغل مناسب به شهر های دیگر رفته و دور از خانواده زندگی کنند.
این دختران بخاطر شرایط کاری و رقابتی که برای یافتن کار در چین وجود دارد مجبور هستند هر چندسال یکبار خانواده خود را ببیند. از طرفی خانواده ها نیز اصرار دارند که فرزندانشان ازدواج کنند!


به همین دلیل این دختران دست به کار عجیبی می زنند و برای خود شوهر کرایه می کنند!!
درحقیقت این دختران زمانی که تصمیم دارند به دیدن خانواده خود بروند یک پسر یا مرد را برای مدت زمان مشخص اجاره کرده و به همراه خود به شهر و به دیدار خانواده اش می برد و اعلام می کند که ازدواج کرده است!
مدت هاست سایت های مختلفی برای اجاره دادن شوهر به این دختران نیز در چین افتتاح شده است. مبلغ پرداختی دختران نسبت به مدت زمان اجاره متفاوت است و در کل زمان سفر تمام هزینه ها از جمله خورد و خوراک برعهده دختر می باشد!
اخبار گوناگون - سیمرغ


ویدیو مرتبط :
اجاره خودرو، اجاره ماشین، 09123585828، اجاره ماشین بدون راننده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این زن به خاطر قتل شوهر قصاص نشد/دادگاه،مرد رابه دلیل اجاره دادن همسرش،مهدورالدم شناخت



 مأموران پلیس مرداد سال ٨٨ باخبر شدند زنی، شوهرش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده‌ است.

وقتی پلیس برای تحقیقات بیشتر و کشف واقعیت به محل اعزام شد، ضمن کشف جسد، زن جوان را هم بازداشت کرد. این زن که خودش را نرگس معرفی کرد، به مأموران گفت: شوهرم را به قتل رساندم و قبول دارم این کار را کردم اما از کارهای او خسته‌ شده بودم. شوهرم می‌خواست من را به مردان غریبه اجاره دهد و من هم برای دفاع از خودم این کار را کردم.

با توجه به اعتراف این زن و شواهدی که مأموران به دست آورده‌ بودند، کیفرخواست علیه زن جوان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ٧١ وقت دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه محاکمه بعد از اینکه نماینده دادستان تهران کیفرخواست را خواند و خواستار مجازات قانونی این زن شد، اولیای‌دم در جایگاه حاضر و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

نوبت به نرگس که رسید، او زندگی پردردش را شرح داد و گفت: وقتی ١٨سالم بود به خاطر اتفاق تلخی که در مورد من توسط یکی از اعضای خانواده‌ام افتاد، خانه پدری را ترک کردم و به تهران آمدم. مدتی زندگی بدی داشتم و در پارک می‌خوابیدم تا اینکه با شاهرخ آشنا شدم. ما با هم در پارک آشنا شدیم. او اول خیلی با من مهربان رفتار می‌کرد و همین هم باعث شد به او اعتماد کنم و داستان زندگی‌ام را گفتم.

 

شاهرخ به من گفت با من ازدواج می‌کند تا از این وضعیت بیرون بیایم، بعد من را به صورت صیغه‌ای عقد کرد و زندگی فقیرانه‌مان را شروع کردیم. در دماوند زندگی می‌کردیم. یک روز شوهرم سه مرد را به خانه آورد، فکر کردم از دوستان شوهرم هستند اما وقتی شاهرخ خانه را ترک کرد آنها به من حمله کرده و مرا مورد تعرض قرار دادند، خیلی سعی کردم مقاومت کنم اما گفتند به شوهرم پول داده‌اند و من حق ندارم مقاومت کنم و در نهایت زورم به سه مرد نرسید. وقتی رفتند و شاهرخ برگشت، به او اعتراض کردم و گفتم تو را می‌کشم، جواب داد تو فکر کردی که هستی که چنین کاری بکنی، مگر انسان شرافتمندی بودی، اگر شرف داشتی که اینجا زندگی نمی‌کردی و خانه‌ات را ترک نمی‌کردی. شاهرخ وقتی مواد مصرف می‌کرد آدم دیگری می‌شد. هرروز میزان استفاده از موادش بیشتر و رفتارهایی که با من می‌کرد هم بدتر می‌شد. او از طریق من امرارمعاش می‌کرد و زندگی‌ای که برایم درست کرده بود از مرگ بدتر بود.

متهم گفت: شب حادثه به من گفت باید آماده باشم. به او گفتم از این کارهایش دست بردارد، گفت با تو ازدواج کردم، جای خواب می‌دهم و در خانه من غذا می‌خوری باید درآمدی هم داشته‌ باشی. با هم جروبحث کردیم و من که به‌شدت از دستش ناراحت بودم و نمی‌خواستم تن به خواسته‌های بدش بدهم وقتی به سمتم حمله کرد، با چاقو او را زدم. آن‌قدر عصبانی بودم که نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم.

متهم گفت: من از کاری که کردم پشیمان نیستم چون کاری که شاهرخ با من می‌کرد مرگ هرروزه‌ بود. حالا هم کسی را ندارم، فقط یک برادرم به سراغم آمده که او هم بعد از سال‌ها دنبالم آمده ‌است و تنها کسی است که در زندان به دیدارم می‌آید.

قضات بعد از پایان جلسه رسیدگی، با توجه به مدارکی که در پرونده وجود داشت و سابقه مقتول، او را مهدورالدم تشخیص داده‌ و متهم را به هشت‌سال حبس و پرداخت دیه محکوم کردند. رأی صادره مورد اعتراض اولیای‌دم قرار گرفت و در شعبه ٢٤ دیوان‌عالی کشور بررسی شد اما قضات اعتراض را وارد ندانستند و رأی صادره مورد تأیید قرار گرفت.

 

 اخبار حوادث  -  ایران