اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دایی: پرسپولیس مربی نداشت آن بالاها بود


پرسپولیس اگر مربی نداشت و در آرامش فقط خوب تمرین می کرد امروز آن بالای جدول بود.

خبرگزاری مهر:  سرمربی تیم فوتبال راه آهن مهمترین مشکل پرسپولیس در شرایط فعلی را نداشتن آرامش توصیف کرد و گفت: پرسپولیس اگر مربی نداشت و در آرامش فقط خوب تمرین می کرد امروز آن بالای جدول بود.

علی دایی پس از برتری 4 بر 3 تیمش مقابل پرسپولیس با بیان این مطلب افزد: قبل از هر چیز دوست دارم به بازیکنانم از صمیم قلب این پیروزی را تبریک بگویم چرا که آنها امروز با تمام وجود خود بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن  با تاکید بر اینکه تیمش در نیمه اول برتر از پرسپولیس بوده و حریف از روی غافلگیری به گل اول رسیده است گفت: در نیمه دوم تیم ما باهوش و منطقی بازی کرد و راه پرسپولیس را بستیم ماحصل این بازی خوب 3 گل بود که متاسفانه دو بار روی بازی مستقیم و  ارسال از جناحین دروازه ما باز شد.

دایی خاطرنشان کرد: خدا را شکر می کنم که امروز این عزت را به ما داد تا بتوانیم برنده شویم شاید هفته قبل می توانستیم برنده شویم اما از فرصت های گل خود استفاده نکرده، پنالتی ما گرفته نشد و ... تا اینکه امروز خدا مقدر کرد تا برنده از زمین خارج شویم.

دایی از اظهارنظر پیرامون تیم پرسپولیس خودداری کرد کرد و گفت: پرسپولیس امروز سعی خود را کرد اما به نتیجه نرسید . در کل دوست ندارم در خصوص تیم پرسپولیس حرف بزنم و تمایل دارم در مورد توانایی های بازیکنان راه آهن بگویم.

شما اسامی بازیکنان دو تیم پرسپولیس و راه آهن را با هم مقایسه کنید آن وقت به نتیجه می رسید که تیم ما چطور برنده شده است. من امروز دوست دارم از همت و تلاش بازیکنانم حرف بزنم. بچه های من امروز با غیرت بازی کردند و شایسته پیروزی بودند.




سرمربی تیم فوتبال راه آهن در پاسخ به این پرسش که "علی دایی بازیکن و مربی محبوبی در تیم پرسپولیس بوده و اینکه امروز بعد از گلزنی مقابل پرسپولیس شادی کرد آیا باعث نمی شود از محبوبیتش کاسته شود؟" گفت: اصلا و ابدا نمی توانم در زندگی ام برای احدی فیلم بازی کنم.

 امروز یکی از حساس ترین بازیهای دوران فوتبالم را پشت سر گذاشتم چرا که برای بقا می جنگیدیم. من یک پرسپولیسی هستم اما امروز سرمربی راه آهنم و باید برای این موفقیت این تیم تلاش کنم من نمی توانم چون مقابل پرسپولیس بازی می کنم برای تیمم کم بگذارم و بروم کنار که پرسپولیس گل بزند. من یک پرسپولیسی ام اما امروز همه کار کردند که راه آهن این تیم را شکست دهد.


وی ضمن یادآوری اینکه تیمش با وجود مشکلات زیاد مهیای دیدارمقابل پرسپولیس شده است گفت: حق تیم راه آهن این بود که جزو 7،8 تیم بالای جدول باشد اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که ما را از این هدف دور کرد، اتفاقاتی که نمی خواهم به آنها بپردازیم.

علی دایی که ظاهرا بسیار از پیروزی خوشحال بود گفت: آنروزی که از پرسپولیس رفتم خیلی ها حرف و حدیث هایی را درست کردند اما امروز خدا این عزت را داد که در جدول آمدم بالای پرسپولیس! اینها همه کار آن بالایی است. امروز ثابت شد که اگر نامردی  کنید جوابش را خواهید دید و حق را نمی شود پایمال کرد و خورد.

دایی عملکرد شاگردانش را ستود و افزود: من از ته قلبم پرسپولیس را دوست دارم و اگر دقت کرده باشید امسال یک کلمه هم در مورد این تیم حرف نزده ام چه زمانی که آقای استیلی سرمربی این تیم بود و چه امروز که آقای دنیزلی هدایت تیم را برعهده دارد.

 اعتقاد دارم آن کسی که پرسپولیس را دوست دارد باید از این تیم حمایت کند اما متاسفانه  امروز اینطور نیست. به نظر من این سکوها همیشه  خط گرفته  و افرادی خاص را تشویق می کند امروز هم خط گرفته بودند تا از فردی خاص حمایت کنند.


وی بزرگترین معضل پرسپولیس را حضور تعدادی از لیدرها خواند و گفت: این لیدرها که تعدادشان هم به 10 نفر هم نمی رسد آرامش را از پرسپولیس گرفته اند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: مردم را به امان خود رها کنید مطمئن باشید آنها بهترین حمایت را از تیمشان می کنند و به ورزشگاه می آیند و از بازیکنان محبوب تیم خود پشتیبانی می کنند.

دایی یادآور شد: فکر می کنید چرا ما آخر فصل گذشته موفق شدیم و اکثر بازی هایمان را بردیم؟ فقط به خاطر اینکه آرامش داشتیم و در آرامش کار می کردیم. اگر به این پرسپولیس آرامش برگردد و آنهایی که منافع شان را از راه نادرست بدست آورده اند را قیچی کنند قطعا پرسپولیس درست می شود.

