اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دایی: کامبوزیا به همان شطرنجت برس!


علی دایی ابتدا در خصوص بازی دوستانه مقابل تراکتورسازی گفت:« من خیلی دوست دارم هواداران پرسپولیس این بازی را ببینند اما همه چیز بستگی به نظر شورای تامین استان تهران دارد که ما ببینیم چه طور می‌توانیم این بازی را برگزار کنیم.

خبرگزاری فارس: علی دایی ابتدا در خصوص بازی دوستانه مقابل تراکتورسازی گفت:« من خیلی دوست دارم هواداران پرسپولیس این بازی را ببینند اما همه چیز بستگی به نظر شورای تامین استان تهران دارد که ما ببینیم چه طور می‌توانیم این بازی را برگزار کنیم. ما در این بازی به دنبال رفع نقاط ضعف خودمان هستیم تا به هماهنگی صد در صد برسیم. من راجع به بازی هیچ حرفی نمی‌زنم چون این بازی فقط جنبه تدارکاتی دارد. این بازی برای دو تیم جنبه آماده‌سازی دارد و ما هم به عنوان یک بازی تدارکاتی به بازی فردا نگاه می‌کنیم.»

دایی در خصوص وضعیت مهرداد پولادی گفت:« من دکتر نیستم که بخواهم در خصوص پولادی نظر بدهم اما قرار شد پزشک تیم با دکتر متخصصش صحبتی داشته باشد تا قبل از معاینات انجام شده ببینیم چه طور می‌تواند به ما کمک کند.»

سرمربی قرمزها در مورد حضور مجتبی جباری در پرسپولیس گفت:« من اصلا راجع به این چیزها حرفی نمی‌زنم، چون نمی‌دانم این مسائل از کجا در می‌آید و در باره‌اش صحبت می‌شود پس بهتر است ما هم در مورد این مسائل حرفی نزنیم.»

دایی در خصوص صحبت‌های محمدجعفر کامبوزیا عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس که گفته بازیکنان و کادر فنی حق ندارند راجع به تغییرات صحبت کنند، گفت:« اول از همه من ایشان را نه می‌شناسم و نه علاقه‌ای دارم این آقا را بشناسم و اصلا دوست ندارم بیشتر از این با ایشان آشنا شوم. من اگر حرفی زدم به خاطر موفقیت و سربلندی پرسپولیس بود. در این شرایط حساس متاسفانه آمدند و این مسئله را مطرح کردند که این موضوع باعث شد تیم دچار حاشیه شوند.خودتان دیدید بچه‌ها چه طور دچار مشکل شدند، من هم به خاطر این صحبت کردم چون اجازه نمی‌دهم تیمم به جز تمرین و هدفی که دارد به چیز دیگری فکر کند. ایشان باید بداند با صحبت‌هایی که انجام می‌دهد باید حرمت خودش را نگه دارد و راجع به مسائلی که به ایشان ربط ندارد زیاد صحبت نکند و فقط در مورد مسائل مربوط به خودش حرف بزند.»

دایی ادامه داد:« من نمی‌دانم ایشان از کی پرسپولیسی بوده و یا پرسپولیس را دوست داشته که می‌آید یه سری مسائل را مطرح می‌کند و من همین جا می‌گویم اگر من درباره اینگونه مسائل حرفی زدم فقط به خاطر شرایط حساس پرسپولیس بود چون هیچ عقل سالمی این را نمی‌تواند باور کند که در یک ماه چنین تغییراتی تا دولت جدید به وجود آید.شرایط الان طوری است که ما هم قبول داریم پرسپولیس متعلق به دولت است اما دولت آینده یک ماه دیگر می‌آید و اگر صحبتی کردم فقط گفتم اجازه دهید دولتی که مردم آن را انتخاب کرده تصمیم نهایی را بگیرد. دولت جدید اختیار تام دارد تا مدیرعامل جدید را انتخاب کند.»

