اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دایی رسما عذر حقیقی را خواست


اما متاسفانه علیرضا در بازی با راه‌آهن بی‌انضباطی کرد و من هم او را به باشگاه سپردم.

سایت گل: اما متاسفانه علیرضا در بازی با راه‌آهن بی‌انضباطی کرد و من هم او را به باشگاه سپردم.

امروز علی دایی در مصاحبه ای در مورد وضعیت علیرضا حقیقی صحبت كرد. او از كلمه اخراج حرفی نزد اما صحبت هایش دقیقا چنین كلمه ای را به ذهن متبادر می كرد. دایی در این مورد گفت:«برای من در مربیگری‌ام انضباط تیمی از همه چیز مهمتر است و از موقعی که من بازی می‌کردم و یا به عنوان مربی کار می‌کنم این موضوع برایم همیشه اهمیت زیادی دارد.واضح است بازیکن باید تابع مربیان خودش باشد. متاسفانه علیرضا حقیقی با اینکه دروازه‌بان آینده‌دار و خوبی است اما کمی دچار مشکل شد.»

دایی سپس بیشتر توضیح داد:«من خودم اول فصل با توجه به اینکه سه دروازه‌بان داشتم تصمیم گرفتم علیرضا حقیقی را بیاورم تا به تیم ملی ایران کمک کنم.او را به پرسپولیس آوردم چون جوان و جویای نام است اما متاسفانه علیرضا در بازی با راه‌آهن بی‌انضباطی کرد و من هم او را به باشگاه سپردم.مسئله دیگری نبود و زیاد دوست ندارم درباره‌اش حرفی بزنم تا انشاءالله تصمیمات لازم گرفته شود. من خودم حقیقی را به پرسپولیس آوردم اما ...»

دایی بیشتر توضیح نداد اما همین جمله به معنای نخواستن علیرضا حقیقی است.


ویدیو مرتبط :
مهار پنالتی علی دایی توسط علیرضا حقیقی در 17 سالگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حقیقی: فریاد دایی بر سرم طبیعی بود



 

 

حقیقی: فریاد دایی بر سرم طبیعی بود

 

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد فریاد دایی در جریان مسابقه با ذوب‌آهن گفت: در یک صحنه اشتباه کردم و دایی با فریادش به من تذکر داد که این امری طبیعی است.

علیرضا حقیقی پس از برتری 2 بر صفر مقابل ذوب آهن اظهار داشت: 4 روز تمرینات فشرده را پشت سر گذاشتیم. از ذوب آهن شناخت کافی داشتیم و مهاجمان این تیم را به خوبی می‌شناختیم. برد شیرینی بود و به حقمان در این دیدار رسیدیم.

وی درباره داوری این مسابقه عنوان کرد: بعید می‌دانم داور به نفع ما سوت زده باشد. البته صحنه پنالتی را ندیدم چون دور بودم، اما نوروزی گفت که پنالتی درست بوده است.

حقیقی ادامه داد: هر زمان که از داوری سود بردیم ضرر هم کردیم، اما پیروزی برابر ذوب‌آهن حق ما بود. تیم بزرگی را شکست دادیم و با این برد برای سایر تیم‌ها که در آینده با آنها بازی داریم خط و نشان کشیدیم. از شرایط سخت خارج شدیم و خوشحالم که پس از هفته‌ها بعد از دقیقه 90 گل نخوردیم و دروازه‌مان بسته ماند.

وی در مورد فریاد دایی در جریان مسابقه بر سرش گفت: این چیزها در فوتبال طبیعی است و عجیب نیست. در آن صحنه اشتباه کردم و دایی با فریادش به من تذکر داد. دیدید که پس از پیروزی من خوشحالی‌ام را با دایی تقسیم کردم.