اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دایی: جذب خلعتبری آرزوی هر مربی‌ است


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اطلاعی از محرومیت خلعتبری تا نیم فصل در صورت بازی در تیمش را ندارد، اما پیش از این افراد زیادی بوده‌اند که قانون را دور زده و در لیگ بازی کرده‌اند.

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اطلاعی از محرومیت خلعتبری تا نیم فصل در صورت بازی در تیمش را ندارد، اما پیش از این افراد زیادی بوده‌اند که قانون را دور زده و در لیگ بازی کرده‌اند.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان بندر انزلی ، اظهار کرد: بازی فردا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، چون هفته‌ قبل نتیجه‌ بسیار بدی گرفتیم و متحمل اولین شکستمان شدیم، ولی با تمام قوا مقابل ملوان به زمین می‌رویم تا ببریم. مثل همیشه هم هواداران پشتمان باشند و حمایتمان کنند تا از شرمندگی‌شان بیرون آییم.

او افزود: ملوان تیم خوبی بوده و هفته‌ قبل هم به برتری رسیده و روحیه بالایی دارد. در کل هر تیمی که در آزادی مقابل پرسپولیس و استقلال بازی می‌کند، انگیزه بیشتری دارد. ما نیز فردا محکوم به شکست دادن حریف هستیم و سعی می‌کنیم که ملوان را در آزادی ببریم. تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشتیم و سعی می‌کنیم در کارهای هجومی نیز مثل کارهای دفاعی خوب عمل کنیم. ما در حمله کمی بدشانس بودیم. موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم، اما باید نقیصه گل نزدن را برطرف کنیم. متاسفانه سه، چهار مصدوم هم داریم که نتوانستند درست و حسابی کار کنند. علی عسگر، مارکو و نیلسون بگیر نگیر تمرین کرده‌اند ،‌حقیقی و غلامرضا رضایی هم مصدومند ، اما من خیلی نگران این مساله نیستم.

سرمربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که آیا اگر خلعتبری را جذب کند تا نیم فصل نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود؟ تصریح کرد: من اصلا راجع به این مساله اطلاعات دقیقی ندارم و باشگاه پیگیرش است. اما آرزوی هر مربی بوده که خلعتبری را جذب خودش کند. خودم هم از جزو کسانی هستم که می‌خواهم محمدرضا به پرسپولیس و در لیگ امارات بازی نکند. درباره بازی نکردنش تا نیم فصل هم باید بگویم که تا الان شاهد بودیم بسیاری از افراد خیلی راحت قوانین را دور زده‌اند و در لیگ بازی کرده‌اند. با این حال من نباید راجع به این مساله صحبتی کنم و باشگاه خودش می‌داند و پیگیر است، اما این را می‌خواهم بگویم که قوانین را بسیاری راحت دور زده‌اند.

 علی دایی در ادامه این نشست خبری راجع به فروکش کردن جنگ روانی علیه تیمش و همچنین راهکارهایی که برای مقابله با هجمه‌های انتقادی دارد، یادآور شد: من برای همه کسانی که راجع به پرسپولیس صحبت می‌کنند احترام قائلم ، اما به این مسائل فکر نمی‌کنم و برای تیم خودم و بازیکنانم محیطی فراهم می‌کنم که این مسائل تاثیرگذار نباشد، ولی با این وجود هر کسی که دوست دارد و دلش می‌خواهد صحبت کند، اما هدف و اعتقادی که داریم مشخص است و یک قدم هم عقب نمی‌کشیم. ما به دنبال این هستیم تا به هواداران خدمت کنیم و فکر می‌کنم که زمان همه چیز را نشان داده و از این پس هم نشان خواهد داد.

سرمربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که چه زمان از بازیکنان جوانش استفاده بیشتر خواهد کرد؟ پاسخ داد: ما بر حسب نیازهای‌مان از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم، اما آنها باید تلاش کنند و شانس گیرشان بیاید. بازیکنان جوان باید خودشان را نشان دهند، همان طور که پیام صادقیان این کار را کرد. مطمئنا هر کسی که خوب باشد در تیمم بازی می‌کند. برای من ارزش فنی و آمادگی بازیکن از همه چیز مهم‌تر است و کاری به اسامی ندارم.


ویدیو مرتبط :
علی دایی-حضورعلی دایی مربی صبای قم در هیئت خادم الرضاقم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی بخواهد برای جذب خلعتبری اقدام می‌کنیم/ انصاری‌فرد متعلق به پرسپولیس است



آخرین وضعیت انصاری فرد,قرارداد خلعتبری با عجمان,تیم جدید خلعتبری

رویانیان:

دایی بخواهد برای جذب خلعتبری اقدام می‌کنیم/ انصاری‌فرد متعلق به پرسپولیس است

مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت دو بازیکن را برای پیوستن و ماندن در این تیم تشریح کرد.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با  فارس درباره احتمال حضور خلعتبری در پرسپولیس اظهار داشت: آنطوری که ما خبر داریم خلعتبری قراردادی را با باشگاه عجمان امارات امضا کرده و اگر بخواهیم رضایت او را بگیریم باید هزینه کنیم.

 

وی افزود: من در بحث جذب بازیکن دخالتی نمی‌کنم اما با دایی درباره خلعتبری صحبت می‌کنم و اگر ایشان نظری ویژه داشت و آن را به ما اعلام کرد سپس اقدامات بعدی را انجام خواهم داد.

 

مدیرعامل پرسپولیس درباره انصاری‌فرد نیز گفت: انصاری‌فرد متعلق به باشگاه پرسپولیس است و اگر بخواهد خارج از کشور برود ما خوشحال می‌شویم.

وی افزود: او قرارداد دو ساله با ما دارد و اگر در ایران بخواهد به هر تیمی برود باید با رضایت ما باشد./فارس