دایی  در خاتمه خاطرنشان کرد: پرسپولیس با این بازیکنان خوبی که دارد اگر مربی هم نداشت و با آرامش فقط خوب تمرین می کرد امروز آن بالا بود نه پائین جدول. شما نگاه کنید کجا در ورزشگاه یک بازیکن خاص را حمایت می کنند و علیه دیگر بازیکنان شعار می دهند. اینها را درست کنید مطمئن باشید پرسپولیس درست می شود.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و راه آهن در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر عصر یکشنبه با پیروزی 4 بر 3 شاگردان علی دایی به پایان رسید. 


ویدیو مرتبط :
علی دایی-حضورعلی دایی مربی صبای قم در هیئت خادم الرضاقم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بغض مربی دروازه‌بانان پرسپولیس; دایی: توهین به دستیارانم پیگیری نشود از پرسپولیس می‌روم



اخبار,علی دایی,غلامپور


اخبار ورزشی - برای تماشاگرنماها متاسفم
دایی: توهین به دستیارانم پیگیری نشود از پرسپولیس می‌روم/یک بار حق را گفتم این همه هجمه درست شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر توهین کنندگان به دستیارانم پیدا و پیگیری نشود از پرسپولیس می‌روم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از پیروزی دو بر یک مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و هر دو برد می‌خواستند و هیچ تیمی دفاع نکرد. ذوب آهن خیلی خوب کار کرد و متاسفم که در این شرایط ذوب آهن قرار دارد و می‌دانم این تیم می‌تواند بالا بیاید.

وی افزود: نیمه دوم بد بازی را شروع کردیم و گل بچگانه خوردیم و در ادامه گل زدیم و سه امتیاز حساس را گرفتیم و دوباره در کورس قرار گرفتیم و دست بازیکنانم درد نکند خیلی تلاش کردند و از هواداران هم تشکر می‌کنم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمده‌اند ولی در ابتدای مسابقه برخی تماشاگر نماها علیه دستیارانم توهین کردند و اگر این مسئله پیگیری نشود و نتوانم با آن برخورد کنند در تیم نمی‌مانم.

وی ادامه داد: متاسفم برای این تماشاگر نماها، اگر این مسئله حل نشود و مشخص نشود چه کسانی به دستیارانم توهین کردند در پرسپولیس نمی‌مانم.

دایی در مورد اتفاق روز گذشته مقابل ورزشگاه درفشی‌فر تاکید کرد: متاسفم برای کسانی که اسم خودشان را خبرنگار گذاشته‌اند و چرا تلفن نمی ‌زنید که بببیند چه شده و بعد می‌نویسید که به ماشین دایی حمله شده است. دو نفر در یک پژو سفید بودند که با یک پراید درگیر شدند و مقصر هم آنهایی بودن که مست بودند در پژو سفید حضور داشتند. اسم خودتان را هم خبرنگار اسلامی گذاشته‌اید؟! اما کارهایتان خلاف اسلام است و مجبور هستم که به عالم و آدم جواب پس بدهم و نیروی انتظامی باید با برهم زدگان نظم عمومی برخورد کند. کاری هم از دستم برنمی‌آید و برای خودتان در خبرگزاری ها و شبکه‌های اجتماعی مطالب را می‌نوسید که نمی‌دانم چه کنم می‌خواهید که یاد بدهید به ماشین دایی حمله کنند؟ مگر کشور قانون ندارد قانون دارد و خیلی راحت این مسایل قابل پیگیری است.

وی در مورد صحبت‌های مدیرعامل ذوب آهن گفت: آذری از دوستان صمیمی من است و برایش احترام خاصی قائل هستم و خودتان باید قضاوت کنید  که حق با چه کسی بوده است و بازی با تراکتورسازی 5 دقیقه وقت اضافه گرفتند اما این بازی که خیلی وقت اضافه نداشت شش دقیقه وقت گرفته شد و اگر این بازی 6 دقیقه وقت تلف شده داشته بازی با تراکتورسازی باید 15 دقیقه وقت گرفته می شد.

وی در خصوص صحبت هایش با داور چهارم ادامه داد: در منطقه فنی خودم ایستادم و داور چهارم می‌گوید طبق قانون با تو برخورد می‌کنم من یکبار حق گفته‌ام و این همه هجمه درست شد و مردم همه مسایل را خیلی شفاف و روشن متوجه مسایل می‌شوند.

 

---------------------

 

بغض مربی دروازه‌بانان پرسپولیس
غلامپور: استقلالی دوآتیشه هستم، به خاطر دایی به پرسپولیس آمدم/بار دیگر هواداران توهین کنند از این تیم می‌روم

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: اگر هواداران یکبار دیگر به من توهین کنند من از این تیم خواهم رفت.

بهزاد غلامپور در گفت‌وگو با فارس در خصوص توهین تماشاگران به او اظهار داشت: من در حال گرم کردن بودم که هواداران به من خیلی توهین کردند، اگر این اتفاق یکبار دیگر رخ دهد از این تیم می‌روم، من فقط به خاطر علی دایی به این تیم آمدم، استقلال را خیلی دوست دارم و استقلالی دوآتیشه هستم اما به خاطر علی دایی به پرسپولیس آمده‌ام.

وی ادامه داد: خانواده خود را از سر راه نیاورده‌ام و انتظار ندارم که چنین توهین‌هایی را بشنوم. تماشاگران پیش از این به من توهین می‌کردند و در دیدار امروز هم این اتفاق دوباره تکرار شد. به امام حسین قسم اگر این موضوع یکبار دیگر رخ دهد من عطای پرسپولیس را به لقایش خواهم بخشید و در پرسپولیس نمی‌مانم.

این صحبت‌های مربی دروازه‌بان پرسپولیس در حالی بود که در طول مسابقه بغض کرده بود.
اخبار ورزشی -فارس