سرمربی قرمزپوشان که از اتفاقات اخیر تیمش ناراحت است ، گفت:« اینکه ما بیاییم و به عنوان دولت حاضر که فکر کنم یک ماه به کارش مانده مدیرعامل جدید بگذارید شما بگویید این مدیرعامل می‌خواهد چه کاری انجام دهد و یا چه تغییراتی را می‌خواهد عملی کند؟ حرف من این بود الان هم روی حرفم هستم. صحبت‌های این آقا نه برایم جذابیت دارد نه چیز دیگر فقط دوست دارم این را بدانید من به خاطر پرسپولیس و مردمی که عاشق این تیم هستند به این تیم آمدم و من هم به خاطر عاشق بودن این مردم این پست را قبول کردم. حالا آقایان صحبت‌های دیگر می‌کنند و می‌خواهند برخی جریان‌ها را تحریک کنند، این مسئله دیگری است. من همیشه گفته‌ام در مسائل ورزشی نباید سیاسی عمل کنیم در حالی که مسائلی که در حال اتفاق افتادن بود خیلی سیاسی بود. اگر این آقایی که گفته می‌شود عضو جدید هیئت مدیره است، هنوز نیامده گارد بگیرد نسبت به همه مطمئن باشید ما هم خیلی از صحبت‌ها را راحت‌تر و آشکارتر انجام خواهیم داد. گارد گرفتن ایشان نسبت به مدیرعامل، بازیکنان و کادر فنی باعث ایجاد حاشیه و مشکلات برای پرسپولیس می‌شود. مطمئن باشید هیچ شخص ورزشی که مدیریت خوانده باشد در این شرایط حساس وارد این گونه مسائل نمی‌شود. ایشان می‌گوید 20 سال سابقه مدیریت در ورزش دارم، اگر درست بود قطعا این صحبت‌ها در این شرایط حساس که همه باید به فکر پرسپولیس باشیم بیان نمی‌کرد. ما بایدبدانیم صحبت‌های ما فقط باید در جهت کمک به پرسپولیس باشد و باز هم می‌گویم صحبت‌هایی که من انجام دادم فقط گفتم دولت منتخب مردم یک ماه دیگر می‌آید و اجازه دهید وزیر ورزش و سپس تکلیف پرسپولیس مشخص شود آن موقع وزیر هر تصمیمی بگیرد کادر فنی،‌بازیکنان مجری آن هستند اما در این شرایط حساس که ما در حال بازیکن گرفتن و ساختن تیم هستیم به هیچ عنوان این صحبت‌ها نه قابل دفاع است و نه مطرح کردن.»
علی دایی با انتقاد صریح از کامبوزیا ، گفت:« من نمی‌دانم ایشان دنبال چه هدفی است که این مسائل را دنبال می‌کند و دست بردار نیست. ایشان به نظر من همان در فدراسیون شطرنج خود بنشیند و فوتبال را با شطرنج مقایسه نکند. ما اگر بخواهیم فدراسیون فوتبال را با شطرنج مقایسه کنیم مثل این است که ایران را با یکی از کوچک‌ترین شهرهای ایران مقایسه کنند. این کار درست نیست. ایشان با این حرف‌ها نمی‌تواند ره صد ساله را یک شبه طی کند.»

سرمربی پرسپولیسی‌ها در پایان در پاسخ به سؤالی که با توجه به حضور شما در بایرین مونیخ و فوتبال حرفه‌ای دنیا آیا اعضای هیئت مدیره در طول یک مدت اینقدر مصاحبه می‌کردند یا خیر، گفت:« اصلا من مانده‌ام از این همه حرف باور کنید من اصلا هیئت مدیره بایرن مونیخ و هرتابرلین را ندیده و نمی‌شناختم.ولی آقایان هنوز نیامده فقط با مصاحبه به دنبال مطرح کردن خودشان هستند. آقای عزیز شما که این همه در عرصه ورزش و فدراسیون شطرنج بوده‌اید و می‌گویید 20 سال سابقه ورزشی دارید آیا به اندازه این چند روز صحبت کرده بودی و یا از شما مطلب و خبر زده بودند؟ خودتان می‌توانید این مقایسه را انجام دهید که در این مدت کوتاه ماشاءالله و هزار ماشاءالله این همه صحبت کردید.»


