اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دایی و بازیکنان خواستند جام را بالای سر ببرم


کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از درخواست علی دایی و بازیکنان این تیم برای همراهی اش با پرسپولیس و بالای سربردن جام قهرمانی خبر داد.

کریم باقری در مورد قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت: من این قهرمانی را به هواداران تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. در مجموع پرسپولیس با بازی‌هایی که در این رقابت‌ها از خود به نمایش گذاشت مستحق قهرمانی بود.

وی ادامه داد: در نیمه نخست این بازی بازیکنان ملوان عملکرد خوبی داشتند و به گل برتری دست یافتند اما در نیمه دوم تیم پرسپولیس به خوبی بازی را اداره کرد و توانست به مقام قهرمانی دست یابد.



کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: فکر می‌کنم با این قهرمانی و نتایج خوبی که پرسپولیس در فصل آینده خواهد گرفت، بتواند ناکامی‌های امسال را به بهترین شکل جبران کند.

وی در مورد حضورش در جشن قهرمانی پرسپولیس تاکید کرد: روز پنجشنبه علی دایی با من تماس گرفت و گفت خودش و بازیکنان تیم دوست دارند با تیم به انزلی بیائید و در مراسم قهرمانی شرکت کنید. من هم خوشحالم که به انزلی آمدم و در جشن قهرمانی تیم شریک بودم که به همین دلیل باید از همه آنها تشکر کنم

باقری در پایان در مورد اینکه خوش قدم بودیم و حضورتان برای پرسپولیس نتیجه خوبی را در پی داشت، گفت: نه اصلا، خود بچه‌ها زحمت کشیدند و در نهایت توانستند به این موفقیت و قهرمانی در جام حذفی دست یابند.

منبع : مهرنیوز


ویدیو مرتبط :
130نماینده می خواستند به رهبری جام زهر بنوشانند!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکنان ایران جام قهرمانی را بالای سر بردند


بازیکنان تیم ملی فوتبال امید ایران بعد از کسب مقام قهرمانی غرب آسیا جام این مسابقات را بالای سر بردند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان تیم ملی فوتبال امید ایران بعد از کسب مقام قهرمانی غرب آسیا جام این مسابقات را بالای سر بردند.

تیم ملی فوتبال امید ایران و امید سوریه در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب در ورزشگاه لخویا قطر به مصاف یکدیگر رفتند.

ایران با پیروزی 2 بر صفر به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

* علی حسین کاندید کسب پست ریاست فیفا جام قهرمانی و مدال طلا و نقره را به بازیکنان ایران و سوریه تقدیم کرد.

* محمد رسایی مدیر اجرایی تیم ملی امید هم در مراسم اهدای جام شرکت کرد.

* خبری از دادن مدال طلا و نقره به تیم اول و دوم نبود بلکه نشان‌های نمادینی به رنگ طلا و نقره که در یک جعبه قرار داشت به بازیکنان داده شد.

* روزبه چشمی به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران جام قهرمانی را تحویل گرفت و بالای سر برد.

* بازیکنان ایران با نشان دادن عدد 24 به یاد هادی نوروزی با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفتند.