اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دایی: نمیخواستیم صادقیان را از دست بدهیم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی نکردن پیام صادقیان در دیدار با نساجی مازندران به دلیل مصدومیت این بازیکن بود و نخواستیم ریسک کنیم.

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی نکردن پیام صادقیان در دیدار با نساجی مازندران به دلیل مصدومیت این بازیکن بود و نخواستیم ریسک کنیم.

علی دایی در خصوص دیدار جمعه پرسپولیس برابر نساجی مازندارن که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود اظهار داشت: تیم ما در این دیدار خوب بازی کرد و صاحب موقعیت‌های زیادی شدیم اما توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد و نتوانستیم دروازه تیم خوب نساجی را باز کنیم.

وی افزود: در این دیدار به دنبال برد و باخت نبودیم و می‌خواستیم در یک زمین چمن خوب بازی تاکتیکی و خوبی را انجام دهیم تا به ترکیب اصلی خود در دیدار آینده‌مان برابر داماش دست پیدا کنیم. برد و باخت مهم نیست، البته می‌توانستیم در این بازی به پیروزی هم برسیم اما بازیکنان‌مان در به ثمر رساندن گل بی‌دقت بودند. متاسفانه در این مسابقه تیم نساجی در بیشتر زمان بازی در زمین خود جمع می‌شد و البته ما هم در سرعت دادن به بازی مشکل داشتیم و نتوانستیم خوب عمل کنیم. از سوی دیگر بازیکنان هم به توصیه‌های ما عمل نکردند و نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اردوی این تیم در مازندران عنوان کرد: در کل از بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادیم و از اردوی مازندران رضایت کامل دارم و کارهایی که می‌خواستیم انجام دهیم را انجام دادیم.

دایی در خصوص بازی نکردن پیام صادقیان در بازی با نساجی گفت: ما دوست داریم که در بازی‌های دوستانه همه بازیکنان به میدان بروند تا آنها را محک بزنیم اما پیام صادقیان کمی دچار مصدومیت شده بود و پای او درد داشت.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانستیم برای یک بازی دوستانه ریسک کنیم و پیام را در این بازی به میدان بفرستیم که به این شکل این بازیکن بازی بعدی ما را در لیگ که یک بازی حساس است از دست بدهد. بازی نکردن پیام در این بازی تنها یک دلیل داشت و آن هم مصدومیت او در تمرین روز گذشته بود.


ویدیو مرتبط :
تذکر جالب توجه علی دایی به یک فوتبالیست در پی بوسیدن دست دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وجه تشابه بارسا و راه آهن؛ دایی:آنها هم برد را از دست می دهند!



 

 

وجه تشابه بارسا و راه آهن؛ دایی:آنها هم برد را از دست می دهند!

 

 

 

کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سرمربیان تیم های فوتبال داماش گیلان و راه آهن تهران دیشب در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد و ابراهیم قاسمپور و علی دایی پاسخگوی سوالات خبرنگاران حول محور بازی امروز دو تیم بودند.علی دایی سرمربی راه آهن در ابتدا گفت: شناخت خیلی خوبی از تیم داماش گیلان دارم و در هفته ای که گذشت هم تمرینات خوبی بر همین مبنا انجام دادیم ولی خوشبختانه یا متاسفانه با تغییر کادر فنی از تفکرات آقای قاسمپور یک مقدار بی خبرم وگرنه اگر آقای دینورزاده بودند چون بازیهای قبل داماش را به خوبی آنالیز کرده بودیم با شناخت خیلی بهتری وارد زمین می شدیم اما به هر حال الان شاید دیدگاه و نوع ارنج آقای قاسمپور متفاوت باشد .

علی دایی سرمربی تیم راه آهن تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود : با توجه به جایگاه هر دو تیم و شرایط جدول ما آمده ایم تا به سریال ناکامی ها و مساوی های دقایق آخر پایان بدهیم و انشالله که بتوانیم با دست پر به تهران برگردیم. تمام سعی ما در بازی فردا این خواهد بود که بتوانیم سه امتیاز مسابقه را بدست بیاوریم هر چند که بازی بسیار سختی را در شهر رشت و در برابر تیم داماش که هواداران بسیاری را دارد که به خوبی تیم خودشان را تشویق میکنند در پیش رو داریم .

وی در خصوص اینکه چرا تیم او در دقایق آخر به نوعی نظم را از دست می دهد و در دقایق پایانی بازی را مساوی می کند گفت : شما اگر تیم بارسلون را دیده باشید تا دقیقه ۹۰ از آث میلان با نتیجه دو بریک پیش بود اما بازی را مساوی کرد یا در برابر فکر میکنم رئال سوسیه داد بود که با نتیجه دو بر صفر پیش بود اما در نهایت باز دو بر دو مساوی تمام شد ؛ در فوتبال از این اتفاقات زیاد پیش می آید. من همین هفته پیش بود که یک بازی را دنبال میکردم که تیم ۳ بر صقر از تیم مقابل پیش بود اما در نهایت بازی را چهار بر سه واگذار کرد .

ما سعی کردیم در این مدت روی تیم خودمان و نقاط ضعفمان بیشتر کار بکنیم تا در دقایق آخر گل نخوریم. شرایط تیم ما با توجه به وضعیتی که قبلا داشتیم روز به روز در حال بهبود هست . ما به غیر از باخت بدی که در مقابل تیم صبا در خانه داشتیم بازی بد دیگری نداشتیم و انشالله امیدوارم هستیم که من بعد هم روز به روز به شرایط آرمانی نزدیک تر بشویم.

دایی در پاسخ به سوال مطرح شده در مورد تیم پرسپولیس و مسائل اتفاق افتاده حول محور این تیم هیچ اظهار نظری نکرد و گفت : من سرمربی راه آهن تهران هستم و آمده ام در مورد بازی فردا به سوالات پاسخ دهم. من نمی توانم در مورد مسائل تیم پرسپولیس پاسخگو باشم.

وی در پایان در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیم خود در بازی فردا گفت : ما به غیر از آقای رزاقی راد که از همان اول فصل با ما نبودند و آقای گومز که دچار مصدومیت شده است بازیکن محروم یا مصدوم دیگری نداریم و با تمام قوا وارد این بازی خواهیم شد ..../سایت گل