ویدیو مرتبط :
بررسی تخصصی زبان فارسی با (( دکتر کامبوزیا سمپوزیوم زاده ))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد دوباره دایی از کامبوزیا/ بابا به همان شطرنجت برس!



علی دایی,باشگاه پرسپولیس

انتقاد دوباره دایی از کامبوزیا/ بابا به همان شطرنجت برس!

علی دایی ابتدا در خصوص بازی دوستانه مقابل تراکتورسازی گفت:« من خیلی دوست دارم هواداران پرسپولیس این بازی را ببینند اما همه چیز بستگی به نظر شورای تامین استان تهران دارد که ما ببینیم چه طور می‌توانیم این بازی را برگزار کنیم.

 

ما در این بازی به دنبال رفع نقاط ضعف خودمان هستیم تا به هماهنگی صد در صد برسیم. من راجع به بازی هیچ حرفی نمی‌زنم چون این بازی فقط جنبه تدارکاتی دارد. این بازی برای دو تیم جنبه آماده‌سازی دارد و ما هم به عنوان یک بازی تدارکاتی به بازی فردا نگاه می‌کنیم.»

 

دایی در خصوص وضعیت مهرداد پولادی گفت:« من دکتر نیستم که بخواهم در خصوص پولادی نظر بدهم اما قرار شد پزشک تیم با دکتر متخصصش صحبتی داشته باشد تا قبل از معاینات انجام شده ببینیم چه طور می‌تواند به ما کمک کند.»

 

سرمربی قرمزها در مورد حضور مجتبی جباری در پرسپولیس گفت:« من اصلا راجع به این چیزها حرفی نمی‌زنم، چون نمی‌دانم این مسائل از کجا در می‌آید و در باره‌اش صحبت می‌شود پس بهتر است ما هم در مورد این مسائل حرفی نزنیم.»

 

دایی در خصوص صحبت‌های محمدجعفر کامبوزیا عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس که گفته بازیکنان و کادر فنی حق ندارند راجع به تغییرات صحبت کنند، گفت:« اول از همه من ایشان را نه می‌شناسم و نه علاقه‌ای دارم این آقا را بشناسم و اصلا دوست ندارم بیشتر از این با ایشان آشنا شوم. من اگر حرفی زدم به خاطر موفقیت و سربلندی پرسپولیس بود.

 

در این شرایط حساس متاسفانه آمدند و این مسئله را مطرح کردند که این موضوع باعث شد تیم دچار حاشیه شوند.خودتان دیدید بچه‌ها چه طور دچار مشکل شدند، من هم به خاطر این صحبت کردم چون اجازه نمی‌دهم تیمم به جز تمرین و هدفی که دارد به چیز دیگری فکر کند. ایشان باید بداند با صحبت‌هایی که انجام می‌دهد باید حرمت خودش را نگه دارد و راجع به مسائلی که به ایشان ربط ندارد زیاد صحبت نکند و فقط در مورد مسائل مربوط به خودش حرف بزند.»

 

دایی ادامه داد:« من نمی‌دانم ایشان از کی پرسپولیسی بوده و یا پرسپولیس را دوست داشته که می‌آید یه سری مسائل را مطرح می‌کند و من همین جا می‌گویم اگر من درباره اینگونه مسائل حرفی زدم فقط به خاطر شرایط حساس پرسپولیس بود چون هیچ عقل سالمی این را نمی‌تواند باور کند که در یک ماه چنین تغییراتی تا دولت جدید به وجود آید.

 

شرایط الان طوری است که ما هم قبول داریم پرسپولیس متعلق به دولت است اما دولت آینده یک ماه دیگر می‌آید و اگر صحبتی کردم فقط گفتم اجازه دهید دولتی که مردم آن را انتخاب کرده تصمیم نهایی را بگیرد. دولت جدید اختیار تام دارد تا مدیرعامل جدید را انتخاب کند.»

 

سرمربی قرمزپوشان که از اتفاقات اخیر تیمش ناراحت است ، گفت:« اینکه ما بیاییم و به عنوان دولت حاضر که فکر کنم یک ماه به کارش مانده مدیرعامل جدید بگذارید شما بگویید این مدیرعامل می‌خواهد چه کاری انجام دهد و یا چه تغییراتی را می‌خواهد عملی کند؟ حرف من این بود الان هم روی حرفم هستم.

