اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دبیركل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان استعفا داد



 

 دبیركل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان استعفا داد

 

حمیدرضا رستمی، دبیر كل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، در اولین جلسه شورای مركزی این تشكل پس از اصلاح اساس نامه، به دلیل مشكلات تحصیلی و شخصی استعفا داد.

جلال عباسیان، مسوول واحد تشكیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اعلام این خبر گفت: با توجه به این كه پس از شكل گیری شورای مركزی جدید، بحث اصلاح اساسنامه مهمترین موضوع برای اتحادیه بود، آقای رستمی در این زمینه زحمات بسیاری كشید و پس از اتمام كار اصلاح اساسنامه در اولین جلسه شورای مركزی استعفای خود را اعلام كردند.

وی افزود: ایوب توكلیان، مسوول واحد سیاسی سابق اتحادیه به عنوان دبیر كل اتحادیه و محمد همت به عنوان مسوول واحد سیاسی انتخاب شدند، همچنین آقایان سیدعبدالله شجاعی به عنوان مسوول واحد آموزش و مسعود شعرباف به عنوان مسوول واحد فرهنگی انتخاب شدند.... / خبرگزارى ایسنا 



ویدیو مرتبط :
اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت روز قدس



 

 

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت روز قدس

 

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه ای ضمن تأکید بر نابودی قریب الوقوع رژیم غاصب صهیونیستی و لزوم حضور مستحکم در راهپیمایی روز قدس، از عموم امت مسلمان برای فریاد کردن ندای آزادی فلسطین دعوت به عمل آورد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خصوص روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

کوشش پنجاه ساله انگلیس و آمریکا و صهیونیستها برای حذف نام فلسطین از نقشه جهان و هضم ملت فلسطین در ملت های دیگر، به جایی نرسید و فشار و ستم و قساوت به عکس نتیجه داد (از سخنان مقام معظم رهبری در سومین کنفرانس بین المللی قدس)

 

بار دیگر با نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، لرزه بر اندام رژیم منحوس صهیونیستی افتاده و از فشار بین المللی که بر خود وارد می بیند، دیوانه وار به فلسطینیان ساکن غزه هجوم برده و کودکان و زنان و مردان را به خاک و خون می کشد. اینها آخرین دست و پا زدنهای رژیمی است که تا گلوی خود را در باتلاق بیداری اسلامی می بیند و برای چندصباحی تنفس بیشتر، دست به هر شاخ و برگی می اندازد. غافل از اینکه این شاخ و برگها همین خونهای شهدای فلسطین است که تاکنون توانسته در مقابل سلاحهای آتشین و آهنین این رژیم غاصب مقاومت کرده و آنرا به باتلاق نابودی بیندازد.

 

ابتکار بزرگ امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، بی شک یکی از معجزات الهی در قرن حاضر بود که توانست روند فراموشی مسأله فلسطین را که با سرعت زیادی در حال طی شدن بود را به مسأله اول جهان اسلام و حتی کل جهان تبدیل کند و امروز رژیم غاصب صهیونیستی را به ورطه نابودی نزدیک کند.

 

اتفاقاتی که در یکسال اخیر در خاورمیانه روی داده است، امیدها را به آزادی قدس شریف در آینده ای نزدیک بسیار بیشتر کرده است. از بیداری اسلامی مسلمانان در مصر و تونس و یمن و لیبی و... گرفته تا اعتراضاتی که در عمق سرزمینهای اشغالی روی می دهد و تا اعتراضات مردم کشورهای حامی صهیونیزم همچون پدرخوانده این رژیم یعنی انگلیس روی می دهد، همگی حاکی از اتفاق بزرگی است که در عصر حاضر در حال روی دادن است و این اتفاق انشاالله آزادی قدس شریف است که بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، " این(مسأله فلسطین) کلید رمز آلودی است که درهای فرج را به روی امت اسلامی می گشاید."

 

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن جلب توجه عموم امت مسلمان به اتفاقات بزرگی که در دنیا در حال روی دادن است، از آحاد امت اسلامی برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس در سراسر جهان دعوت نموده و اعلام می دارد که صدای خردد شدن استخوانهای این جرثومه فساد به گوش می رسد و این آخرین فریادهای مسلمانان در راه آزادی قدس شریف باید رساتر و بلندتر از همیشه باشد.

 

اعضای جامعه اسلامی دانشجویان در سراسر کشور با لبیک به دعوت بزرگ منادی آزادی و عزت اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، بعنوان قطرات کوچکی از سیل خروشان مسلمانان جهان، در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و امیدوارند به زودی با محو کامل رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار شاهد اقامه نماز جمعه روز قدس در مسجدالاقصی توسط مسلمانان جهان باشیم، انشاالله./خبرگزارى مهر