 

صحبت‌های این آقا نه برایم جذابیت دارد نه چیز دیگر فقط دوست دارم این را بدانید من به خاطر پرسپولیس و مردمی که عاشق این تیم هستند به این تیم آمدم و من هم به خاطر عاشق بودن این مردم این پست را قبول کردم. حالا آقایان صحبت‌های دیگر می‌کنند و می‌خواهند برخی جریان‌ها را تحریک کنند، این مسئله دیگری است. من همیشه گفته‌ام در مسائل ورزشی نباید سیاسی عمل کنیم در حالی که مسائلی که در حال اتفاق افتادن بود خیلی سیاسی بود.

 

اگر این آقایی که گفته می‌شود عضو جدید هیئت مدیره است، هنوز نیامده گارد بگیرد نسبت به همه مطمئن باشید ما هم خیلی از صحبت‌ها را راحت‌تر و آشکارتر انجام خواهیم داد. گارد گرفتن ایشان نسبت به مدیرعامل، بازیکنان و کادر فنی باعث ایجاد حاشیه و مشکلات برای پرسپولیس می‌شود. مطمئن باشید هیچ شخص ورزشی که مدیریت خوانده باشد در این شرایط حساس وارد این گونه مسائل نمی‌شود. ایشان می‌گوید 20 سال سابقه مدیریت در ورزش دارم، اگر درست بود قطعا این صحبت‌ها در این شرایط حساس که همه باید به فکر پرسپولیس باشیم بیان نمی‌کرد.

 

ما بایدبدانیم صحبت‌های ما فقط باید در جهت کمک به پرسپولیس باشد و باز هم می‌گویم صحبت‌هایی که من انجام دادم فقط گفتم دولت منتخب مردم یک ماه دیگر می‌آید و اجازه دهید وزیر ورزش و سپس تکلیف پرسپولیس مشخص شود آن موقع وزیر هر تصمیمی بگیرد کادر فنی،‌بازیکنان مجری آن هستند اما در این شرایط حساس که ما در حال بازیکن گرفتن و ساختن تیم هستیم به هیچ عنوان این صحبت‌ها نه قابل دفاع است و نه مطرح کردن.»

 

علی دایی با انتقاد صریح از کامبوزیا ، گفت:« من نمی‌دانم ایشان دنبال چه هدفی است که این مسائل را دنبال می‌کند و دست بردار نیست. ایشان به نظر من همان در فدراسیون شطرنج خود بنشیند و فوتبال را با شطرنج مقایسه نکند. ما اگر بخواهیم فدراسیون فوتبال را با شطرنج مقایسه کنیم مثل این است که ایران را با یکی از کوچک‌ترین شهرهای ایران مقایسه کنند. این کار درست نیست. ایشان با این حرف‌ها نمی‌تواند ره صد ساله را یک شبه طی کند.»

 

سرمربی پرسپولیسی‌ها در پایان در پاسخ به سؤالی که با توجه به حضور شما در بایرین مونیخ و فوتبال حرفه‌ای دنیا آیا اعضای هیئت مدیره در طول یک مدت اینقدر مصاحبه می‌کردند یا خیر، گفت:« اصلا من مانده‌ام از این همه حرف باور کنید من اصلا هیئت مدیره بایرن مونیخ و هرتابرلین را ندیده و نمی‌شناختم.ولی آقایان هنوز نیامده فقط با مصاحبه به دنبال مطرح کردن خودشان هستند.

 

آقای عزیز شما که این همه در عرصه ورزش و فدراسیون شطرنج بوده‌اید و می‌گویید 20 سال سابقه ورزشی دارید آیا به اندازه این چند روز صحبت کرده بودی و یا از شما مطلب و خبر زده بودند؟ خودتان می‌توانید این مقایسه را انجام دهید که در این مدت کوتاه ماشاءالله و هزار ماشاءالله این همه صحبت کردید.»/فارس